Współcześnie coraz większe znaczenie zyskują wyspecjalizowane systemy wspierające kompleksowe zarządzanie firmą. Wymaga się od nich przede wszystkim tego, żeby odpowiadały potrzebom firmy nie tylko „tu i teraz”, ale i w przyszłości. I właśnie taka jest platforma komunikacyjna XPRIMER.
 

 REKLAMA 
 Wdrażasz KSeF w firmie 
 
Z jednej strony składa się z szeregu wyspecjalizowanych, gotowych modułów doskonalących poszczególne procesy biznesowe (m.in. BPM, CRM, ECM, HRM, HCM), a z drugiej jest na tyle elastyczna, że można ją z łatwością rozszerzać o nowe funkcjonalności. Wszystko zależy od aktualnych potrzeb firmy.

Niezwykle miło poinformować nam o najnowszej wersji systemu. XPRIMER 3.0 zyskał wiele nowych funkcjonalności, które niewątpliwie przyczynią się do jeszcze efektywniejszej realizacji celów biznesowych oraz poprawy komfortu pracy. Intuicyjny charakter, szerokie możliwości personalizacji oraz mobilność to tylko niektóre z najważniejszych zmian.
 
 

XPRIMER 3.0 to:
  • Całkowicie nowy interfejs użytkownika i szerokie możliwości jego personalizacji.
  • Usprawnienie komunikacji wewnętrznej dzięki wprowadzeniu tablicy oraz uproszczeniu sposobu dodawania konkretnych osób (lub ich grup) do dyskusji.
  • Przyspieszenie procesu znajdowania informacji dzięki wbudowanej wyszukiwarce. 
  • Dodanie nowych funkcji w wersji mobilnej aplikacji. 
  • Rozbudowanie możliwości wersjonowania dokumentów oraz obsługi szablonów.
  • Wsparcie w prowadzeniu kampanii marketingowych. 
  • Wprowadzenie wielu udoskonaleń w module HRM.
  • Dystrybucja PIT-11.

Źródło: www.eqsystem.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top