CETIN wybiera rozwiązanie IFS do zarządzania usługami serwisowymi
Firma IFS ogłosiła, że platforma IFS Cloud for Service Management została wybrana przez CETIN, międzynarodowego dostawcę usług łączności głosowej i transmisji danych, do usprawnienia obsługi rosnącej liczby zamówień spowodowanej rozwojem sieci oraz podniesienia poziomu usług świadczonych przez partnerów. Chmurowe rozwiązanie IFS zapewnia zaawansowane i elastyczne aplikacje, tworzenie harmonogramów w czasie rzeczywistym oraz planowanie scenariuszowe.

 REKLAMA 
 Wdrażasz KSeF w firmie 
 
Inicjatorem projektu była firma CETIN w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie rynku i konieczność wdrożenia bardziej elastycznego niż stosowane dotąd rozwiązania.

Platforma IFS Cloud for Service Management wspomaga obsługę techniczną sieci oraz optymalizację kosztów obsługi klientów. Jej celem jest również poprawienie poziomu usług świadczonych na rzecz partnerów biznesowych i użytkowników końcowych, co pozwoli na dalsze obniżenie kosztów i poprawienie wskaźników biznesowych. Chmurowe rozwiązanie IFS do planowania i obsługi technicznej umożliwia bardziej efektywne wykorzystanie zasobów. To zasługa m.in. funkcji tworzenia harmonogramu pracy w czasie rzeczywistym i automatycznego przydzielania zadań 2000 mobilnych pracowników technicznych na podstawie analizy danych krytycznych, takich jak optymalna trasa dojazdu i kompetencje konieczne do wykonania określonego zadania.

Platforma IFS Cloud pozwoli nam zapewnić lepszą obsługę klientów: zarówno przyłączanie nowych użytkowników, jak i prace związane z obsługą techniczną i naprawami mającymi wpływ na ponad 25 partnerów hurtowych i milion podłączonych gospodarstw domowych. Wybór platformy IFS Cloud wiąże się ściśle z naszym dążeniem do świadczenia usług na jak najwyższym poziomie, co dla wszystkich w CETIN ma kluczowe znaczenie." – mówi Petr Holý, Director działu IT w CETIN.


CETIN jest liderem branży telekomunikacyjnej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Świadczy usługi hurtowe w obszarze aktywnej i pasywnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Wdrożenie platformy IFS Cloud umożliwi skuteczną analizę efektywności kluczowych decyzji na poziomie obsługi technicznej i napraw sieci wykonywanych przez mobilny serwis techniczny. Ponadto, pracownicy CETIN będą mogli sprawdzać obsługę zleceń klienta końcowego, planowanie i wyznaczanie zadań pracownikom mobilnej obsługi technicznej w oparciu o dane krytyczne, oraz organizację obsługi w terenie na podstawie prawdopodobnych scenariuszy zdarzeń.

Jesteśmy dumni, że możemy wesprzeć CETIN w realizacji ambitnej strategii biznesowej, której kluczowym założeniem jest poprawa funkcjonalności poprzez wykorzystanie naszej platformy IFS Cloud – mówi Glenn Arnesen, Prezes IFS na region Europy Północnej i Środkowej. Planujemy nadal systematycznie zwiększać portfel klientów, a tym samym nasz udział w rynku telekomunikacyjnym w Europie Środkowo-Wschodniej.


Źródło: IFS

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top