System ERP dla produkcji żywności i przetwórstwa mięsnego

Rola systemu ERP jest kluczowa w sektorze produkcji żywności i przetwórstwa mięsnego. Nowoczesny i funkcjonalny system ERP odgrywa istotną rolę

Czy możemy się spodziewać startu nowego systemu pierwszego stycznia? - to pytanie może usłyszeć dostawca, podpisując z klientem w październiku umowę na zakup i wdrożenie systemu. W obliczu takich oczekiwań klienta, możemy mówić o dużym zagrożeniu całego projektu. Jak nie doprowadzić do nieporozumień a doprowadzić projekt do końca w określonym czasie i budżecie? Wskazuję kilka najczęstszych błędów, które popełniają tak dostawcy, jak i klienci po parafowaniu umowy na wdrożenie systemu.  {loadposition Wiadomosci_Dzial}   Nie możemy patrzeć na cały projekt przez pryzmat jednej fazy, ale faktem jest, że zaniedbania w fazie analizy przedwdrożeniowej i prototypowania rozwiązania mogą skutkować przesunięciem daty startu produkcyjnego, zwiększeniem budżetu na obsługę projektu czy zmęczeniem zespołu. Jednym słowem - warto ich uniknąć. Oto pięć istotnych problemów, przez które może ucierpieć projekt.  Brak otwartej komunikacji i indywidualnego podejścia Otwórzmy się na nowe – dostawca poznaje przedsiębiorstwo klienta, klient poznaje dostawcę. Porozumienie, które się nawiązuje między nimi, powinno skutkować spersonalizowanym podejściem do projektowania rozwiązania. Nie można z góry zakładać, że każdy proces sprzedaży lub przyjmowania materiałów wygląda tak samo u każdego klienta i tak samo należy go ustawić. Nie zawsze to, co sprawdziło się u kilku klientów, jest dobre dla kolejnego klienta w portfolio dostawcy.  Podobnie jest w przypadku klienta - nie każdy nowy system podlega tym samym regułom procesu wdrożeniowego. Klient powinien zaufać doświadczeniu dostawcy – zatrudnił go jako wsparcie.  Niedostępność kluczowych osób i rotacja członków zespołów Aby proces przebiegł według założonych celów, należy optymalnie dobrać i zsynchronizować zespoły. Wybierając osoby kluczowe, należy ustalić priorytety pracy takich osób. Priorytetem jest ich dostępność w procesie analizy wdrożeniowej i odbioru prototypu.  Dużym problemem w procesie wdrożenia jest też rotacja osób w zespołach projektowych. W przypadku klienta na spotkanie analityczne są wysyłane, zamiast osób kluczowych wpisanych do projektu, osoby zastępujące. W przypadku firmy wdrażającej, na spotkanie wysyłane są osoby, których głównym celem jest spisanie potrzeb klientów, w myśl zasady - „co klient powie, to my zrobimy”. Wielokrotnie te osoby mają mniejsze kompetencje i doświadczenie, co uwidacznia się w obszarze komunikacji.  Gdzie jest harmonogram?  Kolejny błąd to brak podstawowego harmonogramu wdrożenia wraz z jego przekazaniem członkom zespołu i informowanie o spotkaniach analitycznych w ostatniej chwili. Brak harmonogramu wymusza improwizacje ze strony kierowników projektu, a brak optymalnego przygotowania do spotkań powoduje nie tylko frustrację, ale inicjuje konieczność dodatkowych spotkań. Pamiętajmy, że członkowie zespołów po jednej i drugiej stronie powinni z wyprzedzeniem otrzymywać harmonogram, daty i cele spotkań - przecież wykonują również bieżącą pracę w innych projektach.  Zespół bez architekta rozwiązania Architekt powinien być recenzentem dokumentacji oraz projektowanych rozwiązań. On bierze na siebie stworzenie spójnego systemu opartego w pierwszej kolejności o funkcjonalności standardowe ERP. Dzięki swojej wiedzy powinien dbać o spójność danych merytorycznych przekazywanych przez konsultantów do kierownika projektu. Brak takiej osoby w projekcie powoduje rozbieżność danych w systemie, jak również zniekształcony odbiór raportów przekazywanych do kierownika.  Brak prototypu rozwiązania Prototyp rozwiązania ilustruje spójność procesów po stronie klienta i zrozumienie przez dostawcę procesów zachodzących w nowym systemie. Podczas pierwszego spotkania zespół projektowy ze strony klienta prezentuje swoje procesy wraz z naciskiem na to, czego zarząd firmy oraz każda osoba kluczowa oczekuje od nowego systemu. Podczas prezentacji prototypu firma wdrożeniowa wskazuje sposób realizacji powyższych oczekiwań.  Wprowadzenie nowego systemu ERP wiąże się z wieloma wyzwaniami i problemami. Uniknięcie tych problemów wymaga świadomego podejścia zarówno ze strony dostawcy systemu, jak i klienta. Otwarta komunikacja, właściwy wybór osób kluczowych wraz z rolą architekta oraz starannie przygotowany harmonogram i prototyp rozwiązania to kluczowe czynniki, które przyczynią się do skutecznego wdrożenia systemu ERP, zminimalizowania ryzyka opóźnień oraz osiągnięcia zamierzonych celów projektu.  Autor: Dariusz Trela, konsultant biznesowy, ANEGIS Źródło: www.anegis.com

