Większość klientów oczekuje od firm więcej, niż są one w stanie zaoferować

Z ostatniego badania Salesforce wynika, że 56% klientów widzi konieczność zmiany podejścia firm do angażowania ich w proces zakupowy. Ludzie…

Jakość relacji, personalizacja, zaufanie i szacunek dla czasu klienta – to fundamenty efektywnego marketingu

Najważniejsze wyzwania dla marketingu firm to utrzymywanie spersonalizowanych relacji z klientami, w czasie rzeczywistym i niezależnie od kanału,

Mobilna aplikacja Comarch w rękach serwisantów Airpress

Airpress, producent sprzętu pneumatycznego, odd kilku miesięcy korzysta z aplikacji przeznaczonej do wsparcia pracowników punktów serwisowych -

Rozwiązanie IFS Customer Engagement wybrane przez Baxi Heating

Baxi Heating Ltd decyduje się na wielokanałowe centrum obsługi klienta firmy IFS, które stanowi opartą na chmurze platformę dla telefonii i…

InPost usprawnia dostawy dzięki rozwiązaniom Zebra Technologies

Zebra Technologies Corporation ogłosiła, że InPost, technologiczny lider wśród polskich operatorów logistycznych, wykorzystuje jej rozwiązania…

5 najważniejszych priorytetów strategicznych dyrektora ds. marketingu w 2019 roku

W nadchodzącym roku cyfrowe narzędzia i modele biznesowe dadzą dyrektorom ds. marketingu bezprecedensowy wpływ na strategie rozwoju ich firm.

Previous Next Play Pause
loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
18 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 46 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

"Słodki" CRM na polskim rynku

EVOLPE - CRM, systemy ERPŚwiatowy lider dostawców otwartego oprogramowania klasy CRM (Customer Relationship Management) – SugarCRM Inc. rozwija swoją sieć partnerów. Fakt ten cieszy polskie przedsiębiorstwa, gdyż dzięki temu pojawia się możliwość zakupu profesjonalnych systemów firmy SugarCRM u polskiego dystrybutora. SugarCRM to wysokiej klasy oprogramowanie biznesowe wspomagające obszar zarządzania relacjami z klientem. Należy on do produktów typu Commercial Open Source, czyli elastycznego oprogramowania o otwartym kodzie źródłowym. Licencja Open Source gwarantuje udostępnienie kodu programistycznego przez producenta, a co za tym idzie – możliwość nieograniczonego dopasowania systemu przez firmę wdrożeniową do potrzeb przedsiębiorstwa.

System CRM w Grupie Nowy Styl

MICROSOFT DYNAMICS - CRM, ERPGrupa Nowy Styl jest europejskim liderem i jednym z największych na świecie producentów krzeseł i mebli biurowych. Firma zajmuje się również produkcją głównych komponentów – metalowych, drewnianych i z tworzyw sztucznych. Tak złożona działalność firmy oraz konieczność dostosowania się do zróżnicowanych oczekiwań klientów były jednymi z powodów implementacji systemu Microsoft Dynamics CRM 4.0.

CRM firmy KOMPLUS w ARKA Agencja Pracy

KOMPLUS - CRM, systemy CRM, zarządzanie relacjami z klientamiWybrany przez ARK Agencję Pracy program CRM umożliwia zarządzanie bazą danych Klientów, zarówno pracodawców, jak i potencjalnych pracowników. Użytkownicy systemu mają szybki dostęp do wszelkich informacji o Klientach.

Licencyjna wersja systemu CRM7 w Heart24

MORE7 - CRM, zarządzanie relacjami z klientamiFirma Heart 24 sp. z o. o. sp. k. specjalizuje się w świadczeniu usług opiekuńczych dla osób starszych w Niemczech i w Polsce. Działalność firmy dotyczy również oddelegowywania personelu do pracy na terenie krajów niemieckojęzycznych. Aby móc sprawnie zarządzać informacją przepływającą przez biuro oraz utrzymywać pozytywne relacje z otoczeniem właściciel firmy Heart 24 zdecydował się na wdrożenie systemu CRM proponowanego przez poznańską firmę more7 Polska Sp. z o. o.

