ORACLEOracle jest obecnie liderem w dziedzinie chmurowych systemów ERP - według głównej firmy analitycznej zajmuje pozycję lidera zarówno pod względem innowacji, jak i udziału w rynku. Niektórzy uważają ERP za najbardziej skomplikowane oprogramowanie na świecie, ale stanowi ono fundament działania każdego średniej wielkości i dużego przedsiębiorstwa oraz silnik, który zasila także aplikacje klasy CX do obsługi klienta.


 REKLAMA 
 Wdrażasz KSeF w firmie 
 
Ta wysoka pozycja w segmencie aplikacji zaplecza, połączona z naszymi umiejętnościami rozwiązywania specyficznych problemów każdej z liczących się branż, pozwoli nam szybko umocnić się na rynku rozwiązań w zakresie sprzedaży, marketingu i obsługi klienta” – mówi Rob Tarkoff, wiceprezes Oracle ds. oprogramowania CX i Data Cloud. „Wszystkie zasoby będące owocem ponad dziesięciu lat przejęć czołowych firm oferujących chmurowe oprogramowanie w dziedzinie sprzedaży i obsługi klienta zgromadziliśmy na naszej platformie zwanej Fusion - na której działa również nasza chmura ERP. Dzięki temu nasi klienci mają teraz do dyspozycji jednolity widok swoich klientów, jednolity interfejs użytkownika we wszystkich tych poprzednio zupełnie różnych aplikacjach oraz ujednolicony model danych o klientach stanowiący jedno źródło informacji”.


Mimo że każda branża jest inna, jedno wyzwanie jest wspólne dla wszystkich: potrzeba łączenia danych z różnych działów w celu spełniania szybko ewoluujących oczekiwań klientów. Potrzeba ta nie jest niczym nowym, ale starsze rozwiązania udostępniające heterogeniczne, fragmentaryczne i punktowe integracje nie są już w stanie jej zaspokoić. Konieczna jest zmiana sposobu myślenia. Zapewnienie klientom nowoczesnej obsługi wymaga ujednolicenia struktur danych, przepływów pracy w aplikacjach oraz typowych doświadczeń we wszystkich procesach zaplecza i obsługi klienta.

Uważam, że po przeniesieniu swoich danych zaplecza oraz operacji do chmury firma jest gotowa do zapewnienia klientom znakomitej obsługi. Pozwala to rozwiązywać bardzo konkretne problemy, z którymi muszą się mierzyć nasi klienci - w czasie rzeczywistym. Na przykład będą oni mogli wykorzystywać dane dotyczące łańcucha dostaw i stanów magazynowych ze swojego chmurowego pakietu ERP do optymalizacji wydajności techników serwisowych pracujących w terenie za pomocą naszej usługi Field Service Cloud” - kontynuuje Rob Tarkoff. „Klienci mogą również udostępniać swoim przedstawicielom handlowym wszystkie informacje dotyczące rozliczeń i zarządzania subskrypcjami z systemu ERP, aby optymalizować oferty dla dotychczasowych klientów - np. generować dostosowane oferty i automatyzować wiele funkcji, które wcześniej były podatnymi na błędy procesami CRM z poprzedniej generacji rozwiązań chmurowych.


Integrować aplikacje może każdy, ale tutaj chodzi o coś więcej: o ich ujednolicenie. Ujednolicona infrastruktura chmurowa, ujednolicony zestaw usług platformy, ujednolicony model danych o klientach, ujednolicona platforma do obsługi użytkowników wykorzystująca ujednolicone zestawy danych na potrzeby automatycznego uczenia - to właśnie daje pojedyncza platforma - od warstwy infrastruktury chmurowej, aż do przepływów pracy charakterystycznych dla konkretnych branż.

Nasz ujednolicony pakiet jest wyjątkowy nie tylko dlatego, że jak na razie jest jedyny na rynku, lecz także dlatego, że nasi konkurenci nie mogą mu dorównać ze względu na to, że nie jest on jednym pakietem dla wszystkich. Każda branża ma do czynienia ze specyficznymi wyzwaniami, a my pomagamy im stawić czoła tym wyzwaniom dzięki doświadczeniu we współpracy z tymi branżami oraz pisaniu kodu, który pomaga rozwiązywać te problemy. Zdajemy sobie sprawę z tego, że procesy biznesowe i przepływy pracy w każdej branży wyglądają inaczej. Dokonaliśmy ponad 30 przejęć firm-liderów poszczególnych segmentów w dziewięciu branżach, a także inwestujemy ponad 700 mln USD w aplikacje branżowe każdego roku i zatrudniamy ponad 23 tys. pracowników dysponujących wiedzą branżową” – podsumowuje Rob Tarkoff. „Dla przykładu, branża telekomunikacyjna przeszła ogromne zmiany, przechodząc z modelu, w którym abonamentami zarządzali sprzedawcy detaliczni, do modelu bardziej samoobsługowego przeważającego obecnie. Dlatego opracowaliśmy nasz pierwszy ujednolicony stos rozwiązań branżowych dla telekomunikacji - CX for Communications.


Źródło: www.oracle.com/pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top