Jakość relacji, personalizacja, zaufanie i szacunek dla czasu klienta – to fundamenty efektywnego marketingu

Najważniejsze wyzwania dla marketingu firm to utrzymywanie spersonalizowanych relacji z klientami, w czasie rzeczywistym i niezależnie od kanału,

Mobilna aplikacja Comarch w rękach serwisantów Airpress

Airpress, producent sprzętu pneumatycznego, odd kilku miesięcy korzysta z aplikacji przeznaczonej do wsparcia pracowników punktów serwisowych -

Rozwiązanie IFS Customer Engagement wybrane przez Baxi Heating

Baxi Heating Ltd decyduje się na wielokanałowe centrum obsługi klienta firmy IFS, które stanowi opartą na chmurze platformę dla telefonii i…

InPost usprawnia dostawy dzięki rozwiązaniom Zebra Technologies

Zebra Technologies Corporation ogłosiła, że InPost, technologiczny lider wśród polskich operatorów logistycznych, wykorzystuje jej rozwiązania…

5 najważniejszych priorytetów strategicznych dyrektora ds. marketingu w 2019 roku

W nadchodzącym roku cyfrowe narzędzia i modele biznesowe dadzą dyrektorom ds. marketingu bezprecedensowy wpływ na strategie rozwoju ich firm.

IFS rozszerza wiodącą w swojej klasie ofertę rozwiązań do zarządzania serwisem w terenie o IFS Field Service Management 6

Najbardziej kompleksowe, sieciowe rozwiązanie chmurowe do obsługi serwisowej w terenie obejmuje nowy interfejs użytkownika, dodatkowe, rozbudowane…

Previous Next Play Pause
loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
18 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 46 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

Jednym z kluczowych czynników wpływających na sukces w handlu detalicznym jest zapewnienie klientom komfortu podczas zakupów stacjonarnych. Właściciele sklepów poszukują rozwiązań, które umożliwią sprawne reagowanie na potrzeby konsumentów. Nie jest to łatwe zadanie – choćby ze względu na ograniczone zasoby finansowe, rosnące oczekiwania kupujących i wzrastającą popularność realizacji zamówień w trybie „click and collect” (nabycie towaru przez Internet połączone z odbiorem w sklepie stacjonarnym).

comarchAirpress, producent sprzętu pneumatycznego, odd kilku miesięcy korzysta z aplikacji przeznaczonej do wsparcia pracowników punktów serwisowych - Comarch Mobile Serwis. System uporządkował i zsynchronizował prace związane z serwisem mobilnym oraz usprawnił wymianę informacji między centralą a pracownikami w terenie.

Zebra Technologies Corporation ogłosiła, że InPost, technologiczny lider wśród polskich operatorów logistycznych, wykorzystuje jej rozwiązania mobilne. Spółka wyposażyła 3800 pracowników terenowych w komputery mobilne z ekranem dotykowym Zebra TC56. Modele, działające pod kontrolą systemu Android™, umożliwiają im szybsze i bardziej precyzyjne wykonywanie zadań związanych z obsługą paczek. Dzięki temu wdrożeniu wydajność dostaw InPost wzrosła w niektórych przypadkach nawet o 10 proc.

ifsNajbardziej kompleksowe, sieciowe rozwiązanie chmurowe do obsługi serwisowej w terenie obejmuje nowy interfejs użytkownika, dodatkowe, rozbudowane możliwości planowania i harmonogramowania, usprawnioną funkcjonalność generującą przychód z usług, wielokanałową obsługę klienta oraz możliwości konfiguracyjne w chmurze nowej generacji.

Nowe technologie w branży retail to zarówno odpowiedź na potrzeby klientów – którzy oczekują wygody, prostoty i intuicyjnej obsługi – jak i ułatwienie dla sprzedawców czy sieci handlowych, które pozwala im ciąć koszty i zwiększać sprzedaż. Polska firma Surge Cloud stworzyła inteligentne półki sklepowe, które dzięki specjalnym sensorom zbierają dane o dostępności produktów, rotacji czy ilości brakującego towaru. Umożliwia to sklepom i producentom redukowanie strat, optymalizowanie ekspozycji i kontrolę nad oferowanymi produktami. Pozwala też poradzić sobie z coraz większym niedoborem pracowników.

Współcześni konsumenci oczekują sprawnego procesu zakupowego przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Coraz więcej kupujących wymaga błyskawicznej dostawy nabytych towarów – nawet w ciągu dwóch godzin od złożenia zamówienia, bez względu na to, czy są to sklepy tradycyjne, czy też internetowe.

ifsWielokanałowe, zarządzane przez sztuczną inteligencję centrum obsługi klienta zwiększa komfort klientów poprzez integrację z rozwiązaniem IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie (IFS FSM), systemem IFS Applications oraz oprogramowaniem innych firm.

