Oracle przejmuje firmę Datalogix

ORACLE CLOUD MARKETPLACEOracle poinformował o podpisaniu umowy o przejęciu firmy Datalogix, uznanego w branży lidera w dziedzinie łączenia informacji o wydatkach klientów offline z marketingiem cyfrowym, co pomaga specjalistom ds. marketingu zwiększyć efektywność i mierzalność działań reklamowych.


 REKLAMA 
 Wdrażasz KSeF w firmie 
 
Datalogix łączy dane i dostarcza informacje dotyczące wydatków klientów o łącznej wysokości ponad 2 bln USD, pochodzące od 1 500 partnerów. Dotyczą one 110 mln gospodarstw domowych i umożliwiają ukierunkowanie komunikatów na podstawie zakupów oraz zwiększenie sprzedaży.

Ponad 650 klientów, w tym 82 spośród 100 amerykańskich przedsiębiorstw przeznaczających najwięcej środków na reklamę, takich jak Ford i Kraft, jak również 7 z 8 największych firm z branży mediów cyfrowych, takich jak Facebook i Twitter, wykorzystuje produkty Datalogix w celu zwiększenia skuteczności swoich działań.

Rozwiązania Oracle i Datalogix typu DaaS (dane jako usługa) dostępne w chmurze zapewnią wydawcom oraz specjalistom ds. marketingu jeszcze więcej informacji o klientach zarówno w kanale cyfrowym, jak i tradycyjnym na podstawie tego, co robią, co mówią i co kupują. Dzięki temu czołowe marki będą mogły spersonalizować każdą interakcję z klientem i zmierzyć jej skuteczność oraz czerpać maksymalne korzyści z marketingu cyfrowego.

Połączenie to wprowadza zasadnicze zmiany w automatyzacji marketingu. Nacisk jest tu położony na prawidłową identyfikację klientów i dokładne ukierunkowanie kampanii cyfrowych, a specjaliści ds. marketingu są w stanie stwierdzić, które kampanie i kanały są skuteczne, oraz mogą zoptymalizować sposoby dotarcia do klientów i wydatkowania środków na kampanie.
Dodanie produktów Datalogix do chmury Oracle Data Cloud zapewni specjalistom ds. marketingu sterowanego danymi najlepsze na rynku rozwiązanie do ukierunkowywania kampanii i pomiaru ich skuteczności — powiedział Omar Tawakol, wiceprezes Oracle, szef działu Oracle Data Cloud. Firma Oracle będzie teraz dostarczać kompleksowe profile klientów na podstawie połączonych tożsamości. Pozwoli to zwiększyć personalizację w mediach cyfrowych, mobilnych i drukowanych, a także w telewizji.
Misją firmy Datalogix jest pomoc czołowym specjalistom ds. marketingu konsumenckiego w połączeniu mediów cyfrowych ze światem realnym, w którym konsumenci dokonują 93% wydatków — powiedział Eric Roza, dyrektor generalny firmy Datalogix. „Bardzo się cieszymy z tego, że dołączymy do Oracle i zwiększymy korzyści, jakie platforma Oracle Data Cloud przynosi wydawcom i specjalistom ds. marketingu.
Źródło: ORACLE

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top