loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
19 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 48 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

Komunikacja wewnętrzna, zaangażowanie i zarządzanie wiedzą w organizacjach odgrywają kluczową rolę w tym, aby pracownicy byli zawsze dobrze poinformowani, doceniani i skoordynowani. Nawet jeśli struktura firmy jest rozproszona, każdy zespół powinien być świadomy celów biznesowych, a to nie nastąpi bez efektywnej komunikacji wewnętrznej i zapewnienia spójnego przepływu informacji, który nie ogranicza autonomii.


 REKLAMA 
 snt ile kosztuje wdrozenie erp 


Odpowiedzią na te wyzwania jest nowa platforma workai, która wspiera pracowników już od pierwszego dnia pracy, dostarczając niezbędną wiedzę, spersonalizowane informacje i automatyzując powtarzalne procesy - bez względu na wielkość firmy, branżę czy lokalizację. Workai sprawia, że to wszystko jest proste, a także efektywne kosztowo i czasowo, dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji oraz łatwym w użyciu funkcjonalnościom, które nie wymagają technicznej wiedzy.
 
Rewolucjonizowanie rynku rozwiązań dla korporacji

Elastic Cloud Solutions to szybko rozwijający się start-up, który dostarcza innowacyjne cyfrowe rozwiązania Digital Employee Experience. Po dwóch latach wdrożeń dla największych korporacji w Polsce i Europie oraz udoskonalania swojego flagowego produktu Elastic Workplace, firma wykorzystała wszystko co w nim najlepsze: UX-design nagrodzony przez Nielsen Norman Group, łatwość obsługi i konfiguracji oraz opinie największych klientów i ponad 200 tys. użytkowników z całego świata. Wyposażyli go w większą moc AI aby zwiększyć personalizację treści oraz ułatwić dotarcie niezbędnych informacji oraz więcej użytecznych aplikacji w celu optymalizacji procesów administracyjnych. Dodatkowo, stworzyli jeszcze bardziej przyjazny dla użytkownika design, aby umożliwić użytkownikom bez technicznej wiedzy zarządzanie komunikacją wewnętrzną i wiedzą w firmie. W ten sposób powstała zupełnie nowa, łatwa, gotowa do użycia platforma SaaS. Workai jest pierwszą w pełni funkcjonalną platformą Digital Employee Experience klasy enterprise, dostępną jako usługa. Jest gotowa w kilka minut i działa sprawnie na każdym urządzeniu.

Jedna platforma - trzy elastyczne produkty

workai.intranet - komunikacja wewnętrzna zorientowana na użytkownika. Umożliwia łatwe planowanie i udostępnianie zawsze istotnych, spersonalizowanych wiadomości, pozwala na budowanie pięknych wewnętrznych portali, organizowanie wydarzeń firmowych, publikowanie filmów wideo i wysyłanie responsywnych newsletterów do dowolnej grupy odbiorców. Oferuje również możliwość personalizacji i targetowania treści do odpowiedniej grupy współpracowników. Użytkownicy platformy mogą bezproblemowo znaleźć na niej wszystko co jest im potrzebne dzięki funkcji inteligentnego wyszukiwania opartej na technologii AI. Co więcej, workai mierzy poziom zaangażowania za pomocą statystyk w czasie rzeczywistym. Wszystko to przy spójnym i elastycznym designie, z wykorzystaniem edytora CMS typu "drag&drop" oraz ponad 200 gotowych bloków, które umożliwiają tworzenie setek atrakcyjnych wizualnie kombinacji treści, bez umiejętności informatycznych lub graficznych.

workai.connections – skuteczne zaangażowanie i wewnętrzna sieć społecznościowa. Platforma workai odzwierciedla sposób, w jaki ludzie komunikują się za pośrednictwem mediów społecznościowych w życiu prywatnym. Pracownicy w dostępnym w aplikacji katalogu użytkowników mogą odnaleźć ekspertów poszczególnych ekspertów w katalogu użytkowników i obserwować ich profile. Platforma pomaga usprawniać i monitorować zaangażowanie pracowników w wewnętrznej sieci społecznościowej - pozwalając im dzielić się swoimi opiniami i rozmawiać o tym, co jest dla nich interesujące lub intrygujące. Wyróżniający się pracownicy mogą otrzymać punkty uznania i odznaki. W przypadku konieczności zachowania poufności, pracownicy mogą tworzyć zamknięte grupy i prowadzić dyskusję tylko z autoryzowanymi użytkownikami.

workai.knowledge - efektywne zarządzanie wiedzą. Platforma umożliwia dobrze zorganizowane i przejrzyście ustrukturyzowane przechowywanie regulaminów oraz materiałów o produktach i procesach oraz możliwość ich aktualizacji. Użytkownicy mogą budować bogate i elastyczne bazy wiedzy za pomocą edytora CMS typu "drag&drop", tworzyć dynamiczną strukturę i łączyć treści za pomocą taksonomii tagów. Platforma ułatwia również publikację dokumentów z nawet najbardziej skomplikowaną warstwą metadanych i automatycznym wersjonowaniem, aranżowanie odpowiedzi na często zadawane pytania oraz szybkie budowanie przydatnych i angażujących stron FAQ. Dzięki platformie użytkownicy uzyskują spersonalizowane wyniki wyszukiwania za pomocą algorytmów opartych na AI i mogą mierzyć poziomy zasięgu za pomocą rozbudowanych statystyk w czasie rzeczywistym. Wszystkie te funkcje prowadzą do zaangażowania wewnętrznych ekspertów i ostatecznie do poprawy jakości obsługi klienta.

Workai jest odpowiedzią na potrzeby rynku i wyzwania, które obserwowaliśmy przez lata tworząc rozwiązania dla komunikacji wewnętrznej. Jest to narzędzie „Digital Employee Experience” nowej generacji. Pomaga organizacjom sprawić, aby ich pracownicy w ich własnym wewnętrznym środowisku byli dobrze poinformowani, skomunikowani i zaangażowani, a dzięki temu łatwiej osiągali i utrzymywali przewagę konkurencyjną na rynku zewnętrznym. - mówi Grzegorz Ciwoniuk, CTO, Elastic Cloud Solutions.

Źródło: Elastic Cloud Solutions

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top