IFSDostawca usług z branży sprzedaży detalicznej wdroży oprogramowanie do zarządzania serwisem w celu zwiększenia zdolności serwisowych.

ORACLEOracle poinformował ostatnio, że został uznany za lidera w raporcie firmy Gartner pt. 2017 Magic Quadrant for Sales Force Automation. Oracle został uplasowany w polu liderów ze względu na kompletność wizji i zdolność do jej realizacji. To już drugie ostatnio wyróżnienie w tej kategorii oprogramowania Oracle.

Oracle uznana lidera w raporcie dotyczącym automatyzacji pracy sprzedawców

ORACLEFirma Oracle poinformowała, że w raporcie pt. The Forrester Wave™: Sales Force Automation Solutions, Q2 2017 przygotowanym przez firmę Forrester Research, Oracle został uznany za jednego z liderów rynku rozwiązań do automatyzacji pracy działu sprzedaży. Autorzy analizy docenili „szeroką gamę aplikacji handlowych [Oracle] dostępnych na jednej platformie”. W raporcie zauważono też, że „platforma Oracle obejmuje swoim zasięgiem liczne branże, co pozwala specjalistom ds. tworzenia i udostępniania aplikacji szybciej generować wartość za pomocą dostępnych rozwiązań”.

IFSFirma IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, udostępniła pierwszą aktualizację rozwiązania IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie 5.7 zawierającą integrację ze środowiskiem Sales Cloud oraz wszechstronne narzędzia zgodne z koncepcją przedsiębiorstwa 2.0 z funkcjami umożliwiającymi klientom pracę grupową.

microsoft logo 2015Z badań Ipsos MORI przeprowadzonych na zlecenie Microsoft wynika, że 1/3 pracowników w polskim małym i średnim biznesie nadal najchętniej komunikuje się z klientami w trakcie bezpośrednich spotkań. Przedstawiciele europejskich firm wybierają częściej interakcję za pośrednictwem e-maila, do czego przyznaje się 34 proc. respondentów. Jednocześnie 14 proc. polskich pracowników przyznało, że kończy swoje codzienne zadania firmowe podczas podróży samochodem czy w domu (18 proc. wskazań). Statystyki wyraźnie pokazują, że praca w terenie z różnych miejsc staje się standardem, który wymaga odpowiednich narzędzi do komunikacji i współpracy.

IFSBadanie firmy IFS dowodzi, że lepszy mobilny dostęp do oprogramowania dla przedsiębiorstw warunkuje gotowość firm na transformację cyfrową. 
Firma IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, opublikowała wstępny raport z przeprowadzonego badania, wskazujący silny związek między mobilnym dostępem do firmowego oprogramowania a gotowością firmy na cyfrową transformację.
 

Spółdzielnia Obrotu Towarowego Przemysłu Mleczarskiego (SOT) rozszerza współpracę ze spółką Infinite w zakresie automatyzacji działań sprzedaży. Niedawno zakończyło się wdrożenie systemu mobilnego Infinite SFA, który wspiera pracę przedstawicieli handlowych SOT na terenie całego kraju. Aplikacja mobilna jest kolejnym zaawansowanym narzędziem IT w firmie z Białegostoku, która od lat inwestuje w nowoczesne technologie dla handlu.

Nowoczesny handel nie mógłby istnieć bez nowych technologii. Dzięki innowacyjnym systemom IT, dyrektor działu handlowego (Chief Sales Officer) może zwiększyć efektywność swoich pracowników, skracając przy tym czas realizacji planów sprzedażowych. Pracownik handlowy, wyposażony w odpowiednią aplikację mobilną, zintegrowaną z centralnym systemem ERP, jest w stanie znacznie usprawnić spotkania z klientami oraz wydajniej wykonywać wszystkie swoje obowiązki.

Znana nie tylko z doskonałej jakości wyrobów drobiowych, ale również silnie wyśrubowanych wysokich standardów jakościowych i organizacyjnych firma Indykpol, po intensywnej serii testów porównawczych, obejmujących czołówkę producentów rozwiązań SFA / FFM dla wsparcia sieci sprzedażowych, wybrała eLeader Mobile Visit jako mobilną aplikację dla przedstawicieli handlowych w terenie.

sap logoTransformacja cyfrowa, rozwój technologii mobilnych oraz chmury obliczeniowej – to główne trendy, które zdominują polski handel w 2016 roku. O tym, jak przedsiębiorcy mogą wyjść poza standardowe schematy i wykorzystać je, by zaangażować współczesnego klienta dyskutowano podczas SAP Innovation Day 2016, które odbyło się 23 czerwca w Warszawie.

