SAP i Microsoft współpracują nad wspólnymi ofertami generatywnej sztucznej inteligencji, aby pomóc klientom wypełnić lukę talentów
SAPFirma SAP ogłosiła kolejny krok w swojej wieloletniej współpracy z firmą Microsoft, polegającej na wykorzystaniu najnowszych innowacji w zakresie generatywnej sztucznej inteligencji gotowej do zastosowania w przedsiębiorstwach, aby pomóc klientom w rozwiązywaniu najbardziej fundamentalnych wyzwań biznesowych.

 REKLAMA 
 Wdrażasz KSeF w firmie 
 
Firmy będą współpracować przy integracji rozwiązań SAP SuccessFactors z rozwiązaniami Microsoft 365 Copilot i Copilot w Viva Learning, a także usługą Microsoft Azure OpenAI, aby uzyskać dostęp do zaawansowanych modeli językowych, które analizują i generują język naturalny. Integracje umożliwią nowe doświadczenia zaprojektowane w celu poprawy sposobu, w jaki organizacje przyciągają, zatrzymują i rozwijają swoich pracowników.

Firmy Microsoft i SAP współpracują od lat, pomagając w rozwijaniu procesu transformacji swoich klientów” — powiedział Christian Klein, dyrektor generalny i członek zarządu SAP SE. „SAP od dawna osadza sztuczną inteligencję w naszych rozwiązaniach i jesteśmy bardzo podekscytowani możliwościami, jakie generatywna sztuczna inteligencja otwiera dla naszej branży i naszych klientów. Dzisiejsze ogłoszenie jest jednym z przykładów tego, jak wnosimy moc generatywnej sztucznej inteligencji do biznesu, opierając się na 50 latach zaufanych innowacji dla firm na całym świecie”


Mamy niesamowitą możliwość dostarczenia sztucznej inteligencji nowej generacji, która odblokuje wzrost produktywności każdej osoby, organizacji i branży, w tym działu zasobów ludzkich — powiedział Satya Nadella, prezes i dyrektor generalny firmy Microsoft. Opieramy się na naszym wieloletnim partnerstwie w chmurze z SAP i łączymy moc rozwiązania Microsoft 365 Copilot z rozwiązaniami SAP SuccessFactors, aby zmienić sposób, w jaki organizacje przyciągają i rozwijają swój najważniejszy zasób – swoich pracowników.


Sprostanie wyzwaniu umiejętności — jeden z najtrudniejszych współczesnych problemów biznesowych Obecnie firmy na całym świecie stają przed rosnącym wyzwaniem, jakim jest radzenie sobie z luką między umiejętnościami, którymi dysponują pracownicy, a umiejętnościami, których będą potrzebować w przyszłości. Zamknięcie tej luki oznacza optymalizację sposobu rekrutacji i zatrudniania nowych talentów na dzisiejszym konkurencyjnym rynku, a także sposobu, w jaki dostarczają programy szkoleniowe i rozwojowe, aby pomóc pracownikom w rozwoju.

Obecnie funkcje te wymagają wielu ręcznych, powtarzalnych prac i często kończą się niepowodzeniem. Firmy nieustannie wymyślają koło za każdym razem, gdy tworzą nowe stanowisko, aktualizując wymagania w oparciu o szybko zmieniający się krajobraz umiejętności, dbając o to, aby opisy stanowisk były konkurencyjne na rynku i opracowując pytania do rozmowy kwalifikacyjnej, aby odkryć potencjał każdego kandydata.

Innym problemem jest zlikwidowanie luki między wyjątkowymi aspiracjami zawodowymi każdego pracownika a możliwościami podnoszenia i podnoszenia umiejętności oferowanych przez organizację. Dzięki dzisiejszemu ogłoszeniu Microsoft i SAP będą współpracować, aby umożliwić klientom SAP czerpanie korzyści z mocy generatywnej sztucznej inteligencji w celu przyciągania najbardziej wykwalifikowanych kandydatów na kluczowe stanowiska i generowania spersonalizowanych spostrzeżeń, aby utrzymać ich zaangażowanie po wejściu na pokład.

Usprawnianie rekrutacji i uczenia się pracowników

Dzięki tej współpracy i wykorzystaniu przez firmę SAP interfejsu Azure OpenAI Service API firmy SAP i Microsoft będą wspólnie pracować nad nowymi rozwiązaniami, które usprawnią procesy rekrutacji i rozwoju pracowników, w tym: Rekrutacja: firma SAP wykorzysta interfejs Azure OpenAI Service API i dane z rozwiązań SAP SuccessFactors do tworzenia atrakcyjnych i ściśle ukierunkowanych opisów stanowisk. Dzięki integracji rozwiązania SAP SuccessFactors Recruiting z platformą Microsoft 365 liderzy będą mogli dopracowywać opisy stanowisk za pomocą funkcji Copilot w programie Microsoft Word, dodając dodatkowe treści i kontrole w celu wykrycia uprzedzeń. Ostateczne opisy stanowisk zostaną następnie opublikowane w rozwiązaniach SAP SuccessFactors w celu zakończenia przepływu pracy bez konieczności opuszczania przez liderów personelu ich normalnego przepływu pracy.

SAP będzie również wykorzystywać interfejs Azure OpenAI Service API do oferowania ankieterom w Microsoft Teams monitów z sugerowanymi pytaniami opartymi na życiorysie kandydata, opisie stanowiska i podobnych stanowiskach. Nauka: Integracja rozwiązań SAP SuccessFactors i Microsoft Viva Learning umożliwi pracownikom korzystanie z Copilot w Viva Learning w celu przeprowadzania zapytań w języku naturalnym w celu tworzenia spersonalizowanych rekomendacji szkoleniowych na podstawie danych i kursów szkoleniowych w rozwiązaniach SAP SuccessFactors, które są zgodne z celami kariery i rozwoju pracownika. Po zakończeniu nauki portfolio SAP SuccessFactors będzie aktualizowane automatycznie, zapewniając firmom aktualny obraz krajobrazu umiejętności w ich organizacji. To ulepszenie opiera się na dostępnej już solidnej integracji z treścią, przypisaniami, uprawnieniami i synchronizacją SSO oraz zautomatyzowanej konfiguracji administracyjnej, dostępnej dla klientów jeszcze w tym roku.

Bogata baza danych dla skutecznej sztucznej inteligencji Biorąc pod uwagę światowy zasięg SAP, ogromne zasoby danych firmy zapewniają potencjał do znacznego zwiększenia możliwości modeli wielojęzycznych w wielu branżach. W związku z tym dzisiejsze ogłoszenie jest również modelem tego, jak narzędzia sztucznej inteligencji mogą działać w celu zwiększenia mocy danych i systemów w dowolnej dziedzinie.

Źródło: www.sap.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top