"Siła telemarketingu"

Premiera Projekt „Siła telemarketingu” – konferencja, badanie, raport, warsztat nastąpi 7 września 2006 w Warszawie.
Jest to już II edycja największego wydarzenia poświeconego tematyce wykorzystania telemarketingu w firmie. Pierwsza edycja, organizowana w ubiegłym roku, zakończyła się dużym sukcesem. Uczestniczyło w niej blisko 150 osób, zajmujących się profesjonalnie telemarketingiem. Na podstawie sondażu oraz rozmów z menedżerami call center powstał program tegorocznej konferencji.
 
Zgodnie z sugestiami, będą poruszane kluczowe zagadnienia telemarketingu:
  • rozwiązywanie bieżących problemów
  • efektywność telemarketingu
  • zarządzanie call center
  • poznanie najnowszych trendów
  • dobór ludzi do pracy w call center
  • motywowanie konsultantów
Gościem specjalnym będzie Pauline Smith, najlepsza Call Center Manager w Europie w 2005 roku, która podzieli się swoimi doświadczeniami związanymi z zarządzaniem contact center.
 
Nie zabraknie prezentacji i doświadczeń z polskiego rynku. Wystąpią min. przedstawiciele firm: Hestia Kontakt, Polska Telefonia Cyfrowa, Invest Bank i wiele innych.
 
Prestiż wydarzenia podkreśla międzynarodowy partner merytoryczny projektu Call Centre Management Association z Wielkiej Brytanii.
 
Więcej szczegółów na stronie projektu: www.obserwatorium.nf.pl/telemarketing

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top