"Siła telemarketingu"
Premiera Projekt „Siła telemarketingu” – konferencja, badanie, raport, warsztat nastąpi 7 września 2006 w Warszawie.
Jest to już II edycja największego wydarzenia poświeconego tematyce wykorzystania telemarketingu w firmie. Pierwsza edycja, organizowana w ubiegłym roku, zakończyła się dużym sukcesem. Uczestniczyło w niej blisko 150 osób, zajmujących się profesjonalnie telemarketingiem. Na podstawie sondażu oraz rozmów z menedżerami call center powstał program tegorocznej konferencji.Zgodnie z sugestiami, będą poruszane kluczowe zagadnienia telemarketingu:
- rozwiązywanie bieżących problemów
- efektywność telemarketingu
- zarządzanie call center
- poznanie najnowszych trendów
- dobór ludzi do pracy w call center
- motywowanie konsultantów
Nie zabraknie prezentacji i doświadczeń z polskiego rynku. Wystąpią min. przedstawiciele firm: Hestia Kontakt, Polska Telefonia Cyfrowa, Invest Bank i wiele innych.
Prestiż wydarzenia podkreśla międzynarodowy partner merytoryczny projektu Call Centre Management Association z Wielkiej Brytanii.
Więcej szczegółów na stronie projektu: www.obserwatorium.nf.pl/telemarketing