Biznes Hotel, czyli jak smakuje komfort w przystępnej cenie

COMARCH - ERPCzy kogoś jeszcze zdumiewa obecny dostęp do futurystycznych usług oferowanych przez hotele? Pensjonaty na drzewach, podwodne restauracje czy niezapomniane wrażenia, jakie przynosi kolacja zjedzona na przeźroczystej platformie zawieszonej 500 metrów nad miastem to tylko nieliczne z atrakcji, których obecność na stałe wpisała się w filozofię i rozwój obiektów wypoczynkowych.
Bez wątpienia wyróżnienie się na rynku hotelarskim wymaga zastosowania innowacyjnych narzędzi, wspomagających pracę personelu i umożliwiających pełną kontrolę kadrze zarządzającej. Dzięki temu klienci hotelu postrzegają go jako profesjonalnie zorganizowane i zarządzane miejsce, do którego z chęcią powrócą, przyciągając rodziny i przyjaciół, chętnych wrażeń i przyjemnego wypoczynku.

Wizerunek firmy buduje zarówno sposób obsługi, jak i wystrój wnętrz czy też dostęp do usług dodatkowych. Aby sprawnie zarządzać wszystkimi obszarami funkcjonowania hotelu, warto zaopatrzyć się we właściwy system informatyczny, który to umożliwi. Co więcej, oprogramowanie to wskaże, skąd czerpać największe korzyści, a gdzie zaś przeinwestowano i na przykład zaproponowana forma rozrywki nie trafiła w gusta odwiedzających. Dodatkowo dzięki implementacji systemu IT szef hotelu może na bieżąco komunikować inwestorom czy osobom zainteresowanym sukcesy hotelu, udzielać pełnych, rzetelnych informacji w sytuacjach kryzysowych, a przez to budować właściwy wizerunek obiektu.

Jak mawiał włoski pisarz Machiavelli Nic nie jest tak trudne do rozpoczęcia, niebezpieczne do przeprowadzenia i niegwarantujące powodzenia, jak wprowadzanie nowego porządku rzeczy. Niezależnie od standardu, jaki oferuje hotel, jego funkcjonowanie powinno być prowadzone w oparciu o dokładne analizy różnych płaszczyzn jego działalności, których efektywność odzwierciedlana jest w przychodach poszczególnych obiektów sieci.

Najlepszym elementem wyróżniającym hotel jest po prostu jakość świadczonych przez niego usług. Zyskanie kolejnych klientów wiąże się nie tylko z dbaniem o zapewnienie im szeregu oczekiwanych przez nich usług czy też umiejętnym odgadywaniem ich potrzeb. Należy również na stałe zaistnieć w ich świadomości. System informatyczny Biznes Hotel pozwoli przechowywać wszystkie, nawet najdrobniejsze informacje o indywidualnych życzeniach klientów, którzy dzięki temu poczują się wyjątkowo za każdym razem, kiedy odwiedzą hotel. Hotel zaś nie będzie obawiał się, iż te dane przepadną, czy też znikną wraz ze zmianą kadry.

Modułowa budowa rozwiązania Biznes Hotel dostarcza innowacyjnych aplikacji w obszarach, które według kierownictwa wymagają informatycznego wsparcia. Rdzeń Biznes Hotel stanowi moduł recepcyjny, umożliwiający dokonywanie rezerwacji w kilka sekund. To sprawia, że wyszukiwanie wolnych pokoi nie stanowi problemu dla niecierpliwych klientów, a zapracowani, mobilni menadżerowie docenią możliwość potwierdzenia rezerwacji e-mailem.

O sukcesie hotelu decyduje również oferta kuchni. Na nic bowiem zda się zapierający dech w piersiach wystrój czy też wyjątkowy personel, jeśli hotelowe potrawy nie sprostają oczekiwaniom gości. Każda niezwykła uczta smaków może zostać odnotowana w systemie, a zespół kucharzy będzie wiedział, czego oczekują głodni wrażeń kulinarnych goście i co przygotować, aby zadowolić nawet najbardziej wyrafinowane gusta.

