IFSIFS poinformował o zawarciu ostatecznej umowy dotyczącej nabycia spółki Axios Systems PLC, będącej globalnym dostawcą chmurowego oprogramowania do zarządzania obsługą serwisową (Enterprise Service Management; ESM). Axios Systems jest liderem w obszarze rozwiązań do zarządzania usługami informatycznymi (ITSM) i operacjami informatycznymi (ITOM), cenionym za jakość swojego rozwiązania do zarządzania obsługą wielokanałową, z którego korzysta wiele spośród najbardziej renomowanych i zaufanych marek na świecie, m.in. Aviva, KPMG i FedEx.


 REKLAMA 
 KLIKNIJ I POBIERZ RAPORT ERP 


IFS stawia na pierwszym miejscu wysoką jakość serwisu i korzyści klientów. Wprowadzenie rozwiązania IFS Cloud™ realizuje cel IFS, jakim jest dostarczanie technologii i funkcji branżowych, które wspierają cyfrową transformację przedsiębiorstw i pomagają im stworzyć kulturę organizacyjną ukierunkowaną na wyniki i usługi. Coraz więcej firm korzysta z rozwiązań IFS, aby spełniać oczekiwania klientów wtedy, gdy liczy się to najbardziej — w momencie obsługi.

IFS inwestuje w swój dział rozwiązań do zarządzania serwisem już od wielu lat, a w 2020 r. jego wartość wzrosła o 100% w porównaniu z poprzednim rokiem. Przejęcie Axios Systems rozszerza możliwości IFS o nowe funkcje ITSM i ITOM, które pomogą firmom usprawnić projektowanie i automatyzować przepływ pracy, jak również zwiększać wydajność oraz łączyć ze sobą dane z różnych działów i systemów, aby dzięki temu mogły lepiej obsługiwać swoich klientów. Połączenie firm IFS i Axios Systems odgrywa kluczową rolę w realizowaniu ambicji IFS, jaką jest umocnienie się na pozycji lidera rynku w obszarze serwisu.

Podobnie jak w przypadku innych elementów oferty IFS, z możliwości Enterprise Service Management firmy Axios Systems można korzystać indywidualnie lub zintegrować je z innymi funkcjami wchodzącymi w skład chmury IFS Cloud. Dzięki temu IFS jest w stanie zaoferować przedsiębiorstwom wyjątkowe, kompleksowe rozwiązanie do zarządzania serwisem, które wspiera pracowników wewnątrz firmy i w terenie oraz pomaga firmom dostarczać produkty, realizować cele i świadczyć usługi. Przedsiębiorstwa po raz pierwszy będą mogły uzyskać nowy poziom widoczności swojego łańcucha wartości, aby dbać o zadowolenie klientów poprzez zapewnianie im doskonałej obsługi.

Dyrektor generalny IFS Darren Roos powiedział:

Jest to dla IFS bardzo ważne przejęcie, ponieważ dzięki niemu rozszerzamy naszą ofertę rozwiązań do zarządzania serwisem, aby pomagać firmom walczyć z nieefektywnością, która może zmniejszać ich zdolność do zapewniania klientom doskonałej obsługi. Połączone rozwiązania IFS i Axios nie tylko pomagają firmom tworzyć i upraszczać procesy i przepływ pracy, lecz także zapewniają widoczność dotychczas odizolowanych obszarów, zlokalizowanych zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz firmy. Zdolność do monetyzacji serwisu daje firmom przewagę nad konkurencją. Klienci oczekują obecnie niezawodnej i spójnej obsługi. Jednak jest jeszcze jeden aspekt, który należy wziąć pod uwagę. Firmy muszą być w stanie skoordynować swój personel, zasoby i klientów i nie tylko oferować wymierne korzyści, lecz także „projektować z myślą o serwisie”. Przejęcie firmy Axios uzupełni ofertę IFS o konkretne funkcje, które uwidocznią korzyści zapewniane firmie i jej klientom, a także możliwości wprowadzania bieżących udoskonaleń.


Jako założyciel firmy Axios jestem dumny, że mojej rodzinie i zespołowi udało się stworzyć przedsiębiorstwo, które stało się renomowanym dostawcą rozwiązań do zarządzania serwisem dla przedsiębiorstw. To jeszcze nie koniec — chcemy nadal pracować z naszymi wspaniałymi klientami oraz zdobywać nowych. Aby to osiągnąć, potrzebujemy połączyć siły z globalnym dostawcą oprogramowania, któremu podobnie jak nam bardzo zależy na rozwiązaniach do zarządzania serwisem, dostarczaniu korzyści i usprawnianiu obsługi klienta. IFS jest dla nas idealnym partnerem strategicznym. Możemy pomóc mu umocnić jego pozycję lidera w dziedzinie rozwiązań do zarządzania obsługą serwisową - powiedział Tasos Symeonides, dyrektor generalny i założyciel firmy Axios


Ray Wang, dyrektor i założyciel Constellation Research Inc., powiedział:

Tasos Symeonides, dyrektor generalny i założyciel firmy AxiosDotychczasowi i przyszli klienci, którzy postrzegają usługi jako wyróżnik, ucieszą się z tego przejęcia. Większości firm zależy na tym, by ich działy informatyczne i zaplecza biurowego miały pozytywny wpływ na zespoły obsługujące klientów. Zburzenie dotychczasowych silosów i zapewnienie widoczności za pomocą zaawansowanego rozwiązania do zarządzania obsługą serwisową pomoże firmom wprowadzać innowacje w dziedzinie serwisu i wizualizować korzyści.



Axios Systems ma szeroką bazę renomowanych klientów w Stanach Zjednoczonych, Europie, na Bliskim Wschodzie i w Ameryce Łacińskiej. Stworzył też prężnie działające społeczności użytkowników, aby budować poparcie i wprowadzać udoskonalenia w produktach. Jego klienci w sektorze komercyjnym to m.in. Aviva, FedEx, Sobeys, EDEKA i KPMG, natomiast w sektorze publicznym są to m.in. rządy Wielkiej Brytanii i Szkocji, stan Maine, sądy w Dubaju, Saudi Post i Fife Council.

Zarówno firma Axios, jak i IFS są wysoko oceniane przez analityków branżowych. IFS uzyskał pozycję lidera w raporcie Gartner Magic Quadrant for Field Service Management Software w każdym roku począwszy od 2014. Axios został uznany za niszowego gracza w raporcie Gartner Magic Quadrant for IT Service Management Tools, w którym Gartner zwrócił uwagę na jego zdolność do budowy zaangażowania klientów, koncentrację na zarządzaniu usługami informatycznymi i imponującą międzynarodową bazę klientów.

IFS planuje sfinalizować przejęcie Axios Systems w II kw. 2021 r.
 
Źródło: IFS

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top