Oracle Documaker w nowej odsłonie

ORACLE - systemy ERP, Business Intelligence, Obieg dokumentówFirma Oracle wprowadziła do oferty oprogramowanie Oracle Documaker 11.5, najnowszą wersję swojego czołowego rozwiązania do automatyzacji przetwarzania dokumentów ubezpieczeniowych, wyposażoną w ponad 90 rozszerzeń wprowadzonych pod wpływem opinii klientów i dzięki analizie potrzeb rynku.
Najważniejsza nowa funkcja systemu Oracle Documaker 11.5 to przeznaczony do tworzenia treści moduł dodatkowy do programu Microsoft Word. Moduł ten umożliwia użytkownikom biznesowym łatwe tworzenie treści za pomocą znanego oprogramowania, natomiast działy informatyki mogą wciąż korzystać z możliwości narzędzia do projektowania Documaker Studio w celu obsługi tych dokumentów.

Oracle Documaker jest systemem adaptacyjnym, opartym na regułach, i można go łatwo konfigurować odpowiednio do potrzeb ubezpieczycieli wynikających z prowadzonej działalności biznesowej. Użytkownicy biznesowi mogą na przykład łatwo zmienić język dokumentów lub szybko wygenerować bogate w treści materiały informacyjne wspomagające wprowadzanie na rynek nowego produktu, takich jak dokumenty polis lub materiały handlowe i marketingowe.

System oferuje jeszcze inne ważne funkcje, a w tym m.in.:
  • rozszerzenia systemu publikacji, takie jak ulepszona funkcja udostępniania treści multimedialnych w Internecie lub pocztą elektroniczną oraz ulepszona funkcja drukowania broszur w celu wspomagania kampanii marketingowych i udostępniania materiałów informacyjnych;
  • nowe i rozszerzone narzędzia do konwersji, które ułatwiają migrację z systemów starszego typu, pomagając jednocześnie firmom w zachowaniu spójności danych;
  • rozszerzone możliwości dołączania załączników, w tym obsługa 22 dodatkowych typów plików, które można dołączać do dokumentów, w tym wiadomości e-mail oraz plików z programów MS Word, Excel i PowerPoint;
  • dodatkowe możliwości obsługi wielojęzycznej, aby wesprzeć ubezpieczycieli regionalnych i globalnych;
  • dodatkowe rozszerzenia reguł oraz większa łatwość obsługi systemów rozwoju i uruchamiania
Firmy ubezpieczeniowe poszukują dziś bardziej efektywnych i wydajnych sposobów wspomagania automatyzacji przetwarzania dokumentów, która stanowi obecnie podstawę każdej działalności ubezpieczeniowej ― powiedział Srini Venkatasantham, dyrektor ds. strategii rozwoju produktów w dziale Oracle Insurance. System Oracle Documaker 11.5 zaspokaja tę potrzebę, udostępniając użytkownikom biznesowym nowe możliwości szybkiego przygotowywania i generowania materiałów informacyjnych oraz zarządzania nimi w przedsiębiorstwie. Pozwala też działom informatyki zachować ogólną kontrolę nad procesem produkcji dokumentów. Równowaga taka pomaga obniżyć koszty i usprawnić współpracę w ramach firmy.
Źródło: www.oracle.com/pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top