PIRB logoWielokanałowa komunikacja z klientem, a wzrost efektywności sprzedaży

4 grudnia 2019 r., Warszawa


Aby prowadzić działania marketingowe, promocyjne bądź sprzedażowe potrzebny jest niezawodny system CRM. Pomaga on zarządzać kontaktami, realizować pragnienia Klienta i zwiększać zyski firmy. Zdobycie zaufanego Klienta jest prestiżem i realizacją potrzeb sprzedażowych oraz komunikacyjnych. Aby zacząć działania na tej płaszczyźnie potrzebny jest system dopasowany do Państwa potrzeb.

Jakie cechy powinien mieć system CRM?
Jak być o krok przed konkurencją? - Szczególnie teraz, kiedy do codziennego użytku włączane są nowoczesne technologie.

 
 

Prelekcje podczas tego wydarzenia poprowadzą m.in:
  • Łukasz Kasprzyk - Kierownik Zespołu Zarządzania Klientami, Departament Gier Online, TOTALIZATOR SPORTOWY Sp. z o.o.
  • Maciej Stanusch - Prezes Zarządu, Stanusch Technologies S.A.
  • Jan Maria Kowalski - Dyrektor Operacyjny, Departament Systemów Obszarów Wsparcia, Bank Pekao S.A.
  • Karol Wąsowski - Dyrektor Działu CRM KB, Alior Bank S.A.
Tematy wystąpień aktualizowane są na bieżąco na stronie wydarzenia: strona wydarzenia

Tematyka konferencji:
  • Rola systemów CRM w budowaniu relacji z Klientem
  • AI i ML (chatboty, wirtualni asystenci, analiza i rozpoznawanie mowy)
  • Customer Experience
  • Omnichannel Customer Management
  • Automatyzacja działań marketingowych (marketing automation)
  • Utrzymanie relacji z klientem za pomocą Social Media
  • Aplikacje sprzedażowe
  • Skuteczna komunikacja
  • Contact Center
  • Workflow
  • Business Intelligence
  • Analiza danych klienta - wiedzą
  • Rozwiązania dla placówek wielooddziałowych, obsługa oddziałów
  • Usługi i aplikacje mobilne
  • Systemy mailingowe i SMS-owe
Ilość miejsc jest ograniczona, rejestracja online: http://pirbinstytut.pl/index.php/rejestracja-wielokanalowa-komunikacja

Grupa docelowa:
  • Przedstawiciele Zarządu - Dyrektorzy i Kierownicy zarządzający działami: Marketingu, Sprzedaży, Handlowym, IT, BOK
  • Osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie
  • Osoby zajmujące się wdrożeniem systemów CRM w firmie
Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT* Firmy chcące wziąć udział w konferencji prosimy o kontakt z organizatorem.

Uczestnikom gwarantujemy: certyfikat uczestnictwa, materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top