Konferencja Empowered Commerce

6 marca 2017 r., Warszawa, Villa Foksa

oracle 120Dziewięćdziesiąt trzy procent sprzedawców detalicznych szacuje, że traci 18% rocznych przychodów wskutek niezapewnienia klientom odpowiednio zindywidualizowanej obsługi wielokanałowej. Oznacza to, że zaoferowanie klientom bezproblemowych zakupów we wszystkich kanałach stanowi znakomitą okazję do zwiększenia sprzedaży.
 
 
 
 
W Oracle takie podejście nazywamy koncepcją Empowered Commerce. Jest ona atrakcyjna zarówno dla sprzedawców detalicznych, jak i klientów indywidualnych, gdyż z jednej strony umożliwia klientom dokonywanie zakupów zgodnie z ich preferencjami dotyczącymi sposobu, czasu i miejsca, a z drugiej — umożliwia sprzedawcom angażowanie konsumentów i kierowanie ich do pożądanego rozwiązania bez utraty zysków.

Serdecznie zapraszamy na wyjątkową konferencję dla branży handlu detalicznego, która odbędzie się 6 marca b.r. w warszawskiej restauracji Villa Foksal. Podczas spotkania dowiedzą się Państwo, jak można dołączyć do elitarnej grupy sprzedawców detalicznych, którzy zapewniają swoim klientom spójną, spersonalizowaną i interaktywną obsługę poprzez kanały cyfrowe, opierając się na sprawnym planowaniu umożliwiającym sprzedaż za pośrednictwem wszystkich kanałów.

Konferencję organizuje dział Oracle Retail wraz z firmami: Swarovski, Marketing Investment Group oraz Hycom. Gościem specjalnym konferencji będzie Mario Herdin, szef działu informatycznego w pionie sprzedaży detalicznej firmy Swarovski, który opowie o tym, jak postanowił zwiększyć możliwości swoich współpracowników dzięki technologii pozwalającej na wyjątkową obsługę klienta.

Wybrane tematy spotkania:
  • Stymulowanie wzrostu przychodów i rentowności dzięki budowaniu lojalności klientów, zwiększeniu średnich wydatków na zakupy oraz zachęcaniu do ponownych zakupów.
  • Budowanie lojalności klientów poprzez zapewnienie znakomitej obsługi dzięki dostępności w jednym widoku, w czasie rzeczywistym, pełnej informacji o kliencie, z uwzględnieniem wszystkich kanałów interakcji. 
  • Integracja wszystkich aspektów cyklu transakcji oraz udostępnienie współpracownikom informacji w czasie rzeczywistym o zapasach i o działaniach klienta, bez względu na jego lokalizację i używane urządzenie.
  • Planowanie realizacji zamówień/obsługi klienta zamiast ograniczania się do reagowania na zaistniałe sytuacje; korzystanie ze zintegrowanego przeglądu zapasów.
  • Maksymalne wykorzystanie wielkich zbiorów danych i metod analitycznych — prezentacja najnowszych rozwiązań do optymalizacji obniżek, promocji i ofert.
Zapraszamy szczególnie przedstawicieli wyższego kierownictwa i dyrektorów IT odpowiedzialnych za zapewnianie spójnej i jednolitej obsługi klienta we wszystkich punktach kontaktu, terminową realizację zamówień, wgląd w czasie rzeczywistym w informacje o zapasach, czy kontrolowanie marży i ograniczanie kosztów.

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top