IMPEL ponownie serwisuje swój kompleksowy system SAP w SI-Consulting S.A.

Grupa Impel podpisała z firmą SI-Consulting S.A. umowę w zakresie Serwisu Aplikacyjnego i rozwoju Zintegrowanego Systemu Informatycznego SAP.
Impel - wiodąca w Polsce i Europie grupa firm specjalizująca się w outsourcingu dla przedsiębiorstw zdecydowała się przekazać opiekę nad swoim kompleksowym systemem IT konsultantom Centrum Serwisowego SI-Consulting. Serwisem została objęta całość systemu SAP funkcjonującego w prawie 30 spółkach grupy w zakresie FI, CO, MM, SD, PM, RE, BW i CRM wraz z Contact Center. Serwis w zakresie HR, podobnie jak wcześniej wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego, realizowany będzie przez najlepszych specjalistów w tej dziedzinie z firm Gavdi i Quercus.
Grupa Impel podpisała z firmą SI-Consulting S.A. umowę w zakresie Serwisu  Aplikacyjnego i rozwoju Zintegrowanego Systemu Informatycznego SAP. Impel - wiodąca w Polsce i Europie grupa firm specjalizująca się w outsourcingu dla przedsiębiorstw zdecydowała się przekazać opiekę nad swoim kompleksowym systemem IT konsultantom Centrum Serwisowego SI-Consulting. Serwisem została objęta całość systemu SAP funkcjonującego w prawie 30 spółkach grupy w zakresie FI, CO, MM, SD, PM, RE, BW i CRM wraz z Contact Center. Serwis w zakresie HR, podobnie jak wcześniej wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego, realizowany będzie przez najlepszych specjalistów w tej dziedzinie z firm Gavdi i Quercus.
 REKLAMA 
 Wdrażasz KSeF w firmie 

Zgłoszenia serwisowe realizowane będą w dwóch obiegach: zgłoszenia prawie dwóch tysięcy użytkowników końcowych przyjmowane będą przez zespół około 30 Kluczowych Użytkowników systemu z Grupy Impel, a oni z kolei po odpowiednim przefiltrowaniu zgłoszeń, częściowo rozwiążą je sami, a częściowo w przypadku zgłoszeń dotyczących nieprawidłowego funkcjonowania systemu, przekażą do drugiego obiegu, gdzie ich rozwiązaniem zajmą się konsultanci SI-Consulting.
Ze względu na to, że sami ten system wdrożyliśmy, mogliśmy podjąć ryzyko serwisowania tak potężnej instalacji SAP użytkowanej przez tysiące osób. Wiemy, że wdrożenie zrealizowaliśmy dobrze, więc zgłoszenia związane z błędami systemu będą wyjątkowo rzadkie i w ramach przedmiotowego kontraktu wespół z Klientem uda nam się skupić na rozwoju nowych funkcjonalności” – uważa Dariusz Wiśniewski, Dyrektor Konsultingu SI-Consulting.

Źródło: SI Consulting

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top