Czy możemy się spodziewać startu nowego systemu pierwszego stycznia? - to pytanie może usłyszeć dostawca, podpisując z klientem w…

Koszty wdrożenia systemu ERP

Wdrażanie systemu ERP (Enterprise Resource Planning) stanowi poważne wyzwanie dla firm, niezależnie od ich rozmiaru czy branży. Jego kompleksowy…

Dedykowany czy gotowy system ERP - który wybrać?

Każda firma, planując rozwój, zadaje sobie pytanie o to, czy hamulcem w dalszej eksploracji rynku nie jest jej własny system. Jeśli odpowiada na…

Jak mobilne rozwiązanie ERP wspiera przedsiębiorstwa produkcyjne

System ERP można określić mianem szkieletu firmy. Platforma ta pozwala na stworzenie jednolitej bazy danych i integrację procesów biznesowych.

ROI z wdrożenia systemu ERP

Według badań przeprowadzonych przez Roberta Austina i Richarda Nolana z Harvard Business School wdrożenia systemów ERP mają większe szanse…

Previous Next Play Pause
loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Choć sieć 5G nadal jest rozwijana, trwają już prace nad jej następcą – siecią 6G. Nokia zapowiada, że komercyjnie pojawi się ona w użyciu najpóźniej do roku 2030. Na czym ma polegać ta innowacja i jaki sposób uzupełni ona możliwości dotychczasowych sieci? Według Nokia Bell Labs, istnieje sześć obszarów, które będą charakteryzować sieć 6G.

Rozszerza się oferta akcesoriów stworzonych z myślą o smartfonach HAMMER Explorer oraz Explorer PRO. Marka przygotowała dodatkowy moduł - baterię zewnętrzną, która może dwukrotnie wydłużyć działanie smartfona oraz stanowić źródło zasilania dla innych urządzeń elektronicznych.

Dziś w Shenzen odbył się OPPO INNO DAY 2019 - wydarzenie, na którym firma OPPO pod hasłem „Create Beyond Boundaries” zaprezentowała swoje przemyślenia oraz plany związane z epoką inteligentnej łączności. Była to też okazja do przedstawienia szerokiej oferty urządzeń cyfrowych, takich jak smartwatche, inteligentne słuchawki, sprzęt abonencki 5G, okulary z rzeczywistością rozszerzoną oraz przełomowe technologie szybkiego ładowania, łączności 5G, obrazowania i optymalizacji programowej.

Huawei wprowadzi do sprzedaży w Polsce swój najnowszy flagowy smartfon Mate 30 Pro, pierwszy telefon w portfolio marki oparty całkowicie o autorską infrastrukturę Huawei Mobile Services (HMS). Przedsprzedaż Mate 30 Pro ruszy 9 grudnia i potrwa do 15 grudnia. Smartfon będzie można kupić w cenie 4299 zł w sklepie Huawei Warszawa w centrum handlowym Westfield Arkadia oraz w oficjalnym sklepie internetowym Huawei – huawei.pl. Osoby, które zdecydują się na zakup w okresie przedsprzedaży, otrzymają bezprzewodowe słuchawki Huawei Freebuds 3 za 1 zł.