CRM - moda na sukces. Co nowego w trendach oprogramowania biznesowego?

MICROSOFT - CRM, zarządzanie relacjami z klientamiSystemy klasy CRM należą dziś do grupy najczęściej kupowanego oprogramowania biznesowego. Powstały one z myślą o dużych firmach obsługujących ogromną ilość klientów, jako narzędzia pozwalające zapewnić wyższy standard obsługi, a także wespierające procesy sprzedaży i marketingu. Ich podstawowym zadaniem było gromadzenie danych na temat klientów w jednym miejscu tak, aby wszyscy uprawnieni pracownicy firmy mieli dostęp do najświeższych, najbardziej aktualnych informacji. Z czasem okazało się, że aplikacje tego typu oferują o wiele więcej możliwości. Zarówno ich główne zadanie – gromadzenie i przetwarzanie danych oraz zintegrowana budowa – dostarczyły inspiracji do dalszego rozwijania tego typu platform.

ARK Agencja Pracy wybrała CRM firmy KOMPLUS

KOMPLUS - CRM, zarządzanie relacjami z klientamiWybrany przez ARK Agencję Pracy program CRM umożliwia zarządzanie bazą danych Klientów, zarówno pracodawców, jak i potencjalnych pracowników. Użytkownicy systemu mają szybki dostęp do wszelkich informacji o Klientach.

CRM przydatnym narzędziem firm szkoleniowych

MORE7Oprogramowanie typu CRM jest nieodzownym narzędziem pracy każdej firmy, dla której dobry kontakt z Klientem jest podstawą funkcjonowania. Potwierdza to udane wdrożenie systemu CRM7 w CEM Promotor, dzięki któremu jakość przebiegu procesów biznesowych w firmie znacznie wzrosła.

More7 rozwija protokołu IMAP w systemie CRM

MORE7 - CRM, systemy CRMW obecnych czasach wiele serwerów pocztowych umożliwia ściąganie poczty przy użyciu dwóch różnych protokołów IMAP lub POP3. Różnice występujące pomiędzy tymi rozwiązaniami są znaczące. POP3 jest rozwiązaniem dobrym, ale posiada pewne ograniczenia – użytkownik może korzystać z klienta poczty zainstalowanego z jednym komputerem lub laptopem. To powoduje, że odczytanie ściągniętych wiadomości jest możliwe na urządzeniu, na które zostały one pobrane, a jeżeli nie została zaznaczona opcja pozostawienia kopii wiadomości na serwerze to zapoznanie się z wiadomościami z np. telefonu komórkowego będzie po prostu niewykonalne. Innymi słowy, protokół POP3 jest mało elastycznym narzędziem utrudniającym kontrolę nad zawartością skrzynki.

CRM firmy Macrologic w Stalprofilu S.A.

MACROLOGIC - CRM, ERP, Systemy ERPMacrologic S.A. podpisał umowę na dostarczenie rozwiązania klasy CRM spółce Stalprofil S.A. Wdrożenie obejmie wszystkie działy związane z obsługą procesu sprzedaży. System został zaplanowany na 50 użytkowników. CRM zostanie zintegrowany z działającym w Stalprofilu systemem ERP.

Dynamics CRM online

MICROSOFT DYNAMICS - Systemy ERP, CRM, ERP, Zarządzanie Relacjami z KlientamiCEO firmy Microsoft, Steve Ballmer, ogłosił wprowadzenie do oferty na globalny rynek Microsoft Dynamics CRM Online, czyli najnowszej wersji Microsoft Dynamics CRM 2011 w środowisku Cloud Computing. Dzięki tej usłudze przedsiębiorstwa będą mogły odkryć nowy wymiar efektywności sprzedaży, działań marketingowych oraz udoskonalić obsługę klienta. Nowy system Microsoft Dynamics CRM 2011, zarówno w modelu on-premise jak i w chmurze będzie dostępny na całym świecie od 28 lutego 2011 roku.

