Polarex z systemem ERP Lawsona

Przedsiębiorstwo Przemysłu Drzewnego Poltarex Sp. z o.o. w Lęborku dołączyło właśnie do grona klientów polskiego oddziału Lawson Software. Firma, do której należy sieć tartaków, wdroży w swoich sześciu zakładach i centrali firmy pakiet ERP Lawson M3 Enterprise Management System wraz z rozwiązaniami Lawson M3 Business Intelligence oraz Lawson M3 Optymalizacja uzysku (Yield Optimizer). Licencja obejmuje 100 użytkowników. Rozwiązania z serii Lawson M3 będą pracowały na platformie IBM server i5. Poltarex dołączył także do programu Lawson Total Care Bronze obejmującego usługi wsparcia technicznego i utrzymania oprogramowania.


Dostarczone przez Lawsona aplikacje dla przedsiębiorstw z branży produkcyjnej (tzw. M3 – od ang. make, move, maintain) mają pomóc firmie Poltarex w sprawniejszym planowaniu i zarządzaniu kluczowymi procesami biznesowymi oraz w efektywniejszym gospodarowaniu materiałami. – Lawson dysponuje świetnymi narzędziami dla firm produkcyjnych ze szczególnym uwzględnieniem specyficznych potrzeb branży drzewnej. Jesteśmy przekonani, że dzięki rozwiązaniom tej firmy będziemy w stanie szybciej reagować na zmieniające się warunki rynkowe i zapewnić terminowe dostawy do wszystkich naszych kontrahentów – stwierdził Marek Kubiak, Prezes Zarządu firmy Poltarex.

– O wyborze dostawcy oprogramowania korporacyjnego przesądziła wiedza branżowa konsultantów Lawsona, niski całkowity koszt posiadania systemu, a także jego integralność i perspektywa łatwego użytkowania i aktualizacji – dodała Anna Skalska-Klaman, Dyrektor Finansowy i Członek Zarządu firmy Poltarex.

– Lawson M3 Business Intelligence to skuteczne, zintegrowane i oparte na standardach branżowych narzędzie umożliwiające raportowanie w ramach całego przedsiębiorstwa, monitoring działań biznesowych, wykonywanie interaktywnych analiz i sterowanie efektywnością całej firmy. Dzięki niemu dane o kluczowym znaczeniu są bardziej dostępne dla użytkowników systemu. Lawson M3 Optymalizacja uzysku pozwala z kolei na maksymalnie oszczędne wykorzystanie zarówno istniejących, jak i wpływających zapasów, podwyższenie poziomu obsługi klienta oraz zmaksymalizowanie rentowności przedsiębiorstwa i uniknięcie strat produkcyjnych – skomentował Piotr Michalak, Prezes Zarządu i Country Manager polskiego oddziału Lawsona.

Umowę podpisano w drugim kwartale 2008 roku finansowego Lawsona, który zakończył się 30 listopada 2007 roku.

Źródło: www.lawson.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top