Już 18 listopada ruszy sprzedaż Huawei nova 5T, nowego smartfona w portfolio marki, który przez pierwsze dwa tygodnie sprzedaży – lub do wyczerpania zapasów – będzie dostępny w zestawie z Huawei Band 4, udoskonaloną wersją inteligentnej opaski sportowej. Rekomendowana cena detaliczna telefonu Huawei nova 5T, który wyróżnia się poczwórnym aparatem tylnym i wysokiej jakości aparatem do selfie, to 1999 złotych.

InPost udostępnia nowatorskie rozwiązanie pozwalające na zarządzanie Paczkomatem® i swoją skrytką z poziomu aplikacji . Od teraz przy jednym Paczkomacie® przesyłki będzie mogło odbierać wiele osób na raz. Strategia GO MOBILE! to kolejny krok w reorientacji branży logistycznej w kierunku mobilności. InPost umożliwi też niedługo nadawanie przesyłek za pomocą aplikacji zainstalowanej w smartfonie.

Nowe rozwiązania technologiczne i ułatwienia dla klientów to te aspekty, które mogą wyróżnić markę od jej konkurentów. Rozwiązania IT dedykowane branży finansowej są jednym z najdynamiczniej rozwijających się obszarów. Cały sektor nowych technologii w Polsce wart był w 2018 roku już ponad 12 mld USD. Spory wzrost w tym obszarze miały usługi – blisko 4,4%. Znaczenia dla całego rynku nabierają rozwiązania chmurowe, które są warte już ponad 312 mln USD. Zdaniem ekspertów, zastosowanie chmury w Polsce będzie rosnąć 5 razy szybciej niż usługi czy sprzedaż hardware’u. Branża finansowa ma w tym swój udział i zaczyna dość mocno inwestować w IT.

Huawei zainwestuje w Polsce 10 milionów dolarów w rozwój ekosystemu marki. Taką deklarację złożył Jefferson Zhang, dyrektor zarządzający Huawei CBG Polska, podczas pierwszej w Polsce konferencji Huawei Developer Day, która odbyła się dziś w Warszawie. Podczas wydarzenia Huawei przedstawił szczegóły na temat swojego ekosystemu funkcjonującego w oparciu o Huawei Mobile Services (HMS).

simpleZgłoszona do konkursu aplikacja mobilna mStudent firmy Simple SA została pozytywnie oceniona przez Ekspertów konkursu Dobry Wzór, uzyskała wyróżnienie w kategorii Usługi i zakwalifikowała się do finału konkursu.

HarmonyOS to autorski system operacyjny Huawei, który miał dziś premierę w trakcie Huawei Developer Conference 2019. Został opracowany z myślą o pracy na różnych urządzeniach.

Podczas konferencji OPPO Innovation Event, piąty największy producent smartfonów na świecie przedstawił szereg innowacyjnych rozwiązań, które wpłyną na rozwój technologii mobilnych jeszcze w tym roku. Rewolucyjne osiągnięcia w dziedzinie 5G oraz pierwszy na świecie potrójny moduł aparatu z 10-krotnym, bezstratnym zoomem z pewnością ugruntują pozycję OPPO jako innowatora na rynku telefonii komórkowej.

Użytkownicy smartfonów i tabletów Huawei mogą wykupić roczny pakiet 50 GB pamięci w mobilnej chmurze Huawei za 38,30 złotych, co oznacza miesięczny koszt na poziomie zaledwie 3,20 złotych. Oferta ważna jest do 15 marca. Usługa zapewnia bezpieczne przechowywanie danych na wirtualnym dysku, na który mogą zostać przeniesione z aparatu smartfona Huawei. Usługa gwarantuje też szybki dostęp z urządzeń mobilnych i komputerów stacjonarnych do przechowywanych w chmurze plików.

Huawei wprowadza na polski rynek nowe smartfony: Y7 2019 i Y6 2019. Zostały stworzone z myślą o osobach, które poszukują telefonu z dużym, panoramicznym ekranem i o oryginalnym designie. Urządzenia mają wysoki poziom zabezpieczeń, a model Y7 2019 wyróżnia się pojemną baterią i podwójnym aparatem fotograficznym wspomaganym sztuczną inteligencją. Y7 2019 dostępny będzie w sprzedaży już od 18 lutego, a Y6 2019 od 25 marca. W czerwcu do sprzedaży trafi też model Y5 2019.

