loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
18 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 46 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

Glass-Service wdraża SAP Business One

altab logo120Firma Glass-Service rozpoczyna wdrożenie systemu do kompleksowego zarządzania firmą – SAP Business One. Spółka podpisała umowę wdrożeniową ze złotym partnerem SAP – firmą Altab.


 REKLAMA 
 snt button 250 2019 
 
Firma Glass-Service (Tychy, województwo śląskie) specjalizuje się w produkcji przekładek korkowych stosowanych przez producentów z branży szklarskiej do transportu szyb. W ofercie firmy znajduje się wiele rozwiązań i produktów służących do zabezpieczania, pakowania i transportu. Glass-Service jest między innymi autoryzowanym dystrybutorem takich renomowanych firm w branży jak Scapa, Cyberbond czy Ambersil.

W związku z intensywnym rozwojem firmy zarząd spółki podjął decyzję o wdrożeniu nowego oprogramowania klasy ERP. Wybór padł na rozwiązanie jednego z największych producentów oprogramowania – SAP. Wdrożenie zostało powierzone firmie Altab.
Głównym celem nowej inwestycji IT jest integracja obszarów gospodarki magazynowej, produkcji i finansów, a także wsparcie procesów produkcyjnych, zwłaszcza w zakresie harmonogramowania i nadzoru nad procesem produkcji – mówi Damian Piórko, Prezes Zarządu Glass-Service. – Wybraliśmy system SAP Business One także ze względu na jego elastyczność, możliwość wsparcia procesów przez mechanizm EDI oraz zupełnie nowy poziom możliwości controllingowych - dodaje.
SAP Business One ma wesprzeć również proces kontroli jakości, w tym terminowość i ocenę jakości dostaw oraz kontrolę reklamacji.
W kolejnych krokach zaplanowano wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów SPUMA, oraz dodatkowe wsparcie obsługi procesów magazynowych poprzez integrację SAP Business One z terminalami mobilnymi – mówi Paweł Matejko, Prezes Zarządu Altab S.A.
Wdrożenie obejmie obszar zakupu, sprzedaży, CRM, gospodarki magazynowej, produkcji, oraz księgowości i działu finansowego. Start produktywny zaplanowano na ostatni kwartał 2016.

Źródło: www.altab.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top