Prowadzisz ekskluzywne zabiegi Welness & SPA i chciałbyś zapewnić pełną kontrolę nad gospodarką magazynową luksusowych produktów używanych do zabiegów? Czy myślałeś o tym, aby najlepszych masażystów oraz rehabilitantów stosownie wynagradzać i budować w nich poczucie satysfakcji z pracy, a tym samym wpływać na motywację personelu? Czy zastanawiałeś się nad tym, jak rozplanowanie i zoptymalizowanie obłożenia pokoi lub restauracyjnych stolików może wpłynąć nie tylko na oszczędności ośrodka, ale też zbudować relacje między gośćmi, zwłaszcza gdy są to single? Dodatkowo jeśli myślisz, że zaplanowanie imprezy okolicznościowej, bankietu czy też konferencji stanowi nie lada wyzwanie, to Biznes Hotel pokaże Ci, jak zorganizować te lukratywne działania. Pokażemy Ci, że możesz mieć swój ośrodek pod pełną kontrolą, a wszystkie wyniki udokumentowane w systemie będziesz mógł poddawać swobodnej analizie i przetworzeniu, w celu zbudowania prognozy na przyszłość.

Sukces rozwiązania Biznes Hotel tkwi w silnej integracji z systemem informatycznym Comarch OPT!MA, który wspiera hotel w prowadzeniu przejrzystej księgowości czy też rozliczeń kadrowo-płacowych – słowem, usprawnia prowadzenie obszarów działania ośrodka od przysłowiowej kuchni. Choć klient nie dostrzega tych działań, są one niezmiernie ważne w budowaniu prestiżu hotelu.

Integracja systemu Biznes Hotel i Comarch OPT!MA zapewnia kierownictwu hotelu pełne rozliczenie z klientem, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Dokumenty można w prosty sposób udostępniać wybranym jednostkom sieci, zaś modyfikacja danych jest łatwa i szybka. W praktyce klient uzyskuje rozliczenie swojego pobytu w kilka sekund. A sam ośrodek dzięki redukcji powtarzalnych czynności osiąga olbrzymią oszczędność czasu, a także dostęp do wszystkich informacji na bieżąco.

Producent oprogramowania Biznes Hotel, firma MIKRO-SERWIS, Partner Comarch, zapewnia profesjonalne wsparcie klienta i partnera (handlowe, szkoleniowe, techniczne i merytoryczne). Kompetentny personel MIKRO-SERWIS oferuje wiedzę i pomoc w procesie analizy potrzeb hotelu, z uwzględnieniem wszystkich obszarów działalności ośrodka.
Wyciśniemy z hotelu maksimum jego potrzeb, zwłaszcza tych niedostrzeżonych, pozornie nieistotnych, ale które znajdą odbicie w sprawnie działającym systemie – zapewnia Monika Słoniewska, project manager w firmie Mikro-Serwis.
Hotele doceniły szereg funkcjonalności, które oferuje Biznes Hotel. Niebagatelne znaczenie ma dla nich ciągły rozwój systemu i możliwość dostosowania go do indywidualnych, nawet bardzo wygórowanych potrzeb hotelu.
Staramy się realizować wszelkie pomysły naszych klientów, wierząc w ich ogromne znaczenie dla rozwoju hotelu, pensjonatu czy ośrodka wypoczynkowego. To klienci tworzą nasz system, oni decydują, jakie funkcjonalności powinien posiadać, w jaki sposób działać, wreszcie – jak powinien wyglądać. Zrealizujemy każdy pomysł – podkreśla Monika Słoniewska.
Autor: Robert Bodendorf, Dyrektor Generalny, MIKRO-SERWIS, Srebrny Partner Comarch
Źródło: www.comarch.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top