ORACLEFirma Gartner po raz kolejny opublikowała raport „Magic Quadrant for Sales Force Automation” dotyczący systemów klasy Sales Force Automation. Oceniła w nim 16 dostawców i wyłoniła najlepszych oraz dostarczane przez nich narzędzia, w zakresie realizacji sprzedaży B2B, B2C i sprzedaży pośredniej. Oracle po raz piąty z rzędu znalazł się w czołówce zestawienia.


 REKLAMA 
 Wdrażasz KSeF w firmie 
 
Po raz kolejny liderem

W 2020 roku rynek automatyzacji sprzedaży wzrósł o 10,9%, do wartości blisko 8,15 mld USD. Dostawcy tej technologii, chcąc nadążyć za ewolucją systemów, znacząco rozbudowali swoje możliwości w tym zakresie. Udoskonaleniu uległa m.in. sprzedaż wspomagana sztuczną inteligencją, zarządzanie działaniami sprzedawców oraz ogólne możliwości platform. Z tego powodu firma Gartner podjęła się oceny 16 wiodących dostawców systemów klasy Sales Force Automation, a wyniki opublikowano w raporcie „Magic Quadrant for Sales Force Automation”.

W badaniu określono podstawowe możliwości systemów automatyzacji sprzedaży (SFA) jak m.in. zarządzanie potencjalnymi klientami, kontami, kontaktami i szansami sprzedażowymi, zarządzanie działalnością sprzedażową, sprzedaż wspomaganą przez AI, lejek sprzedażowy i zarządzanie prognozami sprzedaży, mobilne aplikacje, raportowanie, zarządzanie relacjami partnerskimi (PRM) oraz całościowe możliwości platformy. Dodatkowe możliwości stanowiły: zarządzanie treścią cyfrową w sprzedaży oraz funkcjonalności CPQ (konfiguracja oferty, wycena i prezentacja oferty (CPQ)

Tytuł lidera w raporcie „Gartner Magic Quadrant for Sales Force Automation” to kolejne z rzędu wyróżnienie dla Oracle w tym badaniu, z którego jesteśmy dumni. To sygnał, że nasze wysiłki dają efekt, a zarazem motywacja do dalszego działania – tłumaczy Patrycja Buks, CX Business Development Manager, Oracle. W firmie koncentrujemy się na stymulowaniu transformacji przychodów dzięki wprowadzaniu innowacji we wszystkich naszych aplikacjach biznesowych, w tym sprzedaży, CPQ, subskrypcji i ERP. Sam rynek narzędzi SFA rośnie w tempie ponad 10% rocznie i spodziewane jest podwojenie jego wartości między 2017 a 2023 rokiem – dodaje.


Z myślą o sprzedawcy

Narzędzie, które było brane pod uwagę w badaniu firmy Gartner – Oracle Sales Force Automation – obsługuje główne komponenty doświadczenia sprzedażowego. Rozwiązanie CRM upraszcza wprowadzanie danych, dając sprzedawcom B2B i B2C dodatkowy czas na kontakt z klientami i możliwość zawierania większej liczby transakcji.

Co więcej, połączone aplikacje Oracle upraszczają codzienne zadania sprzedawców i ułatwiają im najbardziej złożone procesy. Mogą oni lepiej zrozumieć swoje szanse sprzedażowe i niedawną aktywność dzięki dostarczanym przez narzędzie danym. Z kolei technologie uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji wykorzystują te dane, aby przekazywać inteligentne rekomendacje i sugestie sprzedawcom dotyczące kolejnych działań.

Dzięki integracjom technologii SFA z takimi aplikacjami jak Oracle Digital Assistant, Slack, Zoom i Microsoft Teams, sprzedawcy mogą z łatwością współpracować i podejmować szybkie i wydajne działania. Innowacje na tym się nie kończą. Poza dalszym ulepszaniem funkcji mobilnych, ze środowiskiem sprzedażowym został także zintegrowany moduł Oracle Configure, Price, Quote (CPQ), aby zapewnić ujednolicone środowisko wyceny ofert. Taka integracja umożliwia firmie dostosowanie i optymalizację działań sprzedażowych i marketingowych, przy jednoczesnym dostępie do wielu wersji oferty w każdym kanale.

Źródło: www.oracle.com/pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top