Zaawansowane rozwiązanie mobilne wspierające sprzedaż jest dostępne od lutego na platformie Microsoft Universal Windows Platform (UWP). Tym samym aplikacja dołącza do portfolio usług wspierających mobilnych pracowników, wykorzystujących smartfony i tablety jako podstawowe narzędzia pracy.

Klient 2.0 nie czeka, nie dostosowuje się, chętnie przedkłada świat cyfrowy nad realny i jest bardzo sceptyczny wobec tradycyjnych form reklamy. Lubi kupować w Internecie – dzięki takim jak on polski rynek e-handlu rozwija się najszybciej w Unii Europejskiej ze stopą wzrostu 21,7%. Poznaj bliżej klienta 2.0.

Firma Comarch podpisała kontrakt z Grupą KRUK, liderem rynku zarządzania wierzytelnościami w Europie Centralnej, na wdrożenie i utrzymanie rozwiązania Field Service Management. Rozwiązanie to inteligentnie automatyzuje rozdzielanie zadań dla pracowników terenowych Grupy.

Branża HoReCa obejmująca sektor hotelarski, restauracyjny oraz gastronomiczny jest jedną z najszybciej rozwijających się w Europie. Firma Comarch, w ramach rodziny systemów wspierających sprzedaż Comarch SFA, stworzyła pierwszą aplikację, która odpowiada na specyficzne wymagania tej właśnie branży.

Comarch zakończył sukcesem projekt wdrożenia w grupie UNIQA Polska nowej odsłony platformy internetowej wspierającej sprzedaż ubezpieczeń oraz obsługę posprzedażową.

Firma Roleski, która od lat stawia na rozwój w obszarze technologii produkcji oraz oferty asortymentowej, postanowiła zoptymalizować pracę swoich przedstawicieli handlowych. Wdrożenie systemu INFINITE SFA jest dla wiodącego polskiego producenta musztard, majonezów i keczupów ważnym krokiem w kierunku rozwoju sprzedaży w terenie poprzez automatyzację procesu obsługi zamówień, zarządzania czasem pracy oraz raportowania.

Według najnowszego raportu Gartnera „Hype cycle for consumer goods” jednym z najważniejszych trendów przez najbliższe lata będzie Supply Chain Big Data Analytics. Według Noha Tohamy, eksperta z firmy Gartner analiza Big Data usprawnia procesy w łańcuchu dostaw od zwykłej widoczności stanów magazynowych do zarządzania aktywami i ryzykiem. Badania pokazują, że w 2013r. aż 72% przedsiębiorstw nadal pracowało nad zdefiniowaniem własnego business case dla inwestycji w technologie wykorzystujące Big Data w łańcuchu dostaw.

Twórcy ePlaneo, czyli innowacyjnej platformy pozwalającej na zarządzanie procesem produkcyjnym online, nie spoczywają na laurach. Po sukcesach pierwszych wdrożeń przyszedł czas na kolejną funkcjonalność - aplikację mobilną, która pozwala na nadzorowanie produkcji niemal z dowolnego miejsca na świecie, przy użyciu telefonu lub tabletu.

Mobilne systemy SFA/CRM są obecnie jednymi z kluczowych narzędzi wspierających codzienną pracę rozproszonych zespołów sprzedażowych. Mają one za zadanie wspomagać przedstawicieli handlowych w umiejętnym zarządzaniu własnym czasem pracy oraz realizacji powierzanych im zadań. Często pozwalają na dostęp do kompletnych informacji o rynku oraz historii relacji z działającymi na nim punktami sprzedaży, tym samym kompleksowo zastępując szereg popularnych atrybutów handlowca takich jak: fax, terminarz, notatnik czy foldery ofertowe, itd.

Comarch wdrożył kolejną aplikacje mobilną dla inwestorów giełdowych – inwestorzy posiadający rachunek maklerski w DM ING Securities mają możliwość składania zleceń oraz podglądu stanu portfela i notowań giełdowych na urządzeniach przenośnych z systemem operacyjnym Android i iOS dzięki aplikacji Makler Mobile.

comarchComarch ERP Mobile Sprzedaż w swojej najnowszej wersji 2015.6 została wyposażona w funkcjonalność szyfrowania bazy danych, co zapewnia dodatkowe bezpieczeństwo!

oracle logo plAplikacje mobilne dają firmom szansę na nadanie jasnego komunikatu wyróżniającego się wśród szumu marketingowego. Aby wyszukiwać informacje, użytkownicy urządzeń mobilnych coraz częściej używają aplikacji mobilnych, a nie przeglądarek. Najnowsze badanie przeprowadzone przez firmę Nielsen pokazało, że uzyskując dostęp do mediów, użytkownicy przez 89% czasu korzystają z aplikacji mobilnych, a tylko przez 11% czasu z przeglądarki.
 

