Hortex z nowym systemem mobilnym

ASSECO BS Hortex Holding S.A., jeden z wiodących polskich producentów soków, nektarów i napojów oraz największy polski producent mrożonych warzyw i owoców, wdrożył najnowszą wersję rozwiązania mobilnego firmy Asseco Business Solutions S.A. (program Mobile Preselling). System, którego zadaniem jest wsparcie sprzedaży w terenie, umożliwił scentralizowanie zarządzania siecią przedstawicieli handlowych oraz otworzył nowe możliwości wsparcia całości działań sprzedażowych.
 REKLAMA 
 Wdrażasz KSeF w firmie 
Hortex Holding S.A. użytkuje system mobilny Asseco BS wspomagający sprzedaż w kanale tradycyjnym od 2005 roku. Jednak zmieniająca się sytuacja rynkowa oraz coraz większe potrzeby biznesowe wpłynęły na decyzję o wdrożeniu nowej wersji użytkowanego systemu mobilnego Asseco BS. Kluczowe znaczenie w procesie decyzyjnym miała możliwość centralizacji zarządzania siłami sprzedaży w obu kanałach, z jakich korzysta firma – tradycyjnych punktów sprzedaży detalicznej oraz sieci super- i hipermarketów. Ponadto istotna była również możliwość wsparcia nowych procesów biznesowych takich jak zarządzanie środkami trwałymi i materiałami POS, badanie aktywności promocyjnych własnych oraz konkurencji czy ewidencja kosztów związanych z funkcjonowaniem przedstawicieli handlowych.
Wdrożony najnowszy system mobilny Asseco BS pozwolił nam na szeroką personalizację, dzięki czemu każdy z użytkowników aplikacji może korzystać z niej w zakresie dostosowanym do zdefiniowanych potrzeb biznesowych, zarówno pod względem funkcjonalnym jak i ergonomicznym. System jest bardzo elastyczny i nowoczesny. To jego najważniejsze zalety – mówi Pani Halina Pilich - Kierownik Działu Analiz Sprzedaży z Hortex Holding S.A.
Źródło: www.assecobs.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top