System DomDaty nagrodzony.


DOMDATAFirma EuroFlorist została laureatem drugiej edycji konkursu na Innowacyjną E-usługę i Technologię B2B, organizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości. Nagrodzony projekt to opracowany przez konsultantów DomDaty internetowy system obsługi sprzedaży w portalu: www.TwojeKwiaty.pl

 REKLAMA 
 Wdrażasz KSeF w firmie 

EuroFlorist to firma umożliwiająca wysyłanie kwiatów do dowolnego miejsca w Polsce i na świecie. Wdrożony w polskim oddziale EuroFlorist system opiera się o autorskie rozwiązania DomDaty. Podstawowa funkcjonalność zakłada automatyczne przyjęcie, przetworzenie i przekazanie do realizacji zamówienia składanego w należącym do EuroFlorist serwisie internetowym.
 
Jak to działa?
Nadrzędnym celem wdrożenia była automatyzacja procesów obsługi zamówień, oraz dostarczenie modułów, które umożliwiają planowanie kampanii marketingowych w oparciu o dane nt preferencji zakupowych, prowadzenie zaawansowanych analiz efektywności tych kampanii czy rozliczanie kosztów obsługi klientów. Na etapie analizy przedwdrożeniowej okazało się, żaden z rozpatrywanych i gotowych systemów nie spełniał wszystkich wymagań klienta, zarówno pod względem obecnej funkcjonalności, jak i planów rozwoju. Dlatego zdecydowano o stworzeniu takiego rozwiązania od podstaw. – mówi Grzegorz Joachimiak, Dyrektor Handlowy w firmie DomData AG.
Opracowany przez DomDatę system wyposażono w tzw. inteligentny mechanizm, decydujący o wyborze do realizacji zlecenia jednej z kilkuset współpracujących z Euroflorist kwiaciarni. Podstawowymi kryteriami wyboru są m.in. dane nt lokalizacji odbiorcy przesyłki, status partnera (kwiaciarnie, dostawcy upominków) czy koszty realizacji zamówienia.W kolejnym kroku, wytypowana przez system kwiaciarnia otrzymuje automatyczne powiadomienie o szczegółach zamówienia i jej pracownicy przystępują do jego realizacji.

Efekty:
Dzięki opracowanemu przez DomDatę rozwiązaniu, o ok. 40% skróciliśmy średni czas obsługi zamówienia i zanotowaliśmy 22% spadek liczby reklamacji – mówi Andrzej Świderski, Country Manager w Euroflorist Polska.
 O sukcesie wdrożonej technologii świadczyć może również fakt, iż 81% zamówień wysyłanych jest automatycznie, a wszystkie realizowane są w czasie rzeczywistym. Kwiaciarnia odbierająca zamówienie jest automatycznie informowana poprzez wiadomości sms, e-mail lub faks – w zależności od ustawionych w systemie B2B preferencji. Zautomatyzowany został również proces przepływu dokumentów, w tym również faktur, co z kolei umożliwiło dokonywanie szybszych rozliczeń finansowych z partnerami.
 
To wyjście naprzeciw potrzebom partnera umożliwiło dostęp do wszystkich danych on-line, od śledzenia bieżących zestawień do prezentacji wyników finansowych za wybrany okres. – dodaje Grzegorz Joachimiak.
 
Wręczenie nagród odbyło się 27 listopada 2012 roku, na Stadionie Narodowym w Warszawie, podczas II-go Forum E-biznesu. Organizatorem była Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, a patronat honorowy nad tym wydarzeniem objął Michał Boni, Minister administracji i cyfryzacji.
 

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top