W App Store udostępniona została nowa wersja aplikacji ING Business, opartej na Comarch Mobile Banking, wpierająca obsługę Apple Watch. Oferowane przez ING Bank Śląski rozwiązanie jest jednym z najbardziej innowacyjnych rozwiązań mobilnych dostępnych na polskim rynku.
 

Salesforce logo„2014 Mobile Behavior Report” firmy Salesforce mówi o skali wykorzystania przez społeczeństwo urządzeń mobilnych. W raporcie ukazano m.in. konsumenckie trendy zachowań, które dla biznesu mogą być podpowiedzą, jak dostosowywać się do preferencji i oczekiwań klientów.

comarchDziałający w kilku województwach południowej polski dystrybutor artykułów spożywczych FRUKT wdrożył w pracy swoich handlowców aplikację mobilną Comarch ERP Mobile Sprzedaż.

COMARCH ERP MOBILE SPRZEDAZDystrybutor produktów motoryzacyjnych i przemysłowych spółka BERDA zintegrował dotychczas wdrożony system Comarch ERP XL z aplikacją mobilną Comarch ERP Mobile Sprzedaż. Aplikacja Comarch, krakowskiego producenta systemów ERP wspomaga codzienną pracę przedstawicieli handlowych w terenie.

W nowym badaniu Oracle prawie 55% przedstawicieli „pokolenia Millenium” (zwane także Generacją Y – ludzie urodzeni w latach 80. i 90. XX wieku) stwierdziło, że złe doświadczenia z aplikacjami mobilnymi danej firmy skutecznie zniechęciłyby ich do skorzystania z jej produktów lub usług.

comarchProducenci dóbr konsumpcyjnych coraz większy nacisk kładą na nowoczesne technologie, ułatwiające przedstawicielom handlowym bardziej efektywną i wydajną sprzedaż, a które wykraczają daleko poza funkcjonalności związane z dokonywaniem transakcji. Tak wynika z raportu Gartner Market Guide for Retail Execution and Monitoring Solutions for the Consumer Goods Industry, opublikowanego w kwietniu 2015 r.

Dzisiaj ibeacony to sprawa pionierów, ale ta sytuacja niedługo się zmieni. Według danych Business Insider w 2014 roku zaledwie 3% firm śledziło zachowanie swoich klientów offline, ale chęć wprowadzenia tego rozwiązania w przeciągu najbliższych 5 lat zadeklarowało już 72% z nich. iBeacony staną się częścią naszej codzienności. Nic dziwnego: jak żadne inne rozwiązanie pozwalają zbliżyć się do potrzeb klientów i odpowiedzieć na trend research online purchase offline (oraz na jego przeciwieństwo – testowanie i przymierzanie w sklepach stacjonarnych, a zakup w sieci).

CA Consulting, spółka należąca do grupy Comarch, podpisała z Bankiem Gospodarstwa Krajowego umowę na wdrożenie aplikacji bankowości elektronicznej. Przedmiotem umowy jest dostarczenie i wdrożenie w BGK rozwiązania Comarch Internet Banking, jak również świadczenie usług gwarancyjnych i serwisowych z nim związanych.

Obecnie nie tylko korporacje, ale także średnie i małe firmy dostrzegają korzyści płynące z wykorzystania nowoczesnych, zaawansowanych narzędzi informatycznych takich jak systemy SAP. Uświadamiają sobie, że stosowanie ich pozwoli na optymalizację kosztów i usprawnienie procesów wewnątrz organizacji. Coraz częściej korzystają również z urządzeń mobilnych i aplikacji biznesowych, które umożliwiają i wspomagają zdalne zarządzanie.

Jak prognozuje Gartner, do 2016 roku 25 proc. spośród 50. największych światowych banków otworzy swoje własne sklepy z aplikacjami bankowymi. Jednak jak wskazują eksperci, duże zainteresowanie rozwiązaniami mobilnymi wśród klientów nadal stanowi dla banków spore wyzwanie i pociąga za sobą konieczność wdrożenia tzw. strategii mobilnej.

Wzrost popularności smartfonów przyczynił się do powstania świetnie prosperującego rynku aplikacji mobilnych. Pomaga to przedsiębiorstwom zwiększać produktywność, ponieważ mogą udostępniać personelowi skuteczne, wygodne narzędzia i zmienić na lepsze styl ich pracy.

Back to top