24 | edycja RAPORTU ERP obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności. |
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
ITCube CRM wspiera działania firmy AMADAR
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRM w Grupie Kapitałowej INFOR PL
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
W lipcu 2008 roku rozpoczęło się wdrożenie oprogramowania ITCube CRM w firmie HUCK Polska Sp. z o.o.. Głównym celem wdrożenia było stworzenie jednego, spójnego systemu informatycznego gromadzącego informacje o potencjalnych i obecnych klientach firmy. Do tej pory dane o kontrahentach były przechowywane w różnych miejscach takich jak program handlowy czy arkusze kalkulacyjne używane przez handlowców. Uporządkowania tych wszystkich informacji podjęła się firma ITCube Software wdrażając jednocześnie swoje autorskie oprogramowanie ITCube CRM.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
W firmach obsługujących dziesiątki, a nawet setki tysięcy klientów punkty styku firmy z jej klientami wymagają zaawansowanych rozwiązań informatycznych wspomagających komunikację. Takim narzędziem jest Centrum Obsługi Klienta (Customer Interaction Center, ang. CIC) dostępne w SAP CRM.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
W ciągu miesiąca zakończyło się wdrożenie w Gambit Centrum Oprogramowania i Szkoleń, firmie zajmującej się m. in. sprzedażą i serwisem specjalistycznego oprogramowania oraz dystrybucją fachowej literatury informatycznej.