Comarch podpisał umowę z LG U na prace, obejmujące całkowitą przebudowę zasobów sieciowych i zarządzania usługami koreańskiego operatora. Zmiany, będące etapem wstępnym wdrożenia sieci 5G, dotkną przede wszystkim obszarów dostarczania i monitorowania usług sieciowych.

Wbrew reklamom producentów smartfonów informacja o wodoszczelności urządzeń wcale nie oznacza, że telefon można zanurzyć w basenie lub przy jego pomocy nakręcić film pod wodą. W rzeczywistości wodoszczelność jest zachowywana tylko w precyzyjnie określonych warunkach – dla różnych głębokości, czasu zanurzenia czy nawet kąta padania strugi wody. Dlatego wodoszczelność najlepiej jest traktować jako zabezpieczenie przed przypadkowym zachlapaniem.

Obecnie rozwiązania mobilne w biznesie są jego nieodłączną częścią. Usprawniają komunikację oraz pozytywnie wpływają na produktywność pracy. Charakteryzuje je szerokie spektrum zastosowań, między innymi w branżach medycznych, przemysłowych i produkcyjnych, przedsiębiorstwach, administracji, czy usługach komunalnych. Jednak należy zwrócić szczególną uwagę na profesjonalne dopasowanie możliwości rozwiązań, aby zmaksymalizować ich efektywność. Odpowiednio wdrożona aplikacja jest w stanie znacznie zwiększyć produktywność firmy i tym samym zwiększyć zwrot z inwestycji, czyli wskaźnik ROI. W ten sposób przemyślane wykorzystanie rozwiązań mobilnych bardzo szybko prowadzi do spłaty poniesionych na ich wdrożenie kosztów i zwiększenie realnych zysków.

Sprawdź jakie modele są najbardziej pożądane w naszym kraju.

W czwartym kwartale ubiegłego roku na całym świecie sprzedano aż 408 milionów smartfonów. Liczba ta robi wrażenie, aczkolwiek w stosunku do 2016 roku sprzedaż spadła o 5,6 procent. Co ciekawe, spadki nie dotyczą wszystkich krajów. Nasz rodzimy rynek ma się bardzo dobrze i producenci odnotowali wzrosty sprzedaży smartfonów. Jakie modele interesowały najczęściej Polaków?

IDC, wiodąca firma zajmująca się badaniem rynku, przeprowadziła w lipcu tego roku ankietę wśród 257 przedsiębiorstw celem sprawdzenia jakie technologie mobilne są obecnie najczęściej wykorzystywane. Wyniki wskazują, że rozwiązanie Enterprise Mobility cieszy się dużą popularnością i wkracza w kolejny etap rozwoju. Ważną rolę odegrały przy tym Internet rzeczy (IoT), technologie Augmented i Virtual Reality (AR/VR), a także wymagania związane ze zgodnością (compliance) wprowadzone zgodnie z ogólnym rozporządzeniem UE o ochronie danych.

Sezonowość kampanii marketingowych to nie tylko nowe promocje i wyprzedaże. To także zmiany w zachowaniach zakupowych konsumentów, m.in. w tym jak wyszukują i kupują produkty online. Z analiz RTB House wynika, że aktywność użytkowników smartfonów i tabletów rośnie w miesiącach letnich nawet o kilkadziesiąt procent.

Haker Mehdi Lauters opublikował niedawno wyniki eksperymentu, który przeprowadził z wykorzystaniem dwóch komputerów Raspberry Pi z GPS-em, Wi-Fi i aplikacjami do podsłuchiwania ruchu Bluetooth. Eksperyment polegał na tym, że Mehdi jeździł po Bordeaux we Francji i zbierał dane pochodzące z bezprzewodowych sygnałów w jego zasięgu. Po sześciu miesiącach gromadzenia informacji podsumował i opublikował swoje ustalenia.

