IFS pracuje nad rozwojęm mediów społecznościowych do użytku biznesowego

IFS - systemy ERP, MRP, ERPIFS Labs, jednostka badawczo-rozwojowa skupiająca się na rozwijaniu funkcjonalności aplikacji biznesowych, czerpie inspirację z serwisów społecznościowych, takich jak Facebook, Twitter i Skype, aby uczynić system IFS Applications bardziej wydajnym i przyjaznym dla użytkownika.
 REKLAMA 
 Wdrażasz KSeF w firmie 
Globalny biznes staje się coraz bardziej złożony, ale IFS zdaje sobie sprawę, że wspierające go aplikacje IT powinny zmierzać w przeciwnym kierunku — upraszczać proces gromadzenia i udostępniania informacji w obrębie firmy. Dzięki IFS WikiHelp, IFS Talk i IFS Communicator — najnowszym, prototypowym funkcjom opracowanym przez IFS Labs — użytkownicy mogą dzielić się komentarzami, brać udział w dyskusjach i przeszukiwać bazy danych tak, jak robi się to w Google, wszystko w ramach bezpiecznego środowiska.

W przeciwieństwie do istniejących narzędzi społecznościowych, które są dostępne dla wszystkich, narzędzia opracowane przez IFS Labs oferują funkcjonalność mediów społecznościowych w bezpiecznym środowisku biznesowym. Użytkownicy nie muszą opuszczać podstawowego systemu w celu odszukania dodatkowych informacji, wszystkie informacje są dostępne dla nich w systemie IFS Applications.

David Andersson, Dyrektor IFS Labs, skomentował: Obecnie użytkownicy oczekują od systemu ERP tej samej funkcjonalności, z której korzystają prywatnie. Warto wykorzystać wygląd i styl aplikacji, które użytkownicy znają najlepiej, aby zwiększyć funkcjonalność naszych własnych rozwiązań biznesowych. Użyteczność aplikacji korporacyjnych zależy od przechowywanych w nich danych, dlatego trzeba postarać się o to, aby wyglądały znajomo i były łatwe w obsłudze.
Najnowsze funkcje opracowywane obecnie przez IFS Labs mają na celu usprawnienie pracy zespołowej i komunikacji, a także sposobu pozyskiwania informacji i wiedzy w sposób przyjazny dla użytkownika.

IFS WikiHelp:
  • Pozwala użytkownikom IFS Applications pomagać sobie nawzajem w rozwiązywaniu problemów poprzez wspólne rozwijanie centralnego repozytorium wiedzy, które przypomina konsumencki serwis Wikipedia.
  • Ściśle chroni firmowe informacje, ale udostępnia je w ramach przedsiębiorstwa.
  • Pozwala użytkownikom aktualizować informacje lub zamieszczać nowe, zadawać pytania i przeszukiwać istniejące dane bez opuszczania systemu IFS Applications.
  • Tworzy firmową „pamięć”, na którą składa się zbiorowa wiedza pracowników.

IFS Talk:
  • Narzędzie to gromadzi informacje w sposób zbliżony do „ścian” w Twitterze i Facebooku, ale jest zabezpieczone i można je przeszukiwać tylko z poziomu IFS Applications.
  • Umożliwia współpracę w czasie rzeczywistym poprzez publikowanie pomysłów lub zapytań — nazywanych postami lub „scribble” — w dedykowanym obszarze IFS Applications. Komentarze, pytania i informacje można wprowadzać bezpośrednio do IFS Talk z formularza (formatki ekranowej) — z miejsca, w którym powstała jakaś wątpliwość.
  • Automatycznie osadza łącze do określonej kwerendy danych, aby zachować właściwy kontekst, i filtruje posty według preferencji — widoczne są tylko te, które interesują użytkownika.
  • Umożliwia tworzenie grup IFS Talk, na przykład menedżerów projektu, kont klientów albo wybranych pracowników organizacji, co oznacza, że pytania i komentarze zawsze mogą być kierowane do właściwego grona osób.
IFS Communicator:
  • Sprawia, że współpraca w ramach IFS Applications, a także między użytkownikami i osobami z zewnątrz, na przykład klientami, staje się łatwiejsza i bardziej przyjazna dla użytkownika.
  • Wykorzystuje narzędzia znane z istniejących aplikacji społecznościowych, takich jak Skype lub MSN Messenger, aby umożliwić komunikację i współpracę w czasie rzeczywistym, a przez to zwiększyć wydajność użytkowników.
  • Pozwala na współpracę i komunikację w ramach IFS Applications bez potrzeby opuszczania systemu albo odwoływania się do danych źródłowych lub szczegółowych informacji.
David Andersson stwierdził: Obecnie te nowe funkcje są w fazie rozwojowej, ale jesteśmy całkowicie zdecydowani zaoferować naszym klientom nowe standardy designu i funkcjonalności aplikacji korporacyjnych. Jeśli te funkcje zostaną wbudowane w IFS Applications, użytkownicy nie będą musieli opuszczać podstawowego systemu, a zatem informacje będą kontrolowane i przechowywane we właściwym miejscu, a firma będzie mogła wykorzystać zbiorową wiedzę pracowników.
Źródło: www.ifsworld.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top