SAS zwiększa dominację na rynku analityki biznesowej

SAS - Business Intelligence, Controlling, Hurtownie danych, BudżetowanieZ opracowanego przez firmę analityczną IDC raportu IDC Worldwide Business Intelligence Tools 2009 Vendor Shares wynika, że SAS Institute zwiększył udział w globalnym rynku business analytics. Według raportu podsumowującego przychody wygenerowane przez dostawców w 2009 roku, udział SAS w rynku analityki biznesowej wynosi 34.7 % w porównaniu do wyniku 32.9 % odnotowanego w roku poprzednim. Ponadto przychody SAS ze sprzedaży rozwiązań business analytics w roku 2009 były ponad dwukrotnie większe od wyników osiągniętych przez drugiego z kolei dostawcę w zestawieniu.
 REKLAMA 
 Wdrażasz KSeF w firmie 
Pomimo trudnej sytuacji ekonomicznej przedsiębiorstwa inwestowały w rozwiązania SAS, aby usprawniać podstawowe procesy biznesowe, poprawiać relacje z klientem, wykrywać i szacować ryzyko, czy prognozować przyszłe trendy rynkowe. W czasach, gdy zła decyzja mogła kosztować bardzo wiele, klienci docenili znaczenie rozwiązań analitycznych SAS, jako narzędzi efektywnie wspierających rozwój firmy w oparciu o wiedzę, które skutecznie pomagają amortyzować skutki spowolnienia gospodarczego.

W raporcie IDC firma SAS Institute znalazła się również na trzecim miejscu wśród dostawców narzędzi Business Intelligence oraz w pierwszej piątce firm sprzedających rozwiązania do raportowania i analiz.

SAS oferuje pakiet rozwiązań biznesowych dedykowanych dla poszczególnych branż, które umożliwiają kompleksowe i efektywne zarządzanie przedsiębiorstwem w oparciu o informacje ukryte w posiadanych przez firmę danych. Organizacje mogą rozwiązywać skomplikowane problemy biznesowe, podejmować trafne decyzje oparte na danych faktycznych, osiągać mierzalne cele biznesowe, osiągnąć wzrost dzięki wykorzystaniu innowacyjnych rozwiązań, a także sprostać przyszłym wyzwaniom rynkowym.

Źródło: www.sas.com/poland

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top