logo proalpha 2018Webinarium: Jak usprawnić proces ofertowania na wielowariantowe i jednostkowe produkty?

13 września 2019 r., godz. 10:00

Konfigurator wyrobu jako narzędzie reagowania na indywidualne potrzeby klientów
Silna pozycja przedsiębiorstwa na rynku może zależeć od tego czy jest ono w stanie w stanie sprostać oczekiwaniom swoich klientów. Silna konkurencja wymusza na przedsiębiorstwach produkcyjnych, aby szybko reagowały na indywidualne potrzeby klientów. Proces projektowania i dostosowania przez klienta produktu do własnych upodobań musi być wsparty narzędziami informatycznymi. W odpowiedzi właśnie na te potrzeby proALPHA oferuje moduł Konfiguratora produktu w systemie ERP, który usprawnia proces dostarczenie do klienta spersonalizowanych produktów. Personalizacji oznacza formę udoskonalania i dostosowania produktu do potrzeby konkretnego klienta. Konfigurator produktu w systemie ERP wspomaga zarówno obsługę klienta, jak i sam proces sprzedaży.

W czasie spotkania dowiesz się, jak usprawnić proces ofertowania i sprzedaży poprzez wykorzystanie konfiguratora wyrobu w systemie ERP poprzez m.in. szybkie skonfigurowanie wyrobu zgodnie z oczekiwaniami klienta oraz precyzyjne i szybkie skalkulowanie ceny sprzedaży na podstawie przygotowanej konfiguracji – w efekcie skrócenie czasu skonfigurowania wyrobu i wyceny handlowej. Wspólnie prześledzimy proces ofertowania i wyceny zapytań ofertowych z uwzględnieniem zapytań CTP (Capable to promise). Sprawdź w jaki sposób możesz zbudować dobry plan sprzedażowy, oraz rejestrować zlecenia od klienta wraz z możliwością symulacji ich wpływu na plan produkcyjny. W finale przedstawimy Ci działanie naszych aplikacji webowych, portalu B2B dla Twoich klientów, oraz portal handlowca.

POKAŻEMY CI:
  • Jak konfigurować proste i złożone produkty w narzędziu informatycznym klasy ERP?
  • Jasny i klarowny sposób na zarządzanie procesem ofertowania i wyceny na potrzeby oferty handlowej.
  • Czym jest zapytanie CTP pozwalające na wyliczenie realnego terminu realizacji zamówienia?
  • Jakie usprawnienia w codziennej pracy daje moduł CRM dzięki funkcjonalnościom rejestracji, klientów, kontaktów z nimi, oraz akcji sprzedażowych i marketingowych?
  • Jak budować realistyczne plany sprzedażowe i na bieżąco analizować postępy w ich realizacji?
  • Jak wykorzystać mechanizmy symulacji i analizy tymczasowego zlecenia produkcyjnego?
  • Jak działają aplikacje webowe: portal B2B dla klienta oraz handlowców?
  •  ... i wiele więcej!

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top