loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
18 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 46 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

sbisnes logo 2019Fabryka Mebli Liwex jest to firma rodzinna, której początki sięgają roku 1981. W 1996 roku rozpoczął się eksport naszych produktów do Holandii, a następnie do Francji i Republiki Gwinei w Afryce Środkowej. W kolejnych latach fabryka nawiązywała współpracę z prestiżowymi markami z Europy zachodniej i środkowej produkując dla nich OEM. W 2000 roku podjęliśmy się budowy nowej fabryki w Zagórzu, gdzie aktualnie znajduje się nasza siedziba.


 REKLAMA 
 snt ile kosztuje wdrozenie erp 
 
W chwili obecnej zatrudniamy ponad sto osób oraz specjalizujemy się w produkcji mebli dla dzieci oraz młodzieży, łóżeczek dziecięcych oraz kołysek dla niemowląt.

Produkowane przez nas wyroby obecnie znajdują nabywców w Polsce, Niemczech, Irlandii, Francji, Belgii, Holandii, Szwajcarii, Hiszpanii czy Rosji.

Aby sprostać wyzwaniom rynkowym nasza firma potrzebowała profesjonalnego systemu do zarządzania przedsiębiorstwem. Po dogłębnej analizie rynkowej wybraliśmy program sBiznes®, który pozwala nam obecnie realizować wewnętrzne procesy sprawniej i efektywniej dzięki poprawie zarządzania poszczególnymi obszarami. Korzyści z implementacji programu są duże i jesteśmy zadowoleni z wyboru jaki dokonaliśmy – mówi współwłaścicielka firmy Pani Lidia Szarzyńska, która w dużej mierze koordynowała proces wyboru oraz wdrożenia programu ze strony firmy Liwex.


Wdrożenie systemu przebiegło sprawnie i bezproblemowo podkreśla rozmówczyni. Implementacja programu pozwoliła na zoptymalizowanie i zautomatyzowanie procesów przebiegających w naszej firmie w obszarze produkcji, księgowości, logistyki czy zasobów ludzkich. Korzyści z automatyzacji procesów przy pomocy programu sBiznes® są istotne bowiem program znacząco usprawnił zarządzanie przedsiębiorstwem, co spowodowało poprawę zarządzania finansami oraz zasobami ludzkimi w firmie. Wdrożenie programu, przełożyło się także na poprawę komunikacji wewnątrz firmy.

Źródło: www.sbiznes.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top