it integro 2018 wrzesien

W badaniu firmy Walker z 2013 r. przewidywano, że do 2020 r. głównym czynnikiem sukcesu przedsiębiorstw będzie obsługa klienta, która w tym aspekcie prześcignie cenę i produkt. Mimo że większość przedsiębiorstw i marketerów już od kilku lat traktuje wysokiej jakości obsługę klienta jako najważniejszy priorytet biznesowy, to nie zawsze wiedzą oni, jak wprowadzić ją w życie.

Jak donosi najnowsza analiza Gartnera, do 2022 roku już 28% wszystkich środków pozostawianych przez firmy i organizacje na rynku IT ulokowanych zostanie w usługach chmurowych. Wartość tych wydatków wyrazi się natomiast imponującą kwotą 1,3 biliona dolarów.

W wielu przedsiębiorstwach starsze rozwiązania do wirtualizacji mogą hamować wprowadzanie innowacji i nowych wersji systemów IT, a tym samym utrudniać migrację infrastruktury do chmury hybrydowej, gdzie obciążenia i zasoby są rozmieszczone w środowiskach fizycznych, wirtualnych i chmurowych. Koszt utrzymania takich infrastruktur może pochłonąć dużą część budżetu firmy przeznaczonego na technologie informatyczne.

SAP Polska zaprezentował podczas SAP Technology Forum 2018 polską edycję S/4 HANA Cloud, czyli chmurowej wersji flagowego rozwiązania S/4 HANA. Pakiet dostępny jest już w lokalnej wersji językowej i dostosowany do polskich wymogów prawnych. Podczas wydarzenia firma opowiedziała także o współpracy z Google Cloud, a case studies swoich transformacji cyfrowych przedstawili giganci, m.in. Żabka, LPP, DHL i InterCars.

Chcąc szybciej reagować na potrzeby swoich klientów, organizacje powinny poszukiwać „zwinności” – czyli sprawnych i skutecznych rozwiązań, jakie zapewniają nowe technologie. Przedsiębiorcy powinni uczynić z technologii swojego sojusznika, bo to one w znacznej mierze wspomagają działalność organizacji. Istotne jest to, aby użytkownicy biznesowi – bez wiedzy technicznej, ale odpowiedzialni za bezpośredni kontakt z klientem – byli w stanie tworzyć nowe inicjatywy. Wszystko po to, aby dotrzymać kroku nowym wymogom rynkowym. To zaś oznacza, że wszystkie te grupy powinny mieć dostęp do integracji.

Globalny rynek danych rośnie w tempie dwucyfrowym. W tym roku jego wartość wyniesie 20,6 mld dolarów, w przyszłym - wzrośnie o ponad 26% do poziomu 26 mld dolarów. Rozwój rynku danych jest silnie związany z postępującą digitalizacją przedsiębiorstw, jak również z szybko rosnącym rynkiem marketingu online, dla którego cyfrowe informacje o internautach stanowią paliwo. Polski rynek danych potwierdza światowy trend - w tym roku firmy nad Wisłą wydadzą na dane o internautach 21 mln dolarów, a w przyszłym już o 16,2 mln dolarów więcej.

Sprawna współpraca w zespole to spore wyzwanie. Aby realnie wpływała na rozwój firmy, warto wesprzeć ją nowoczesnymi narzędziami, z którymi pracuje się łatwiej, szybciej i efektywniej. Jednym z nich jest SharePoint, który wchodzi w skład Office 365 i Microsoft 365.

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. (PLK) to firma o znaczeniu strategicznym dla kraju, która odpowiada za zarządzanie siecią linii kolejowych, zajmuje się także synchronizacją ruchu pociągów oraz opracowaniem i aktualizowaniem rozkładów jazdy. Realizacja tak odpowiedzialnych zadań wymaga posiadania niezawodnego i wydajnego systemu informatycznego, który pozwala na zarządzanie ogromnymi zasobami infrastruktury technicznej firmy. W jej zakres wchodzi ponad 18 tys. km linii kolejowych, ponad 25 tys. obiektów inżynieryjnych (mosty, wiadukty) oraz 6 tys. budynków i 13,5 tys. innych budowli – takich, jak perony, wiaty, czy ekrany akustyczne.

Nowa samoczynna chmurowa baza danych wykorzystuje technologie uczenia maszynowego zapewniając bezprecedensowe oszczędności, wydajność, bezpieczeństwo i dostępność

Jedną z najważniejszych obietnic Chmury Obliczeniowej jest łatwość adaptacji usług. Oznacza to dla dostawców rozwiązań chmurowych konieczność regularnego wprowadzania do swojego portfolio kolejnych innowacji z nią związanych.

loading...