itintegro czerwiec 2018 erp view

Sposób myślenia o pracy i jej charakter dynamicznie się zmieniają: między 1995 a 2015 rokiem liczba osób pracujących zdalnie zwiększyła się aż czterokrotnie. Aby wspierać przedsiębiorstwa we wdrażaniu nowoczesnych narzędzi dla swoich pracowników, firma Konica Minolta uzupełnia ofertę o rozwiązania chmurowe Office 365 oraz autorską platformę obsługi procesów biznesowych ECM 365.
REKLAMA:
raport erp 2017 kliknij pobierz
 
 
Aż 64% zarządzających małymi firmami przyznaje , że elastyczne warunki i możliwość pracy zdalnej pozwoliły im zatrzymać pracowników. Badania potwierdzają, że te czynniki znacząco poprawiają produktywność oraz zadowolenie zespołu: 95% pracujących zdalnie Niemców i 87% Brytyjczyków deklaruje, że lubi swoją pracę .
Do 2020 roku millenialsi, czyli ceniące mobilność i niezależność osoby w wieku 18-34 lat, będą stanowili już 50% pracowników. Tworzenie miejsc pracy w oparciu o nowoczesne narzędzia i technologie staje się kluczowe nie tylko w kontekście utrzymania konkurencyjności, ale też pozyskiwania wykwalifikowanych specjalistów – mówi Mateusz Macierzyński, IT/ECM Services Portfolio Manager w firmie Konica Minolta Business Solutions Polska.
Chmura – niższe koszty, większa mobilność

Konica Minolta podpisała umowę CSP (Cloud Solution Provider) z firmą Microsoft i będzie dostarczała zaawansowane usługi w chmurze, aby wspierać klientów w budowaniu nowoczesnego i elastycznego środowiska pracy. Do oferty włączone zostały Office 365 oraz platforma ECM 365.

Pakiet Office ze znanymi aplikacjami takimi jak Excel czy Outlook, wzbogacony o funkcje chmury (m.in. OneDrive, Microsoft Teams), umożliwia pracę w dowolnym miejscu, czasie i na każdym urządzeniu, zapewniając stały dostęp do kluczowych danych. Funkcjonalności dostępne w ramach usługi to między innymi: śledzenie na bieżąco realizacji zadań, współpraca na dokumentach w czasie rzeczywistym, aplikacje biznesowe, zabezpieczenia antyspamowe, planery, kalendarze czy komunikatory.

Dodatkowo, takie elementy jak dwuskładnikowe uwierzytelnianie czy lepsza kontrola dostępu zapewniają bezpieczeństwo wrażliwych informacji i zgodność z regulacjami dotyczącymi przechowywania i przetwarzania danych, takimi jak np. RODO. Platforma ECM 365 pomaga w zarządzaniu procesami w małych firmach (od 5 do 50 pracowników), bez konieczności ponoszenia przez nie kosztów licencji czy utrzymywania serwerów. Działa w całości w chmurze, na sprawdzonych komponentach Microsoft Azure oraz Webcon BPS i może być w ciągu kilku dni uruchomiona jako jedna z usług Office 365 (także poza pakietem).

Platforma obsługuje procesy takie jak obieg faktur, e-kancelaria, urlopy, delegacje czy obieg umów i w całości dostępna jest z poziomu przeglądarki oraz aplikacji mobilnej. Moduły, procesy i panele mogą być elastycznie dopasowywane do potrzeb każdej firmy, a nawet integrowane z jej wewnętrznymi systemami ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa) czy HRS.
Oferowane przez nas usługi umożliwiają synchronizację danych, usprawniają wymianę informacji, procesy administracyjne, produkcyjne, związane z działem HR czy finansami. Wdrożenie odbywa się w krótkim czasie, a szerokie grono klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw może skorzystać z profesjonalnych procesów biznesowych klasy enterprise, które do tej pory nie były dla nich dostępne. Jest to szczególnie istotne dla firm, które właśnie rozwijają swój biznes i uważnie planują każdą inwestycję. Rozwiązania są również odpowiednio skalowalne i mogą być na bieżąco dopasowywane do potrzeb klientów wraz z ich rozwojem – podsumowuje Macierzyński.
Źródło: Konica Minolta

PODOBNE


loading...