7milowy podtrzymuje jakość serwisu SAP na najwyższym poziomie

7milowy - SAP, systemy ERP, CRM, SPRINTPrzeprowadzony na początku 2013 r. audyt recertyfikujący po raz kolejny potwierdził najwyższą jakość usług firmy 7milowy w zakresie serwisu systemów SAP, w tym zwłaszcza usług SAP Enterprise Support.
 REKLAMA 
 Wdrażasz KSeF w firmie 
Dwa lata po przyznaniu certyfikatu „SAP Partner Center of Expertise” audytorzy SAP Active Global Support ponownie dokonali przeglądu organizacji serwisowej 7milowego pod kątem spełniania restrykcyjnych wymagań technicznych i organizacyjnych związanych ze świadczeniem usług serwisowych SAP dla klientów.

Przedmiotem audytu były m.in.: procedury organizacyjne i praktyki postępowania stosowane w Centrum Outsourcingowym BCC (rejestracja i przetwarzanie zgłoszeń klientów, dokumentacja), zapewnienie jakości usług (w tym monitorowanie czasów reakcji i obsługi, badania satysfakcji klientów) oraz potencjał kadrowy (kompetencje i certyfikaty konsultantów, system szkoleń). Szczegółowo analizowana była także infrastruktura Centrum, w tym system obsługi zgłoszeń serwisowych, dedykowany system SAP Solution Manager, zdalne połączenia do wspieranych systemów klientów, systemy testowe SAP wykorzystywane do analizy i symulacji incydentów, a także rozwiązania do monitorowania ciągłości pracy systemów klientów.

Wynikiem audytu jest przedłużenie ważności certyfikatu do końca 2015 r. Oznacza to, że klienci 7milowego mogą być pewni, że organizacja serwisowa wypełnia najwyższe wymagania SAP niezbędne do świadczenia usług SAP Enterprise Support. Równolegle z 7milowym certyfikat „SAP Partner Center of Expertise” został przyznany także firmie BCC.

7milowy posiada certyfikat SAP Partner Center of Expertise od 2011 r., kiedy jako pierwsza firma w Polsce poddał się audytowi i przeszedł go pomyślnie.

Źródło: www.7milowy.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top