Spółka KAMIL z Grupy MACROLOGIC w nowej odsłonie

MACROLOGIC - ERP, systemy eRPPo dwudziestu latach doświadczeń w branżowych sieciach handlowych, spółka KAMIL (należąca do Grupy Kapitałowej Macrologic) rozpocznie dostarczanie wartości swoim klientom w nowy sposób. Widocznym wyrazem zmiany jest także zmiana nazwy na Retilia sp. z o.o.
 REKLAMA 
 Wdrażasz KSeF w firmie 
Wykorzystując znajomość branży i uwzględniając tendencje rynkowe, będziemy pracować z klientem nad optymalnym przepływem wartościowej informacji handlowej w całej sieci jego placówek detalicznych. Jednocześnie zachowamy produkty do obsługi tychże placówek. Zmieniamy się dla naszych klientów, ponieważ chcemy dzielić się z nimi naszą wiedzą i doświadczeniem — mówi Piotr Kołodziejczyk, Prezes Zarządu.
Spółka jest przekonana, że w ten sposób lepiej dostosuje produkt do potrzeb klientów. Wartość oferty stanowi połączenie sprawdzonego oprogramowania z doradztwem informatycznym dla firm z sektora sprzedaży detalicznej.

Wsparcie w optymalnym zarządzaniu majątkiem obrotowym w sieci sklepów klienta oparte jest na rozwiązaniu retilia.chain. Podstawę tej optymalizacji stanowi wykorzystanie funkcji szybkiego i po¬pra¬wnego przetowarowania między punktami sprzedaży z uwzględnieniem cech produktu. W efekcie zarządzający siecią jest pewien prawidłowej obsługi sprzedaży oraz gwarancję rozłożenia towaru w całej sieci zgodnie z bieżącym popytem. Dodatkowo może skorzystać z systemów obsługi promocji i rabatów, a także programów lojalnościowych. Te ostatnie Retilia może obsłużyć w modelu outsourcingu.

Produktem informatycznym wykorzystywanym w sklepach, a opracowanym dla różnych ro-dzajów asortymentu, jest retilia.point. Jest to oprogramowanie odpowiadające konkretnej branży, lokalnie modyfikowane w zależności od potrzeb konkretnego sklepu.

Istotnym elementem oferty jest wynajem sprzętu (urządzeń fiskalnych i innych), połączony z peł-ną obsługą techniczną i zaopatrzeniem w materiały eksploatacyjne. Dzięki temu, przy otwieraniu nowej lokalizacji, sklep może przeznaczyć posiadane środki raczej na zakup towaru, niż na wydatki na sprzęt.

Źródło: www.macrologic.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top