Średnie i duże przedsiębiorstwa muszą na co dzień mierzyć się z wieloma wyzwaniami w zakresie podejmowania trafnych decyzji finansowych. Jednak mimo automatyzacji procesów i rozwiązań, jakie dają systemy ERP, wciąż do tej pory brakowało produktu, który zwiększyłby bezpieczeństwo transakcji handlowych. Na szczęście polski lider, który stworzył Krajowy Rejestr Długów, Kaczmarski Group wprowadził na polski rynek finansowy produkt, który uzupełnia lukę w tym obszarze. Poznajcie aplikację RiskRadar.
 

 REKLAMA 
 Wdrażasz KSeF w firmie 
 

RiskRadar pomoże Twoim klientom podejmować lepsze decyzje finansowe

Serwis oferuje średnim i dużym przedsiębiorstwom działających w modelu B2B dedykowane rozwiązanie branżowe, które pomaga optymalizować codzienne decyzje finansowe, weryfikować kontrahentów i dostawców, badać ich wiarygodność płatniczą. Narzędzie pomaga zminimalizować ryzyko podejmowania współpracy z nowymi - lub ich kontynuowania z dotychczasowymi - kontrahentami. Twórca narzędzia – Kaczmarski Group działa na polskim rynku już od ponad 30 lat i nieustannie dba o kompleksowe zabezpieczenie finansów przedsiębiorstw. Wśród jej rozpoznawalnych marek należy wymienić Krajowy Rejestr Długów, Kaczmarski Inkasso, Rzetelną Firmę oraz NFG

Narzędzie RiskRadar można określić jako system wczesnego ostrzegania, który wykorzystuje nowoczesne technologie, w tym elementy machine learningu. Korzysta z danych z KRD BIG S.A i analizy wiarygodności płatniczej KRD (scoring KRD), by na bieżąco aktualizować sytuację finansową kontrahenta. Uzyskane w ten sposób dane łączy ze stanem jego obrotów i należności tak, by przygotować dla klienta czytelną i wiarygodną analizę ryzyka biznesowego. Co ważne, RiskRadar może być zintegrowany z systemami zarządzania ERP.

Dzięki nowatorskiemu rozwiązaniu KG zarządzanie przedsiębiorstwem staje się efektywniejsze. Klienci otrzymują nie tylko konkretne informacje, które automatyzują proces podejmowania decyzji biznesowych, ale przede wszystkim zyskują realne korzyści. RiskRadar to rozwiązanie które pomaga podejmować decyzje w każdym dziale firmy. Dane z serwisu pomogą dyrektorowi finansowemu ustalić warunki udzielenia kredytu kupieckiego, handlowego, czy odroczyć płatność dla nowych lub obecnych klientów, dyrektorowi sprzedaży zwiększać sprzedaż do klientów którzy zapłacą. Dodatkowo narzędzie pozwala sprawdzić informacje o nowym kliencie, działowi windykacji ustalić zasady kierowania firm do windykacji, działowi marketingu kierować kampanie do Klientów którzy są w najlepszej kondycji finansowej. Korzyści płynące z wykorzystania umieszczonych w narzędziu danych to zwiększenie przychodów oraz zysków, jednocześnie ograniczenie strat wynikających z nietrafionych decyzji.

Serwis który dba o finanse przedsiębiorstw


Wiemy już, czym jest RiskRadar i jakie możliwości oraz wsparcie daje firmom. Przyszedł więc czas na przedstawienie korzyści, jakie daje partnerom wdrożenie aplikacji u klientów, którzy korzystają już z systemów zarządzania ERP lub zamierzają wprowadzić je do firmy.

Mimo że RiskRadar wszedł na rynek finansowy całkiem niedawno, już wzbudza zainteresowanie klientów. Jako wyróżniająca się usługa zapewniająca finansowe bezpieczeństwo firmom, stanowi atrakcyjny produkt, który może z powodzeniem być oferowany przedsiębiorstwom w pakiecie z systemem ERP oraz wdrożeniem. Integratorzy mogą więc rozszerzyć swoją ofertę o dodatkowe możliwości i dzięki temu pozyskać nowych klientów. Jako eksperci w zakresie systemów ERP, mogą również przedstawić funkcjonalności RiskRadar obecnym klientom, zdobywając jeszcze większe ich zaufanie i zyskując nowe, systematyczne źródło przychodów.

RiskRadar 2 nowatorska usługa dla klientów ERP

Co więcej, RiskRadar jest produktem niezależnym od zmian prawnych i zmian w zakresie dat rozliczeń. Dzięki temu działa kompatybilnie z każdym systemem ERP. Zespoły wdrożeniowe nie muszą się więc martwić o śledzenie aktualizacji systemu, a dodatkowo popyt na najnowszy produkt KG trwa przez cały rok.

Nowoczesny serwis webowy działa w technologii chmurowej, pobierając dane o partnerach biznesowych z dowolnego systemu ERP łączy je z danymi KRD BIG S.A oraz Kaczmarski Group sp.j., by finalnie ocenić obecną rzetelność finansową kontrahenta. Generowanie raportów finansowych opiera się na wielu źródłach informacji i ogromnej wiedzy. Partnerzy, którzy decydują się wdrożyć RiskRadar u swoich klientów, w wyniku szkoleń również stają się ekspertami w zakresie dbałości o finanse przedsiębiorstw. Jednak nabywanie wiedzy to nie wszystko. Partnerzy KG dzięki wdrażaniu aplikacji mogą systematycznie zwiększać swoje przychody. Klient za usługę płaci miesięczny abonament, a dla integratorów prowizja jest naliczana przez cały czas trwania współpracy.

Na koniec warto dodać, że aktywni partnerzy w zakresie wdrażania serwisu RiskRadar u swoich klientów, otrzymują usługę do własnego użytku. Dzięki temu sami mogą uzyskać dodatkowe korzyści w postaci większych przychodów, podejmując współpracę z zaufanymi klientami.

Źródło: www.riskradar.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top