Branża IT w Polsce rozwija się w zawrotnym tempie, a programiści przodują w rankingach pożądanych i najlepiej płatnych zawodów w kraju. Jednak rodzimy rynek ma ograniczone możliwości, dlatego polskie firmy coraz śmielej sięgają po międzynarodowe projekty. Swoją przewagę widzą w zaletach nearshoringu dla europejskich zleceniodawców.

IBM ogłosił, że Alior Bank wdraża kolejne rozwiązanie z zakresu bankowości mobilnej, aplikację Open Account, rozwijaną i opartą o IBM MobileFirst na iOS, dodając ją do oferty dla klientów bankowości detalicznej. Nowo zaprojektowana aplikacja Open Account to działające na iPadach narzędzie dla doradców detalicznych banku, zapewniające im zupełnie nowe możliwości interakcji z klientem i najwyższą jakość obsługi.

Według danych Komisji Europejskiej, tylko sam rynek aplikacji mobilnych w przeciągu najbliższych dwóch lat ma osiągnąć wartość 63 miliardów euro. Ten dynamiczny wzrost wynika z coraz szerszego zastosowania rozwiązań mobilnych niemal w każdej dziedzinie naszego życia począwszy od ułatwiania nam codziennych czynności, poprzez zarządzanie finansami, na ratowaniu zdrowia skończywszy.

Wraz z dynamicznym rozwojem technologii, firmy specjalizujące się tworzeniu aplikacji mobilnych oferują stale ulepszane rozwiązania precyzyjniej trafiające w potrzeby odbiorców, którzy stają się równocześnie coraz bardziej wymagający. Zanim zdecydujemy się na stworzenie własnej aplikacji, warto jednak dokładniej się im przyjrzeć, a przy tym zyskać świadomość pułapek, jakie czyhają na inwestorów.

Pop-up store to idea unikatowego sklepu, który działa tylko przez określony czas. Tego typu przedsięwzięcia już od kilku lat z powodzeniem funkcjonują w niektórych krajach. W Polsce jest to wciąż zjawisko stosunkowo nowe. Mimo to warto je poznać, ponieważ dysponuje wysokim potencjałem sprzedażowym.

Jak wynika z badań przeprowadzonych we wrześniu br. spółkę Lizard Media Polacy przyzwyczaili się już do obsługiwania smartfonów i zdecydowana większość potrafi korzystać z zaawansowanych funkcji nowoczesnych telefonów. Aż 77 proc. ankietowanych w badaniu twierdzi, że dzwonienie ze smartfonów w porównaniu z telefonami na przyciski, jest zdecydowanie prostsze i szybsze mimo, że badania empiryczne mówią inaczej.

Nowy raport Salesforce ukazuje stopień wykorzystania rozwiązań technologicznych w sektorze usług medycznych i ochronie zdrowia. Jak wynika z badań, oczekiwania pacjentów wobec technologii i lekarzy stwarzają placówkom medycznym przestrzeń do budowania przewagi konkurencyjnej.

Huawei zaprezentował swój najnowszy flagowy tablet Huawei MediaPad M3, stworzony we współpracy z firmą Harman Kardon. Obie marki zadbały o bezkonkurencyjną jakość odtwarzanego na urządzeniu dźwięku oraz niezwykle zaawansowany system multimediów.

Będąc zatrudnionym w jednej z najlepszych firm technologicznych na świecie jesteś ciągle proszony o pomoc. Pamiętam gdy pomagałem członkowi rodziny w rozwiązaniu problemu z łączem Wi-Fi, który zapytał: „A może nasze Wi-Fi jest prawie pełne?”.

Jednym z największych paradoksów bezpieczeństwa IT jest to, że odejście od komputerów PC na rzecz urządzeń mobilnych faktycznie przełożyło się na mniejszą niż kiedykolwiek szkodliwość złośliwego oprogramowania krążącego po korporacyjnych sieciach. W rzeczywistości okazuje się jednak, że urządzenia mobilne są tak samo wrażliwe na zagrożenia, jak każde inne.

Polskie firmy TapOn i Paymax wprowadzają na rynek usługę integrującą program lojalnościowy i urządzenie mPOS do akceptacji kart płatniczych. To unikalne mobilne rozwiązanie umożliwia dodatkowe premiowania konsumentów za płatności dokonywane kartą.