Udane wdrożenie CRM w Miro Sp. z o.o.

MORE7 - CRM, zarządzanie relacjami z klientami, WorkflowMiro Sp. z o.o. jest firmą prężnie działającą w sektorze medycznym, a jej wieloletnie doświadczenie pokazuje, że podstawą udanego biznesu jest zadowolony Klient. Zdaniem Prezesa firmy wypracowanie zaufania u Klientów nie jest łatwym kawałkiem chleba, jednak z całą pewnością wartym poświęcenia i starań.

System CRM firmy more7 w kolejnej firmie logistycznej

MORE7 - CRM, Zarządza Relacjami z Klientami, CRMEuropegaz to polski operator logistyczny, który już od 20 lat z powodzeniem funkcjonuje na rynku polskim i zagranicznym. W celu efektywniejszego zarządzania informacjami przepływającymi między oddziałami firmy, mieszczącymi się w Warszawie, Osiecznej k. Leszna oraz Dąbrowie Górniczej, podjęta została decyzja o wdrożeniu zintegrowanego systemu do zarządzania relacjami z klientem. Decyzja o wyborze konkretnej aplikacji nie była łatwa i wymagała szczegółowej weryfikacji rynku CRM.

System CRMw AGM Grupa Mediowa

CRM firmy KOMPLUS został wdrożony w AGM Grupie Mediowej. Zastosowany w wydawnictwie system CRM, wspiera zarządzanie bazą danych Klientów, umożliwia bezpieczne przechowywanie wszelkich informacji dotyczących przeprowadzanych działań handlowych oraz marketingowych. Dzięki systemowi komplusCRM jego użytkownicy mają wszystkie ważne dane w jednym bezpiecznym miejscu co powoduje, że mają szybki dostęp do wysyłanych ofert, maili czy wykonanych działań.

m.studio wybiera system CRM firmy more7

MORE7 - systemy CRM, zarządzanie relacjami z klientami, workflowFirma m.studio, wydawca hejkelner.pl wdrożyła system CRM, stworzony przez firmę more7 Polska. O wyborze dostawcy zdecydował dobry stosunek ceny do jakości oraz możliwość migracji i integracji posiadanych baz danych z FreeCRM do CRM7.

more 7 Polska rozbudowuje system CRM

MORE7 - CRM, systemy CRMFirma more7 Polska Sp. z o.o. wzbogaciła swój system o nowy moduł jakim jest OfficeLauncher. Jest to narzędzie pozwalające na tworzenie dokumentów z poziomu przeglądarki internetowej w oparciu o dane zgromadzone w systemie. Generowanie ofert w systemach CRM działających w architekturze klient-serwer nie jest zadaniem prostym ze względu na ograniczenia wynikające z pracy w oknie przeglądarki WWW. Narzuca to szereg utrudnień związanych z formatowaniem tekstu czy grafik i pobieraniem danych.

Wsparcie sprzedaży za pomocą technologii mobilnych

BI TECHNOLGIESUrządzenia mobilne odgrywają coraz większą role w procesach mających wpływ na obsługę klienta. Ze względu na ich przydatność dla menadżerów dużo firma stawia na rozwój systemów informatycznych w kierunku udostępniania ich na technologiach mobilnych.

Zarządzanie kampaniami marketingowymi w ulepszonym pakiecie

Marketing bezpośredni staje obecnie przed nowymi wyzwaniami związanymi ze zwiększonymi wymaganiami klientów oraz lawinowo pojawiającymi się nowymi technologiami. Aby im sprostać konieczne jest wykorzystanie potencjału kryjącego się zarówno w nowych kanałach kontaktu takich, jak smartphone’y, iPad’y oraz portale społecznościowe, jak również tradycyjnych – e-mail, telefoniczne centra kontaktowe, oddziały bankowe, sklepy.

