Narzędzia informatyczne w zarządzaniu wiedzą - Relacja z konferencji

15 listopada pod patronatem honorowym: Instytutu Rozwoju Biznesu, Stowarzyszenia Managerów Call Center oraz Stowarzyszenia Praktyków Zarządzania Wiedzą już po raz trzeci odbyło się spotkanie poświęcone najważniejszym aspektom związanym z zarządzaniem wiedzą w przedsiębiorstwie, zorganizowane przez firmę MultiTrain Sp z o.o. Na temat nowych technologii i wdrożeń oraz prądów rozwoju na rynku zarządzania wiedzą, opowiedzieli zarówno wiodący producenci, jak i niezależni specjaliści.
 REKLAMA 
 Wdrażasz KSeF w firmie 
Główne problemy poruszone podczas konferencji, związane były z poprawą komunikacji w firmie oraz zastosowaniem technik informatycznych wykorzystujących wiedzę pracowników. Eksperci podkreślali znaczenie innowacyjnych systemów w zwiększaniu satysfakcji Klientów i umacnianiu pozycji firmy na rynku. Podsumowaniem wykładów technologicznych była prelekcja związana z zasadami rozporządzania prawami do utworów pracowniczych w świetle prawa autorskiego.
Konsekwencje braku zarządzania wiedzą w organizacjach są olbrzymie – mówi Paweł Wrona z Polkomtel Sp.z o.o. - szczątkowe gromadzenie informacji, dezaktualizacja wiedzy, chaos informacyjny, wiele wersji prawdy, trudna identyfikacja źródeł wiedzy, retencja wiedzy, dublowanie inicjatyw biznesowych, problem ze stratą wiedzy odchodzących pracowników, brak kompetencji istniejących pracowników, powolny i kosztowny proces wdrażania nowych pracowników, nieefektywne inwestycje w szkolenia, nieefektywne wykorzystanie ekspertów. Dla każdej firmy, z każdym dniem, koszty związane z brakiem zarządzania wiedzą są coraz większe.

Konferencja zorganizowana przez firmę MultiTrain pozwoliła poznać praktyczne podejście do tej problematyki, poprzez innowacyjne rozwiązania polskich firm dotyczące zintegrowanych systemów zarządzania wiedzą.
O rosnącym zainteresowaniu tematyką oraz potrzebą wdrażania narzędzi IT w zarządzaniu wiedzą, świadczył liczny udział zaproszonych gości oraz ożywione rozmowy z wystawcami w kuluarach. Uczestnicy spotkania z zapartym tchem przysłuchiwali się prezentacjom poszczególnych wystawców, którzy przedstawili nie tylko teoretyczne strony tematu, ale także w praktyce zastosowali przykłady omawianych technologii. Sami wystawcy podkreślali natomiast dynamiczność rozwoju rynku zarządzania wiedzą, a tym samym potrzebę organizacji tego typu spotkań, dzięki którym zwiększa się świadomość przedsiębiorców w zakresie możliwości wykorzystania potencjału drzemiącego w ich firmach.

Źródło: MULTITRAIN

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top