loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
18 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 46 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

oracle 120Dodane do chmury Oracle CX Cloud innowacje w dziedzinie analizy danych i sztucznej inteligencji (AI) udostępniają działom sprzedaży wnioski oparte na danych, które pomagają im lepiej planować działania sprzedażowe.

 REKLAMA 
 SNT 
 
Firma Oracle zaprezentowała szereg innowacji w dziedzinie sztucznej inteligencji i analizy danych, które pomogą działom sprzedaży stosować procedury analizowania danych w swojej codziennej pracy. Dzięki najnowszym dodatkom w chmurze Oracle Customer Experience (CX) Cloud działy sprzedaży mogą korzystać z narzędzi i rekomendacji opartych na danych, aby zwiększyć sprzedaż, zadowolenie klienta oraz wartość klienta.

W miarę jak przyspiesza transformacja w kierunku sprzedaży cyfrowej i cyfrowego handlu B2B, pojawiły się również nowe metody analizy danych sprzedażowych. Dział sprzedaży przekształca dane w użyteczne informacje biznesowe, aby stać się zaufanym i strategicznym partnerem, jakiego oczekują obecnie klienci” — powiedział Steve Fioretti, wiceprezes Oracle, szef działu aplikacji CX Sales and Service. „Najnowsze aktualizacje do Oracle CX Cloud oparte na sztucznej inteligencji pomagają działom sprzedaży w czerpaniu korzyści z każdej interakcji z klientem dzięki proaktywnemu i opartemu na danych podejściu do całego procesu sprzedaży.


Oracle CX Cloud to zaufana platforma biznesowa łącząca dane, doświadczenia i wyniki. Zawiera ona w pełni zintegrowany pakiet funkcji sprzedażowych, usługowych, marketingowych i handlowych, które zapewniają coś więcej niż tylko automatyzację sprzedaży — usprawniają też interakcje sprzedażowe, polepszają relacje z klientami i pomagają zdobywać klientów. Najnowsze innowacje to m.in.:
  • Nowe integracje z Oracle DataFox: Dynamiczne i kontekstowe dane firmowe oraz sygnały udostępnione przez Oracle DataFox pomagają działom sprzedaży powiększać rynek docelowy poprzez identyfikowanie potencjalnych klientów, którzy nie figurują w ich obecnych systemach, za pomocą kryteriów profilu idealnego klienta. Dzięki temu działy sprzedaży mogą zwiększać wydajność i osiągać lepsze wyniki.
  • Nowe narzędzia do planowania sprzedaży oparte na AI: Pomagają szefom działów sprzedaży zoptymalizować planowanie i prognozowanie sprzedaży poprzez analizę rzeczywistych danych sprzedażowych z faktur w celu modelowania i przewidywania przyszłych trendów. Funkcja planowania uzupełnia dotychczasowe funkcje zarządzania wydajnością sprzedaży.
  • Nowy interfejs użytkownika oparty na zadaniach oraz wyszukiwanie adaptacyjne: Pomaga działom sprzedaży zawęzić kryteria i eliminuje konieczność stosowania dokładnej terminologii podczas wyszukiwania. Na przykład przedstawiciele handlowi mogą łatwo znaleźć klienta na podstawie korespondencji elektronicznej z potencjalnym klientem lub zidentyfikować kluczowych klientów, z którym się ostatnio nie kontaktowali.
  • Inteligentniejszy asystent sprzedażowy: Pozwala przedsiębiorstwom oszczędzić czas poprzez automatyzację zadań związanych z obsługą klienta oraz przekształcenie procesu CRM pod kątem wyższej produktywności. Asystent sprzedażowy jest inteligentniejszy dzięki dodaniu umiejętności obsługi za pomocą sms-ów i połączeń głosowych, co pozwala zarządzać spotkaniami, szansami sprzedażowymi i wycenami.
Źródło: www.oracle.com/pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top