ORACLEFirma Oracle zaprezentowała nową platformę, która zapewni pracownikom bardziej intuicyjne, spersonalizowane i płynne doświadczenia w ramach pakietu Oracle Fusion Cloud Human Capital Management (HCM). Oracle Journeys pomaga organizacjom tworzyć kompleksowe doświadczenia dla pracowników podczas wykonywania wszystkich ich zadań. Za pomocą nowych funkcji działy kadr mogą tworzyć, dostosowywać i realizować porady „krok po kroku”, wspierające pracowników podczas różnorodnych wydarzeń, takich jak onboarding, narodziny dziecka, powrót do pracy lub rozwój kariery.

 REKLAMA 
 Wdrażasz KSeF w firmie 
 
Ponieważ przez ostatni rok nasze domy pełniły jednocześnie funkcję biur, jako konsumenci przyzwyczailiśmy się już do tego, że technologia ułatwia nam życie, a pracownicy oczekują tego samego w miejscu pracy” - powiedział Chris Leone, wiceprezes Oracle, szef działu rozwoju produktów Oracle Cloud HCM. „Gdy biura ponownie się otworzą, kluczowe znaczenie będzie mieć zapewnienie spójnych i pozytywnych doświadczeń zarówno osobom pracującym na miejscu, jak i pracownikom zdalnym - ale na tym nie koniec. Organizacje muszą wspierać pracowników na wszystkich etapach ich kariery, takich jak szkolenia, znalezienie mentora, powrót do pracy, a także bezpieczne podróżowanie. Rozwiązanie Oracle Journeys pomoże działom kadr wyjść poza tradycyjne procesy kadrowe poprzez tworzenie spersonalizowanych doświadczeń dla personelu.


Oracle Journeys prowadzi pracowników przez zadania i kluczowe kamienie milowe ich kariery, zapewniając jednocześnie szybki dostęp do zasobów kadrowych i ogólnofirmowych. Ułatwia pracownikom również podejmowanie działań podczas różnych wydarzeń w ich życiu zawodowym. Nowe funkcje w Oracle Journeys wspierają liderów działów kadr, ponieważ umożliwiają im wyjście poza standardowe kadrowe przepływy pracy i tworzenie spersonalizowanych porad „krok po kroku” - dotyczących dowolnego zadania, niezależnie od tego, czy ma ono charakter osobisty, zawodowy, operacyjny czy administracyjny. Rozwiązanie to pomaga również pracownikom oszczędzać czas i zwiększyć produktywność dzięki zapewnieniu łatwego dostępu do procesów wykorzystujących rekomendacje AI i dopasowanych do indywidualnych potrzeb. Najnowsze innowacje w Oracle Cloud HCM to m.in.:


• Journeys LaunchPad: Udostępnia pracownikom jedno miejsce, w którym mogą poznawać, uruchamiać i udostępniać procesy zwane Podróżami (Journeys), dostosowane do swoich potrzeb. Może się tam znaleźć dowolny proces przeznaczony dla pracownika, przydzielony mu przez menedżera lub rekomendowany przez sztuczną inteligencję na podstawie wcześniejszych działań, wydarzeń lub rozwoju kariery. Na przykład pracownicy, którzy niedawno awansowali, mogą zobaczyć „Awans na stanowisko menedżera”, osoby planujące powrót do biura mogą widzieć „Bezpieczny powrót do pracy”, a osoby przeprowadzające się do nowej lokalizacji mogą otrzymać proces „Relokacja”. • Journeys Creator: Umożliwia działom kadr tworzenie, modyfikowanie i przydzielanie procesów Podróży w całym przedsiębiorstwie. Liderzy działów kadr mają dostęp do biblioteki gotowych szablonów, które mogą być dostosowane do indywidualnych potrzeb organizacji, personelu lub zespołu. Dzięki temu procesy te można zaprojektować tak, aby spełniały konkretne wymagania i regulaminy firmy oraz wytyczne marki - a wszystko to w ciągu kilku minut i bez konieczności kodowania lub asysty działu informatycznego. Dostępne szablony to m.in. „Onboarding”, „Powrót do pracy”, „Urlop rodzicielski”, „Relokacja”, „Choroba lub wypadek” oraz „Powrót do pracy po nieobecności”. • Journeys Booster: Pomaga łączyć procesy kadrowe i inne działy biznesowe takie jak finanse, operacje i zarządzanie budynkami z systemami innych firm i aplikacjami zewnętrznymi. Umożliwia to wykonanie całego procesu w jednym etapie, w czym pomagają również funkcje automatyzacji procesów w ramach Oracle Process Cloud, wymagające jedynie minimalnej ilości kodowania.


Firmy często nie przykładają większej wagi do zapewniania pracownikom pozytywnych doświadczeń, ale jeśli odpowiednio zainwestują w takie procesy, to przynoszą one duże korzyści. Firmy, które postarają się o to, aby wykonywanie zadań było dla pracowników szybsze i łatwiejsze oraz zadbają o ich pozytywne doświadczenia, uzyskają korzyści takie jak większa satysfakcja, zaangażowanie i produktywność personelu” - powiedział R. „Ray” Wang, główny analityk w firmie Constellation Research. „Klienci chcą mieć możliwość zarządzania swoimi Podróżami w swoich bazowych systemach HCM. Nie tylko pomaga to organizacjom w lepszym zarządzaniu personelem w tych trudnych czasach, lecz także czyni z działu kadr centrum innowacji dla całego przedsiębiorstwa.


Źródło: Oracle

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top