WMS i CRM dla Polonia Logistyka

MACRLOGIC - systemy ERP, CRM. WMS, zarządzanie magazynemPolonia Logistyka podpisała umowę z Macrologic S.A. Kontrakt dotyczy wdrożenia systemów Xpertis CRM, OLAP oraz WMS. Celem projektu jest podwyższenie sprawności operacyjnej firmy Polonia Logistyka w obszarach spedycji i usług logistycznych. W ramach projektu Polonia Logistyka wdroży portal dla klientów korzystających z usług spółki.

System CRM w Instytucie Rozwoju Biznesu

KOMPLUS - CRM, zarządzanie relacjami z klientamiKOMPLUS wdrożył w Instytucie Rozwoju Biznesu system CRM. Zmodyfikowany do indywidualnych wymagań CRM pozwala na zarządzanie bazą danych Klientów, planowanie wszelkich działań związanych z prowadzeniem projektów szkoleniowych zarówno otwartych, jak i zamkniętych.

GrupaTEST wybrała system CRM firmy KOMPLUS

KOMPLUS - CRM, systemy CRMCRM dedykownay firmom szkoleniowym, został wdrożony w GrupieSET , firmie szkoleniowo – doradczej. System stworzony przez KOMPLUS, który działa już w wielu firmach organizujących szkolenia, został stworzony dzięki indywidualnemu podejściu do specyfiki i działalności branży szkoleniowej.

moduł cosmic na testach w CRM firmy update

UPDATE - CRM, SFA, zarządzanie relacjami z klientamiAustriacka firma update software AG, producent systemów CRM, rozpoczyna fazę beta testów rozwiązania cosmic, które umożliwia pozyskiwanie informacji z mediów społecznościowych i wprowadzanie tych danych do systemów zarządzania relacjami z klientami.

Oracle CRM On Demand w wersji 18 zaprezentowany

ORACLE - CRM, zarządzanie relacjami z klientamiOracle wprowadza na rynek oprogramowanie Oracle CRM On Demand Wersja 18. Nowe możliwości systemu obejmują m.in.: zdobywanie przydatnych informacji o potencjalnych klientach (tzw. kwalifikowane sugestie handlowe) mniejszym kosztem, lepsze planowanie działalności biznesowej niezależnie od warunków rynkowych, korporacyjnej klasy zabezpieczenia przetwarzania w chmurze, kontrolę sieci i dostępu oraz nowe rozwiązanie „Insurance On Demand” do zarządzania siecią pośredników ubezpieczeniowych.

CRM 2011 dostępny w wersji BETA

MICROSOFT - CRMFirma Microsoft ogłosiła kluczowe dla realizowanej strategii CRM wprowadzenie na rynek najnowszej generacji rozwiązania Microsoft Dynamics CRM w wersji beta. Produkt stanowi jedno środowisko programistyczne dla konfiguracji w chmurze (on-demand) lub on-premise.

CRM dla Colliers International

MICROSOFT - ERP, CRM, zarządzanie relacjami z klientamiPolski oddział Colliers International wybrał system Microsoft Dynamics CRM jako narzędzie wspomagające budowanie relacji z klientami i zarządzanie bazą nieruchomości Firma specjalizuje się w reprezentacji najemców poszukujących powierzchni biurowych, handlowych i magazynowych, sprzedaży i zarządzaniu nieruchomościami, doradztwie na rynku hotelarskim i budowlanym, wycenie nieruchomości, zarządzaniu projektami budowlanymi, a także w badaniach rynku.

Race Pro z systememe CRM Komplus

KOMPLUS - CRM, system CRMDostarczony przez firmę KOMPLUS CRM zapewnia użytkownikom aplikacji bezpieczeństwo informacji dzięki przechowywaniu danych w jednym pewnym miejscu, przez co mają szybki dostęp do wysyłanych ofert, maili czy wykonanych działań.

