ERP: WIADOMOŚCI

loading...
ERP:WIADOMOSCI

ERP: ARTYKUŁY

loading...
ERP:ARTYKUŁY

ERP: CASE STUDIES

loading...
ERP:CASESTUDY
Perspektywy ERP 2024: Okiem ekspertów

Rok 2024 zwiastuje kolejną falę innowacji w dziedzinie systemów ERP, które są kluczowe dla zarządzania i automatyzacji operacji biznesowych w…

Jak systemy ERP wspierają rozwój przedsiębiorstw

W dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, wdrażanie technologii w kluczowe obszary działalności stało się nie tylko korzystne, ale…

Jak maksymalizować wydajność i minimalizować przestoje

W dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym, skuteczne planowanie produkcji stanowi kluczowy element sukcesu przedsiębiorstwa. Procesy…

Przemiana cyfrowa w sektorze produkcyjnym: Jak systemy ERP podnoszą standardy efektywności produkcyjnej

Cyfrowa transformacja to nieunikniony proces, który zmienia oblicze wielu branż, w tym także przemysłu produkcyjnego. W miarę jak technologie…

Zarządzanie zakupami przez system ERP

Dział zarządzania zakupami w firmie ma na celu optymalizację kosztów jej funkcjonowania. Pracownicy zajmujący się tym obszarem muszą

System ERP dla produkcji żywności i przetwórstwa mięsnego

Rola systemu ERP jest kluczowa w sektorze produkcji żywności i przetwórstwa mięsnego. Nowoczesny i funkcjonalny system ERP odgrywa istotną rolę

Previous Next Play Pause
loading...
RYNEK IT: WIADOMOŚCI
loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Webinarium: Social Collaboration Nowy wymiar komunikacji zespołu

12.12.2018 - godz. 12:00
 

Dobra współpraca w zespole to między innymi właściwa komunikacja. W dzisiejszych czasach mamy do dyspozycji wiele ogólnie dostępnych narzędzi (np. Whatsapp, Slack), ale wiąże się to po pierwsze z “wyniesieniem” informacji poza firmę, ale również z rozproszeniem i działaniem na kilku różnych narzędziach.

Zapraszamy na webinar: Social Collaboration Nowy wymiar komunikacji zespołu Dobra współpraca w zespole to między innymi właściwa komunikacja. W dzisiejszych czasach mamy do dyspozycji wiele ogólnie dostępnych narzędzi (np. Whatsapp, Slack), ale wiąże się to po pierwsze z “wyniesieniem” informacji poza firmę, ale również z rozproszeniem i działaniem na kilku różnych narzędziach.

A gdyby tak móc współpracować i dzielić się wiedzą w jednym środowisku?

Social Collaboration w Synergy to najlepszy sposób na wspólną pracę. W ramach własnego oprogramowania biznesowego korzystasz z jednego narzędzia, dzięki któremu możesz zapobiec nieporozumieniom i zwiększać produktywność swoich zespołów.

Co zyskujesz?
  • Ułatwiasz współpracę
  • Komunikujesz się i przechowujesz informacje w jednej lokalizacji
  • Zwiększasz produktywność
  • Zabezpieczasz wiedzę
  • Działasz we własnym i bezpiecznym środowisku
W czasie webinarium pokażemy jak funkcjonują i jak korzystać m.in. z:
  • Osi Czasu - Opublikuj, udostępnij, polub, otaguj. Wszystko, do czego jesteś przyzwyczajony na LinkedIn i Facebooku jest możliwe dzięki Social Collaboration w Synergy. Współpracownicy są lepiej poinformowani o tym, co dzieje się w firmie.
  • Powiadomień - Czy jesteś w 10 różnych grupach i martwisz się, że umknie Ci informacja? Nie ma problemu - do tego służą powiadomienia.
  • Grup - Zespoły projektowe pracują bez wysiłku w grupach. Oznacza to, że docierasz tylko do osób, które są zaangażowane w dany projekt i tworzysz centralną lokalizację w obrębie oprogramowania biznesowego, w której możesz znaleźć odpowiednie informacje. A może by stworzyć grupę dla pracowników lubiących bieganie, motocykle lub piłkę nożną?
  • Obszarów roboczych - Podczas gdy oś czasu i grupy są przeznaczone do interakcji i dynamicznej komunikacji, przestrzenie robocze są odpowiednie dla informacji statycznych i informowania personelu o konkretnych tematach.
 

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top