Migracje międzypartnerowe

 Firmy Stelweld i Sanpol podpisały z itelligence umowy na SAP Enterprise Support. Stelweld i Sanpol zdecydowały o zmianie partnera we wsparciu w SAP ze względu na dodatkowe usługi oferowane w tym zakresie przez itelligence.

 REKLAMA 
 Wdrażasz KSeF w firmie 

W ramach nowej umowy, itelligence poza standardowymi usługami wsparcia, udostępnia klientom w hostingu platformę SAP Solution Manager. Klienci mają także możliwość skorzystania z usług zespołu eksperckiego itelligence, co wyręcza ich z obowiązku tworzenia swojego centrum kompetencyjnego. Zmiany związane są z nowymi warunkami wsparcia, wprowadzonymi przez SAP pod koniec ubiegłego roku.

Nowe zasady SAP Enterprise Support oferują bardziej elastyczne i szersze warunki wsparcia technicznego, dłuższe okresy wsparcia dla poszczególnych wersji systemów SAP i łatwiejszy dostęp do wiedzy specjalistów SAP. Aby w pełni skorzystać z nowego pakietu, klienci SAP m.in. powinni korzystać z platformy SAP Solution Manager oraz stworzyć własny zespół ekspercki.

itelligence ułatwiając klientom korzystanie z nowych warunków wsparcia, udostępnia im w hostingu platformę SAP Solution Manager. SAP Solution Manager jest narzędziem administracji, monitoringu i wsparcia systemów SAP, gwarantującym ich najwyższy poziom dostępności i wydajności, a także umożliwiającym ich modyfikowanie i aktualizowanie. W praktyce, SAP Solution Manager pełni rolę miejsca kontaktu z SAP. itelligence w imieniu klienta kieruje tu zgłoszenia dotyczące błędów, poprawek czy awarii systemu. Korzystanie z oferowanego przez itelligence, współdzielonego dla klientów SAP Solution Managera, oszczędza czas i zasoby związane z instalacją, konfigurowaniem i zarządzaniem własną platformą SAP Solution Manager.

W ramach oferowanego pakietu, itelligence wyręcza również klientów w tworzeniu własnego zespołu eksperckiego. Funkcję tę przejmują na siebie konsultanci Application Support z itelligence. Eksperci z itelligence w imieniu klienta kontaktują się z SAP i udzielają wszystkich informacji niezbędnych do rozwiązania problemu. Tworzą także opisy błędów, zapewniają sprawną obsługę i rejestrację wszelkich zgłoszeń i zamówień rozwojowych klientów. Wspierają administrację kontraktami i zarządzanie informacjami.

Chociaż wdrożenie przeprowadziliśmy z innym partnerem, coraz częściej korzystamy z usług itelligence. Początkowo oddaliśmy itelligence w outsourcing usługę administracji SAP. Teraz, po wprowadzeniu nowych warunków wsparcia przez SAP, postanowiliśmy związać się z itelligence również w obszarze SAP Enterprise Support. Kompleksowe wsparcie w SAP, świadczone przez jednego dostawcę, przynosi nam wymierne korzyści. – mówi Krzysztof Kasperek, Dyrektor ds. Informatyki w Sanpol Sp. z o.o.

Jako Lider Informatyki szczegółowo analizujemy oferty firm, z którymi wiążemy się w obszarze IT. itelligence oferuje na polskim rynku najbardziej kompleksowy pakiet wsparcia, dlatego zdecydowaliśmy się w tym obszarze zrezygnować z naszego dotychczasowego dostawcy i podpisać umowę SAP Enterprise Support z itelligence. – mówi Mariusz Gulka, Menedżer ds. IT i Planowania Produkcji, odpowiedzialny za rozwiązanie SAP w Stelweld

Klienci SAP zawsze sprawnie poruszali się na rynku dostawców i partnerów tego rozwiązania. Nie dziwi mnie więc fakt, że i teraz, po wprowadzeniu nowych warunków SAP Enterprise Support, rezygnują z usług swoich dotychczasowych dostawców i wybierają itelligence – partnera, który oferuje im największe ułatwienia i wyręcza ich z obowiązków umownych. Jako doświadczony outsourcer, mamy w tych obszarach dużą przewagę nad innymi partnerami SAP. Klienci od wielu lat korzystają z naszego pakietu wsparcia SAP obejmującego m.in. usługi zespołu eksperckiego i zdalnej administracji. – mówi Arnold Nowak, prezes zarządu itelligence sp. z o.o.

Źródło: www.itelligence.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top