oracle 120Firma Oracle zaprezentowała szereg nowych funkcji pakietu Oracle Customer Experience (CX) Cloud, dzięki którym każda interakcja przedsiębiorstw z klientami ma stać się interakcją opartą na danych. Najnowsze aktualizacje obejmują nowe asystenty cyfrowe dla specjalistów ds. sprzedaży, obsługi klienta i marketingu, nowe, oparte na danych narzędzia handlowe B2B i nowe rozwiązania branżowe dla takich sektorów jak telekomunikacja i media, usługi finansowe i sektor publiczny.

 REKLAMA 
 KLIKNIJ I POBIERZ RAPORT ERP 
 

Jesteśmy przekonani, że aby nadać znaczenie każdej interakcji, marki muszą oprzeć swoje procesy zarządzania doświadczeniem klienta na danych” — powiedział Rob Tarkoff, wiceprezes Oracle i szef działów CX Cloud i Data Cloud. „Nowości wprowadzone na platformie Oracle CX Cloud bazują na danych i automatycznym uczeniu. Dzięki temu pomagają firmom wykorzystać zaawansowane analizy danych i na ich podstawie wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów oraz zapewniać im pozytywne, niezapomniane wrażenia.


Oracle CX to zintegrowany zestaw aplikacji obejmujących marketing, sprzedaż, obsługę i handel. Najnowsze aktualizacje technologii Oracle CX obejmują udoskonalenia rozwiązania Oracle CX Unity (platformy klasy korporacyjnej do zarządzania danymi klientów) oraz:

Nowe asystenty cyfrowe — rozwiązanie Oracle Digital Assistant jest teraz dostępne na całej platformie Oracle CX Cloud, co umożliwia specjalistom ds. sprzedaży, obsługi klienta i marketingu używanie poleceń głosowych do szybkiego i efektywnego działania i generowania wyników.
  • Asystenty cyfrowe dla działu sprzedaży — działy sprzedaży mogą wykorzystać rozwiązanie Oracle Digital Assistant do tworzenia skonfigurowanych wycen za pomocą poleceń głosowych.
  • Asystenty cyfrowe dla działu obsługi klienta — działy obsługi klienta mogą uzyskiwać za pomocą narzędzia Oracle Digital Assistant odpowiedzi na pytania zawarte w repozytorium wiedzy. 
  • Asystenty cyfrowe dla działu marketingu — działy marketingu, które korzystają z rozwiązania Oracle Responsys do tworzenia kampanii promocyjnych, mogą wykorzystać rozwiązanie Oracle Digital Assistant do uzyskiwania pomocy i asysty.
Nowe, oparte na danych narzędzia handlowe B2B — nowa integracja z rozwiązaniem Oracle DataFox udostępnia dane przedsiębiorstw wyszukiwane przez sztuczną inteligencję i generuje sygnały, które eliminują luki między działami marketingu i sprzedaży. Integracja ta pomaga też działom marketingu zoptymalizować kierowanie treści do odpowiednich odbiorców, działom sprzedaży ułatwia natomiast zwiększanie zaangażowania w celu rozwijania relacji z klientami i zawierania liczniejszych transakcji.
  • Koordynowanie kampanii B2B — nowa integracja z rozwiązaniem Oracle DataFox pomaga powiązać potencjalne transakcje z klientami, zwiększa więc zgranie działów marketingu i sprzedaży przy realizacji strategii ukierunkowanego marketingu.
  • Wzbogacanie danych klientów — dogłębne analizy z rozwiązania Oracle DataFox wzbogacają dane klientów i pozwalają ich lepiej zrozumieć, a zarazem pomagają działom sprzedaży lepiej profilować i klasyfikować klientów lub wykorzystywać dane do segmentacji w ramach kampanii i precyzyjnego definiowania obszarów.
  • Przypisywanie klientom priorytetów — integracja z rozwiązaniem Oracle DataFox wspiera działy sprzedaży w klasyfikacji klientów. Pomaga im także koncentrować się na atrakcyjnych i kluczowych potencjalnych klientach, co przyczynia się do poprawy efektywności wprowadzania produktów na rynek i szybszego generowania przychodów.
  • Przemyślane tematy rozmów — alerty dotyczące zmian rynkowych związanych z klientami docelowymi, które są przekazywane przez Oracle DataFox w czasie rzeczywistym, pomagają działom sprzedaży w zwiększeniu współczynnika konwersji wiadomości e-mail i rozmów telefonicznych dzięki bardziej spersonalizowanym, dostosowanym do kontekstu tematom rozmów.
Nowe możliwości rozwiązań branżowych — nowe rozwiązania branżowe oparte na sztucznej inteligencji pomagają firmom i instytucjom z branży telekomunikacyjnej i medialnej, z zakresu usług finansowych i sektora publicznego w zapewnianiu klientom innowacyjnej obsługi i osiąganiu przewidywalnych, wymiernych wyników biznesowych.
  • Branża telekomunikacyjna i medialna — nowy katalog produktów biznesowych zapewnia przedsiębiorstwom większą elastyczność i skraca czas wprowadzania na rynek nowych produktów.
  • Usługi finansowe — nowe rekomendacje generowane przez sztuczną inteligencję pomagają pracownikom banków zwiększać akceptację nowych ofert i zadowolenie klientów. • Sektor publiczny — nowe funkcje chatbotów pomagają miastom personalizować doświadczenia mieszkańców i upraszczają zgłaszanie incydentów przez obywateli, wizyty urzędników w terenie, czy realizację wypłat.

Źródło: www.oracle.com/pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top