oracle 120Oracle zaprezentował nowe rozwiązanie, które ma pomóc przedsiębiorstwom uzyskać lepszy wgląd w umiejętności personelu, rozwijać je oraz nimi zarządzać. Oracle Dynamic Skills wchodzi w skład platformy Oracle Fusion Cloud Human Capital Management (HCM). Udostępnia szefom działów kadr i menedżerom firm kompletny przegląd umiejętności pracowników i analizy dające im pewność, że dysponują personelem, którego kwalifikacje są dostosowane zarówno do aktualnych, jak i przyszłych potrzeb firmy.

 REKLAMA 
 Wdrażasz KSeF w firmie 
 
Nowe narzędzia wykorzystują sztuczną inteligencję i zapewniają menedżerom firm zawsze aktualne zestawienie umiejętności ich pracowników, które pomoże im przyciągać utalentowanych ludzi oraz zwiększać i rozwijać ich kwalifikacje.

Od pracowników oczekuje się ciągłej pracy nad ich kwalifikacjami, a ponieważ wielu ludzi opisuje podobne umiejętności za pomocą różnych słów lub wyrażeń, dlatego pula potencjalnych kwalifikacji potrzebnych w firmie jest zasadniczo nieskończona. Bez systemu, który pozwalałby gromadzić i śledzić te wciąż zmieniające się dane, firmom trudno jest stworzyć wiarygodny przegląd wszystkich umiejętności dostępnych w ich szeregach.

Kwalifikacje pracowników dezaktualizują się coraz szybciej, a rywalizacja o odpowiednio wykwalifikowany personel z każdym dniem staje się coraz ostrzejsza” — powiedziała Yvette Cameron, wiceprezes ds. globalnej strategii produktu w dziale Oracle Cloud HCM. „Przedsiębiorstwa, które chcą rywalizować na dzisiejszym szybko zmieniającym się rynku, muszą mieć lepszy wgląd w umiejętności swojego personelu. Dzięki Oracle Cloud HCM nasi klienci mogą lepiej zorientować się w umiejętnościach swoich pracowników, obszarach, nad którymi warto pracować, i nowych możliwościach, które można stworzyć dla personelu i całej firmy.


Oracle Dynamic Skills prowadzi zawsze aktualny rejestr danych dotyczących umiejętności dostępnych w przedsiębiorstwie, w tym stanowisk, kwalifikacji pracowników, doświadczenia i poziomu umiejętności. Pełny przegląd tych danych pomaga szefom działów kadr wspierać rozwój kariery zawodowej zatrudnionych osób, skuteczniej planować, zatrudniać lepszych kandydatów i budować wysoko wykwalifikowany personel.

Źródło: www.oracle.com/pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top