Toyota zadbała o klientów Lexusa dzięki narzędziom SAP
- Szczegóły
- Kategoria: WIADOMOŚCI
Toyota szukała rozwiązania do zarządzania programem lojalnościowym Lexusa, który zapewniłby nagrody i usługi dla wybranych klientów. Celem firmy było zintegrowanie różnych systemów informatycznych do stworzenia wyjątkowego doświadczenia dla użytkowników, wprowadzenie dla pracowników intuicyjnego pulpitu nawigacyjnego oraz ujednolicenie procesów.
Dzięki nowemu, zintegrowanemu rozwiązaniu Cloud Rewards Management, pracownicy Toyoty mają do dyspozycji zestaw usług i aplikacji do zarządzania kontami, do których dostęp uzyskują za pomocą usługi SAP Cloud Platform Portals. Rozwiązanie to pozwala na zarządzanie każdym z kont lojalnościowych Lexusa oraz automatyzuje i organizuje transakcje między dealerami, dostawcami usług i klientami końcowymi.
Dzięki odpowiednim narzędziom, Toyota zintegrowała swoje środowisko IT, które wspiera wszystkich klientów i pracowników. Ponadto usprawnione zostały działania związane z zarządzaniem kontami oraz zautomatyzowano transakcje end-to-end od dealerów i klientów.
Zaimplementowanie wszystkich rozwiązań zajęło łącznie 20 tygodni.
Źródło: www.sap.pl