W latach 2011–2015 ilość przesyłanych danych wzrosła o 660 proc. To wymaga stałych inwestycji w internet szerokopasmowy. Dzięki środkom unijnym i inwestycjom prywatnych inwestorów na koniec 2015 roku w całym kraju było 440 tys. km, co stanowi wzrost o 65 proc. względem 2013 roku. Dalsze inwestycje są konieczne, bo zapotrzebowanie na transmisję danych będzie rosło jeszcze szybciej. – Szerokopasmowy internet to miejsca pracy, oszczędność czasu i innowacyjność – podkreśla prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

Mit 1: Konsumenci nie są gotowi na płatności mobilne
W przypadku mobilnych płatności NFC występuje pewien paradoks. Z jednej strony wyniki rynkowe wskazują na to, ze konsumenci niechętnie płacą swoimi telefonami komórkowymi - głównie ze względów bezpieczeństwa. Z drugiej strony - osoby które miały okazję przetestować technologię NFC bardzo polubiły ten sposób realizowania płatności. Gemalto wraz ze swoimi partnerami z całego świata pracuje nad wdrażaniem komercyjnych rozwiązań NFC. Dzięki tym rozwiązaniom satysfakcja klientów korzystających z komórkowych portfeli ciągle wzrasta.

Huawei P9 lite - nowy smartfon z rodziny P9, pojawił się na polskim rynku. Urządzenie ma ultracienką obudowę, zaprojektowaną w pięknym, dynamicznym stylu. Oprócz zaawansowanych funkcji technologicznych, posiada doskonały aparat i wydajną baterię. Huawei P9 lite to smartfon nowej generacji obsługujący dwie karty SIM. Wszystkie zalety nowego modelu idealnie łączą się z naprawdę dobrą ceną.

Smartfon, smart home, smart watch, a może smart Polak? Idea smart living, czyli mądrego, sprytnego i inteligentnego życia jest na świecie coraz popularniejsza. Według najnowszego badania 22 proc. Polaków zadeklarowało, że żyje smart. Co to właściwie oznacza i czy można powiedzieć, że smart living już zadomowił się w Polsce na dobre?

Rynek urządzeń mobilnych coraz bardziej się nasyca – w skali globalnej w przypadku smartfonów nasycenie wynosi ok. 80 proc., a przypadku tabletów – ok. 50 proc. To powoduje, że z roku na rok spada zainteresowanie zakupem nowych urządzeń. W Polsce 20 proc. konsumentów zamierza kupić nowy tablet, a 40 proc. chce wymienić smartfona. Tylko 8 proc. konsumentów planuje zwiększyć wydatki na ten cel.

Wzrost wydatków na zakup smartfonu, tabletu czy laptopa planuje w tym roku tylko 13% konsumentów. To o około 1/5 mniej niż w 2014 roku – wynika z badania przeprowadzonego przez Accenture na grupie 28 tys. respondentów z 28 krajów, w tym z Polski. Rośnie natomiast popyt na urządzenia, które działają w sieci, tzw. Internet of Things (IOT). Wzrost nie równoważy jednak spadku zainteresowania tradycyjnymi urządzeniami. Niezależnie od tych trendów rośnie znaczenie usług finansowych, w których wykorzystywane są urządzenia mobilne.

Huawei zaprezentował dziś P9 i P9 Plus, pierwszą na świecie rodzinę smartfonów wyposażonych w podwójny aparat marki Leica. Nowe flagowce to połączenie wysokiej klasy technologii i zapierającego dech w piersi designu. Urządzenia stworzone we współpracy z firmą Leica Camera AG, dają niespotykane wcześniej możliwości. Od dziś fotografia mobilna już nigdy nie będzie taka sama.

Podczas trwających obecnie targów Mobile World Congress (MWC) odbyła się konferencja „4,5G Industry Summit”, która zainaugurowała rozpoczęcie dużych wdrożeń komercyjnych sieci 4,5G w 2016 roku. Podczas wydarzenia zaprezentowano nowatorskie rozwiązanie GigaRadio, które umożliwi realizację implementacji 4.5G na szeroką skalę.

16 lutego br. w Pekinie i Londynie odbyła się przedpremierowa konferencja Huawei towarzysząca tegorocznemu wydarzeniu Mobile World Congress, które będzie miało miejsce w Barcelonie w dniach 22-25 lutego.

Back to top