System ERP firmy Exact w VitaDirect

Do grona klientów Exact Software dołączyła firma VitaDirect, specjalizująca się w sprzedaży suplementów diety. Dla Exact Software Poland to kolejny klient z sektora farmaceutycznego, który zdecydował się na korzystanie z narzędzi Exact.
Bezpośrednim powodem podjęcia decyzji o zakupie oprogramowania Exact jest intensywny rozwój firmy. VitaDirect ma w planach rozbudowę magazynów i rozpoczęcie własnej produkcji w Polsce. Skala inwestycji i związane z nimi zmiany wymagają zastosowania odpowiedniego narzędzia informatycznego, umożliwiającego sprawne zarządzanie nowymi procesami, przy jednoczesnym zachowaniu przepływu informacji między różnymi działami firmy. Te warunki spełnia Exact.

Dzięki Synergy VitaDirect uzyska pełną integrację procesów związanych z logistyką i księgowością. Dodatkową korzyścią jest dostępność wybranych funkcji z zakresu CRM oraz możliwość zarządzania elektronicznym obiegiem dokumentów i procesów. System ERP znajdzie zastosowanie przy wymianie danych z systemami bankowymi przy obsłudze płatności, jak też systemem faktoringowym. Umożliwi także automatyzację przepływu informacji w firmie i stopniowe wyeliminowanie z obiegu dokumentów papierowych.
Unowocześnienie infrastruktury informatycznej VitaDirect przy pomocy zintegrowanego systemu informatycznego to sine qua non dla dalszego dynamicznego rozwoju firmy. Dzięki oprogramowaniu Exact będziemy w stanie zapewni spójność i sprawny obieg danych w obrębie firmy i nie tylko, zwłaszcza w kontekście dużego wyzwania, jakim są plany uruchomienia przez nas produkcji w Polsce - powiedział Piotr Nowicki, CIO w VitaDirect. - Naszym celem jest pełna automatyzacja obiegu dokumentów i procesów w firmie. Zważywszy na możliwości systemów Exact, powinniśmy szybko go osiągnąć.
Pełna integracja danych w dostarczonym i wdrożonym przez Exact systemie ma w dalszej perspektywie umożliwić osiągnięcie celu, jakim jest zbudowanie zaawansowanego systemu raportowania menedżerskiego. W planach jest też wymiana danych z innymi systemami informatycznymi (np. IMS, FarmaProm), z których korzysta VitaDirect.

Nowością dla firmy jest obsługa procesów związanych z produkcją. Dotychczas zamówienia produkcyjne były zlecane do podmiotów zewnętrznych. Po raz pierwszy wprowadzane będą też mobilne kolektory danych w operacjach magazynowych.

Oprócz Działu Finansowego i Księgowości, z usług oprogramowania Exact będą korzystać pracownicy działów: Magazyn, Zakupy, Marketing, IT, Sprzedaż, Kadry i Płace oraz Call-Center.

Obecnie w VitaDirect trwają prace związane z wdrożeniem pierwszego modułu systemu Exact, przeznaczonego dla Działu Finansowego i Księgowości. Będzie on dostępny na początku nowego roku finansowego. Wtedy też rozpoczną się prace nad wdrożeniem obsługi procesów logistycznych firmy.

Źródło: www.exact.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top