Software Mind eCare w Norwegii

SOFTWAREMIND - CRM, zarządzanie relacjami z klientamiFirma Software Mind S.A. dostarczyła dla norweskiej firmy Snap TV producenta rozwiązań IPTV system obsługi Klienta - Software Mind eCare. Rozwiązanie pracować będzie wraz z kompletną platformą telewizyjną dostarczaną przez Snap TV w miasteczku studenckim w Oslo.

ITCube CRM w ZALCO Sp. z o.o.

ITCUBE - CRM, system CRM, zarządzanie relacjami z klientamiFirma ITCube Software ukończyła z sukcesem kolejne wdrożenie autorskiej aplikacji ITCube CRM. W lutym 2010 roku do grona klientów dołączyła firma ZALCO Sp. z o.o., która wybrała system ITCube CRM zintegrowany z programem SYMFONIA Premium. Ponieważ firma miała już wcześniej wdrożony system CRM, pisany jako projekt indywidualny i znane były zagrożenia z tym związane, postanowiono skorzystać z gotowej aplikacji, którą można skonfigurować pod własne potrzeby.

CRESTCOM z  systemem CRM firmy KOMPLUS

KOMPLUS - CRM, systemy CRM, zarządzanie relacjami z klientamiCrestcom światowy lider w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań szkoleniowych wybrał system CRM firmy KOMPLUS.

Microsoft Dynamics CRM liderem rynku

MICROSOFTFirma Microsoft poinformowała o uznaniu systemu Microsoft Dynamics CRM za lidera rynku rozwiązań CRM przez dwie wiodące niezależne firmy badawcze – Gartner, Inc. i Forrester Research, Inc. Forrester uhonorował aplikację Microsoft Dynamics CRM za elastyczne rozwiązania do obsługi klienta, przyznając mu pozycję lidera w raporcie „The Forrester Wave™: CRM Suites Customer Service Solutions, Q3, 2010”. Natomiast Gartner uplasował Dynamics CRM wśród liderów w swoim raporcie „2010 Gartner Magic Quadrant for Sales Force Automation”. Oba raporty opublikowane zostały w lipcu bieżącego roku.

Garbarnia Szczakowa SA z systemem CRM

MACROLOGIC - systemy ERP, CRM, ERP, zarządzanie relacjami z klientamiMacrologic podpisał umowę z Garbarnią Szczakowa S.A. Kontrakt dotyczy wdrożenia systemu CRM. System zostanie połączony z funkcjonującym w zakładzie systemem ERP. Szczakowa należy do czołówki zakładów garbarskich w Polsce.

Microsoft prezentuje CRM 2011

MICROSOFT - systemy ERP, CRM, ERPFirma Microsoft przedstawiła podczas światowej konferencji dla Partnerów (Microsoft Worldwide Partner Conference) funkcjonalność najnowszej generacji rozwiązania do zarządzania relacjami z klientami (CRM). Oczekiwana wersja Microsoft Dynamics CRM 2011 – wcześniej określana jako „CRM5" – będzie ogólnodostępna w wersji beta od września br., łącznie z wersją Microsoft Dynamics CRM Online.

CRM w spółkach Grupy TP SA

OUTBOX - CRMOutbox podpisał umowę z firmą Capgemini Polska o współpracy w zakresie realizacji projektu dla Grupy TP. Capgemini jako strategiczny partner IT dla Grupy TP w zakresie zarządzania relacjami z klientami (CRM), powierzyła firmie Outbox prace nad rozwojem i utrzymaniem kilkudziesięciu systemów.

Novitus SA wdroży Microsoft Dynamics CRM

INSOFT  - CRM, systemy CRM, zarządzanie relacjami z klientamiInsoft sp. z o.o. wdrożył system Microsoft CRM dla firmy Novitus SA. - lidera na rynku urządzeń fiskalnych w Polsce. Zadaniem systemu jest efektywne zarządzanie informacją o klientach, konkurencji, działaniach i aktualnej ofercie firmy. Microsoft Dynamics CRM tworzy spójną bazę danych, która wspomaga pracę działów handlowego i marketingu, oraz koordynuje obsługę serwisową klientów. W systemie gromadzone są dane dotyczące potencjalnych klientów, kontrahentów oraz partnerów handlowych firmy.

