oracle 120Dodane do chmury Oracle CX Cloud innowacje w dziedzinie analizy danych i sztucznej inteligencji (AI) udostępniają działom sprzedaży wnioski oparte na danych, które pomagają im lepiej planować działania sprzedażowe.

 REKLAMA 
 Wdrażasz KSeF w firmie 
 
Firma Oracle zaprezentowała szereg innowacji w dziedzinie sztucznej inteligencji i analizy danych, które pomogą działom sprzedaży stosować procedury analizowania danych w swojej codziennej pracy. Dzięki najnowszym dodatkom w chmurze Oracle Customer Experience (CX) Cloud działy sprzedaży mogą korzystać z narzędzi i rekomendacji opartych na danych, aby zwiększyć sprzedaż, zadowolenie klienta oraz wartość klienta.

W miarę jak przyspiesza transformacja w kierunku sprzedaży cyfrowej i cyfrowego handlu B2B, pojawiły się również nowe metody analizy danych sprzedażowych. Dział sprzedaży przekształca dane w użyteczne informacje biznesowe, aby stać się zaufanym i strategicznym partnerem, jakiego oczekują obecnie klienci” — powiedział Steve Fioretti, wiceprezes Oracle, szef działu aplikacji CX Sales and Service. „Najnowsze aktualizacje do Oracle CX Cloud oparte na sztucznej inteligencji pomagają działom sprzedaży w czerpaniu korzyści z każdej interakcji z klientem dzięki proaktywnemu i opartemu na danych podejściu do całego procesu sprzedaży.


Oracle CX Cloud to zaufana platforma biznesowa łącząca dane, doświadczenia i wyniki. Zawiera ona w pełni zintegrowany pakiet funkcji sprzedażowych, usługowych, marketingowych i handlowych, które zapewniają coś więcej niż tylko automatyzację sprzedaży — usprawniają też interakcje sprzedażowe, polepszają relacje z klientami i pomagają zdobywać klientów. Najnowsze innowacje to m.in.:
  • Nowe integracje z Oracle DataFox: Dynamiczne i kontekstowe dane firmowe oraz sygnały udostępnione przez Oracle DataFox pomagają działom sprzedaży powiększać rynek docelowy poprzez identyfikowanie potencjalnych klientów, którzy nie figurują w ich obecnych systemach, za pomocą kryteriów profilu idealnego klienta. Dzięki temu działy sprzedaży mogą zwiększać wydajność i osiągać lepsze wyniki.
  • Nowe narzędzia do planowania sprzedaży oparte na AI: Pomagają szefom działów sprzedaży zoptymalizować planowanie i prognozowanie sprzedaży poprzez analizę rzeczywistych danych sprzedażowych z faktur w celu modelowania i przewidywania przyszłych trendów. Funkcja planowania uzupełnia dotychczasowe funkcje zarządzania wydajnością sprzedaży.
  • Nowy interfejs użytkownika oparty na zadaniach oraz wyszukiwanie adaptacyjne: Pomaga działom sprzedaży zawęzić kryteria i eliminuje konieczność stosowania dokładnej terminologii podczas wyszukiwania. Na przykład przedstawiciele handlowi mogą łatwo znaleźć klienta na podstawie korespondencji elektronicznej z potencjalnym klientem lub zidentyfikować kluczowych klientów, z którym się ostatnio nie kontaktowali.
  • Inteligentniejszy asystent sprzedażowy: Pozwala przedsiębiorstwom oszczędzić czas poprzez automatyzację zadań związanych z obsługą klienta oraz przekształcenie procesu CRM pod kątem wyższej produktywności. Asystent sprzedażowy jest inteligentniejszy dzięki dodaniu umiejętności obsługi za pomocą sms-ów i połączeń głosowych, co pozwala zarządzać spotkaniami, szansami sprzedażowymi i wycenami.
Źródło: www.oracle.com/pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top