ifsJuż po raz szósty z rzędu firma IFS znalazła się na liście dostawców najbardziej zaawansowanych rozwiązań do zarządzania serwisem w terenie (Field Service Management; FSM).
IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, informuje, że znalazł się w zestawieniu Constellation ShortList™ w kategorii rozwiązań FSM w I kwartale 2019 r. Dostawcy technologii wymienieni na liście Constellation ShortList zapewniają kluczowe elementy technologiczne dla wczesnych nabywców realizujących inicjatywy w zakresie cyfrowej transformacji.

IFS Field Service Management™ (IFS FSM) zapewnia najbardziej kompleksowe rozwiązanie do zarządzania cyklem życia usług serwisowych, o najszerszej w branży funkcjonalności umożliwiającej stawienie czoła nawet najbardziej złożonym wyzwaniom, jakie pojawiają się w obszarze usług świadczonych w terenie. Niedawno wprowadzona na rynek wersja IFS FSM 6 wspiera użytkowników, udostępniając im nowe i rozszerzone funkcje, takie jak najnowocześniejszy interfejs użytkownika, większe możliwości w obszarze logistyki zwrotów i zarządzania częściami zamiennymi, naprawy w punkcie serwisowym, a także zwiększoną elastyczność optymalizacji harmonogramowania prac. Rozszerzone możliwości w obszarze zarządzania gwarancjami, umowami i wyceną umożliwiają firmom świadczącym usługi w głównej mierze poprzez dystrybutorów zastosowanie nowych modeli biznesowych.

To wyróżnienie jest świadectwem naszej długoterminowej koncentracji na zarządzaniu usługami serwisowymi i naszych aspiracji do dostarczania technologii, która nie tylko wspiera, lecz także napędza działalność naszych klientów” – powiedział Mark Brewer, Dyrektor działu Global Service Transformation w jednostce biznesowej IFS Service Management. „IFS FSM 6 prezentuje nową jakość i elastyczność konfiguracji do stworzenia chmurowego rozwiązania do zarządzania serwisem w terenie. Daje klientom swobodę w wyborze preferowanej metody wdrażania, dostosowaniu pól danych, przepływów pracy i interfejsów do swojego unikalnego środowiska obsługi serwisowej w terenie.


Zarządzanie serwisem w terenie przekształci relacje z klientami i wykreuje nowe modele biznesowe – dodała Nicole France, wiceprezes i główny analityk Constellation Research. Wiodący dostawcy FSM pracują nad połączeniem dojrzewającej funkcjonalności IoT, postępów w analityce w czasie rzeczywistym oraz gruntownej znajomości oczekiwań klientów, aby wesprzeć firmy w wyznaczaniu nowych kierunków w zakresie obsługi i zaangażowania klienta.


Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak IFS pomaga klientom usprawnić działania w zakresie zarządzania serwisem, odwiedź stronę: www.ifsworld.com/corp/solutions/service-management/

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top