MICROSOFT - CRM, zarządzanie relacjami z klientamiActiveMED, dostawca kompleksowych usług w zakresie obsługi informatycznej obiektów związanych z branżą medyczną i farmacją, wdrożył system Microsoft Dynamics CRM 4.0, jako narzędzie wspierające zarządzanie relacjami z klientami. Ponadto firma zdecydowała się na implementację narzędzia Microsoft Exchange Server.

Macrologic wdroży CRM i OLAP w TUGEB POLBUD

Macrologic - CRMMacrologic wdroży w spółce "TUGEB POLBUD" system CRM, Xpertis Logistyka oraz moduł OLAP. Kontrakt realizowany jest w ramach projektu finansowanego z Programu Operacyjnego Innowacyjne Gospodarka. Wdrożenie dla 30 użytkowników ma zostać zakończone w październiku 2010.

Polski Lek mobilny

SAGRA - CRM, SFA, zarządzanie relacjami z klientamiPolski Lek SA wdrożył mobilny system klasy SFA, FFA, CRM - EMIGO, obsługujący procesy biznesowe w kluczowych obszarach sprzedaży. To kolejny podmiot z rynku farmaceutyczno-medycznego, który korzysta z rozwiązań firmy Sagra Technology.

Higiena System Sp. z o.o. z systemem CRM Microsoft

INSOFT -  CRM, zarządzanie relacjami z klientamiInsoft wdrożył Microsoft CRM w firmie Higiena System Sp. z o.o. Wdrożenie było elementem strategii Higiena System ukierunkowanej na doskonalenie, jakości usług oraz uzyskanie pełnej satysfakcji Klienta. Do realizacji wdrożenia systemu Microsoft Dynamics CRM 4.0 wybrana została firma Insoft Sp. z o. o. dzięki kilkunastoletniemu doświadczeniu we wdrażaniu systemów klasy CRM, popartym licznymi referencjami od zadowolonych klientów.

Teradata wśród liderów wielokanałowego CRM

Korporacja Teradata ,światowy lider oprogramowania i sprzętu opartego na bazach danych przeznaczonego do obsługi analityki korporacyjnej ogłosiła, że została sklasyfikowana wśród liderów w ostatnim raporcie Gartnera, “Magic Quadrant for CRM Multichannel Campaign Management (MCCM)”1 (Raport Magic Quadrant dla wielokanałowego zarządzania kampaniami CRM (MCCM)) autorstwa Adama Sarnera. Teradata Relationship Manager (TRM) to flagowy produkt tej firmy, sprawdzona aplikacja stosowana przez globalnych klientów, którzy wiedzą, dlaczego Teradata od dziesięciu lat jest liderem w sektorze marketingu wielokanałowego.

Microsoft Dynamics CRM przed premierą

netwiseNetwise Sp. z o. o., Złoty Partner Microsoft z kompetencją CRM, jako jedyna firma z Polski został zaproszony przez Microsoft do udziału w programie CRM 5 Metro. Microsoft pozytywnie ocenił kompetencje i projekt rozwiązania Netwise. Dzięki wyróżnieniu Netwise Sp. z o. o. jest jedyną firmą w Polsce, która kilka miesięcy przez premierą będzie miał prawa wykorzystywać w budowanych przez siebie rozwiązaniach nową wersję Dynamics CRM o nazwie kodowej CRM 5.

CRM w INFOR PL

MICROSOFT - systemy ERP, CRM, MRPINFOR PL, czołowy polski dostawca profesjonalnych informacji o tematyce prawno-gospodarczej, wdrożył system CRM w celu wsparcia bieżącej działalności grupy.

Back to top