Mazzoni wkracza w świat Chmury Oracle z systemem ERP Impuls EVO
Firma Mazzoni powstała w 2005 roku, obecnie jest jednym z wiodących krajowych producentów mebli. W ofercie firmy znajduje się kilkanaście rodzajów i rozmiarów asortymentu, w tym ławy, stoliki i stoły oraz szafy, witryny i komody.


 REKLAMA 
 Wdrażasz KSeF w firmie 
 
System informatyczny firmy Mazzoni opierał się dotąd na systemach dawnej generacji, nie wykorzystujących do magazynowania i przetwarzania informacji relacyjnej bazy danych.

Do tej pory nie korzystaliśmy z sytemu ERP – komentuje Maciej Bugajny, specjalista do spraw sprzedaży w firmie Mazzoni. Opieraliśmy się głównie na programie Subiekt GT oraz oprogramowaniu dostarczonym przez dystrybutorów maszyn do obsługi produkcji oraz magazynu, zaś w sprzedaży na platformie BaseLinker. Rdzeń naszej działalności to produkcja, która wymaga ciągłego planowania oraz umiejętnego dystrybuowania zasobami. Postanowiliśmy za jednym zamachem przenieść się w wiek XXI, dzięki wdrożeniu renomowanego systemu ERP Impuls EVO, zbudowanego w technologii Oracle przez firmę BPSC, na dodatek od razu w modelu chmurowym.


Wdrożenie systemu rozpoczęło się w kwietniu 2023 roku i jest prowadzone przez zespół ekspertów specjalizujących się w instalacjach systemu Impuls EVO. Partnerem projektu jest także firma Red Stack, która przygotowała platformę chmurową Oracle Cloud Infrastructure do wymogów systemu IMPULS EVO. W pierwszej fazie wdrożone zostaną moduły: Zarządzanie Produkcją, Kadry Płace, Gospodarka Materiałowa, Dystrybucja, Finanse Księgowość Koszty oraz Środki Trwałe. Zakończenie projektu planowane jest na koniec 2023 roku.

Po wnikliwej analizie i porównaniu obu modeli rozwiązań (klasyczne/chmurowe) zdecydowaliśmy się na Oracle Cloud głównie ze względu na koszty oraz elastyczność tego rozwiązania – dodaje Maciej Bugajny. Spodziewamy się, że dzięki wdrażanym rozwiązaniom chmurowym większość procesów będzie przebiegać znacznie sprawniej i szybciej. Jednak w naszej ocenie jedną z głównych zalet korzystania z chmury są niższe koszty. Dodatkowo także model ten pozwala na używanie zasobów wg potrzeb, oferując elastyczność i możliwość modyfikacji ustawień w bardzo prosty sposób. Model chmurowy nie wymaga ciągłej konserwacji, modernizacji – wszystkie te aspekty pozostają po stronie dostawcy usługi.


Korzystanie z aplikacji ERP w Oracle Cloud zapewnia użytkownikom nie tylko wygodę obsługi infrastruktury IT, ale przede wszystkim przewidywalne koszty, które można ująć w budżetach operacyjnych – powiedział Sebastian Jastrzębski, Cloud Platform Sales Representative z Oracle Polska. Klient nie jest zmuszony do ponoszenia ogromnych kosztów inwestycji początkowych, dodatkowo uzyskuje duże odciążenie w codziennej pielęgnacji bazy. Ogromną zaletą Oracle Cloud – ważną zwłaszcza dzisiaj, gdy coraz bardziej nasilają się ataki cyber-przestępców, są też doskonałe mechanizmy bezpieczeństwa, które są uznawane przez analityków za najlepsze w branży.


Źródło: www.oracle.com/pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top