System ERP dla producenta ceramiki reklamowej

Poznańska firma Questy, specjalizująca się we wdrożeniach systemów wspomagających działanie przedsiębiorstw klasy ERP, CRM i B2B, poinformowała o podpisaniu umowy z firmą MAXIM zajmującą się produkcją ceramiki reklamowej. Umowa obejmuje analizę przedwdrożeniową, sprzedaż licencji oraz wdrożenie systemu Graffiti ERP.
Firma MAXIM jest niekwestionowanym liderem w produkcji kubków, kufli i filiżanek z nadrukami reklamowymi. Obsługuje wyłącznie agencje reklamowe i ma w swoim portfolio projekty realizowane na rzecz najbardziej znanych – polskich i światowych – marek. MAXIM w zakładzie w Maksymilianowie ( 40 km od Poznania) zatrudnia około 80 osób.

Celem zarządu firmy MAXIM było usprawnienie zarządzania ze szczególnym naciskiem na procesy logistyczne, produkcyjne i sprzedażowe. Krytycznym problemem, który należało rozwiązać był również brak spójności informacji przechowywanych w kilku różnych systemach informatycznych.
Już podczas pierwszych spotkań handlowych i prezentacji systemu widać było, że firma ma jasno określoną wizję rozwoju biznesu i sporo pomysłów na realizację tej wizji, przy pomocy rozwiązań IT. Moją uwagę zwróciło również to, że przedstawiciele firmy MAXIM od początku wiedzieli jakie korzyści ma im dać wdrożenie systemu ERP – mówi Łukasz Taranta, Kierownik Działu Handlowego w Questy.
Questy zaproponowało rozwiązanie oparte o zintegrowany system Graffiti ERP, który umożliwi całkowitą integrację wszystkich obszarów działania przedsiębiorstwa i działa w wielu firmach produkcyjnych, wspierając zarówno produkcję dyskretną jak i procesową. W trakcie dalszych rozmów nie do przecenienia okazały się najistotniejsze przewagi konkurencyjne Graffiti – możliwość dowolnego kształtowania interfejsu aplikacji i rozbudowy o dodatkowe funkcje, dowolny zakres raportowania i potężna elastyczność w kształtowaniu procesów.
Bardzo zależało nam na wyborze takiego dostawcy, z którym będziemy się dobrze rozumieli – przedstawiciele Questy już na pierwszym spotkaniu udowodnili, że branża produkcyjna jest im dobrze znana – to bardzo ułatwiło komunikację. Z drugiej strony szukaliśmy systemu elastycznego i sprawdzonego w firmach produkcyjnych – przyglądaliśmy się kilku rozwiązaniom, również tym międzynarodowym – jednak elastyczność Graffiti i partnerskie podejście Questy zostawiły inne rozwiązania daleko w tyle. – komentuje Arkadiusz Ratajczak, kierownik projektu z firmy MAXIM.
W firmie MAXIM zaimplementowane zostaną moduły Graffiti odpowiedzialne za wspomaganie zarządzania relacjami z Klientem (CRM), sprzedaży, gospodarki magazynowej, logistyki, planowania i rozliczania produkcji oraz za wsparcie procesów kadrowo – płacowych. Ponadto wdrożenie obejmie również moduł Graffiti Terminal, który dzięki dostępowi z mobilnych urządzeń terminalowych oraz ekranów dotykowych drastycznie przyspieszy i uprości proces dokumentowania i rozliczania produkcji. Graffiti ERP zapewni także integrację z portalem klienckim.

Z systemu będzie początkowo korzystało 25 użytkowników, a start produktywny zaplanowano na przełom roku 2010 i 2011.

Źródło: www.questy.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top