itintegro czerwiec 2018 erp view

Sprawna współpraca w zespole to spore wyzwanie. Aby realnie wpływała na rozwój firmy, warto wesprzeć ją nowoczesnymi narzędziami, z którymi pracuje się łatwiej, szybciej i efektywniej. Jednym z nich jest SharePoint, który wchodzi w skład Office 365 i Microsoft 365.

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. (PLK) to firma o znaczeniu strategicznym dla kraju, która odpowiada za zarządzanie siecią linii kolejowych, zajmuje się także synchronizacją ruchu pociągów oraz opracowaniem i aktualizowaniem rozkładów jazdy. Realizacja tak odpowiedzialnych zadań wymaga posiadania niezawodnego i wydajnego systemu informatycznego, który pozwala na zarządzanie ogromnymi zasobami infrastruktury technicznej firmy. W jej zakres wchodzi ponad 18 tys. km linii kolejowych, ponad 25 tys. obiektów inżynieryjnych (mosty, wiadukty) oraz 6 tys. budynków i 13,5 tys. innych budowli – takich, jak perony, wiaty, czy ekrany akustyczne.

Nowa samoczynna chmurowa baza danych wykorzystuje technologie uczenia maszynowego zapewniając bezprecedensowe oszczędności, wydajność, bezpieczeństwo i dostępność

Jedną z najważniejszych obietnic Chmury Obliczeniowej jest łatwość adaptacji usług. Oznacza to dla dostawców rozwiązań chmurowych konieczność regularnego wprowadzania do swojego portfolio kolejnych innowacji z nią związanych.

Nowoczesne narzędzia do komunikacji to podstawa w firmach, które chcą sprawnie działać na współczesnym rynku. Wybór jest szeroki, ale prym wśród nich wiedzie Office 365, który oferuje znacznie więcej niż pudełkowa wersja Office.

Usługa Oracle Blockchain Cloud, której pionierską wersję wdrożyło wiele przedsiębiorstw na całym świecie, od dzisiaj jest już powszechnie dostępna. Za jej pomocą przedsiębiorstwa mogą łatwo budować sieci blockchain, aby zwiększyć bezpieczeństwo i wydajność transakcji oraz śledzić towary w łańcuchach dostaw na skalę globalną. Platformę Oracle Blockchain wdrożyło już wiele globalnych korporacji, w tym Arab Jordan Investment Bank, CargoSmart, Certified Origins, Indian Oil, Intelipost, MTO, Neurosoft, Nigeria Customs, Sofbang, Solar Site Design oraz TradeFin.

Sposób myślenia o pracy i jej charakter dynamicznie się zmieniają: między 1995 a 2015 rokiem liczba osób pracujących zdalnie zwiększyła się aż czterokrotnie. Aby wspierać przedsiębiorstwa we wdrażaniu nowoczesnych narzędzi dla swoich pracowników, firma Konica Minolta uzupełnia ofertę o rozwiązania chmurowe Office 365 oraz autorską platformę obsługi procesów biznesowych ECM 365.

KanBo, to idea powstała w roku 2012 jako niewielki projekt w firmie ObjectConnect, z celem stworzenia platformy przeznaczonej do wspomagania pracy grupowej. Dziś nad KanBo pracuje kilkadziesiąt osób w oddziałach w trzech krajach z centralą w Berlinie. KanBo stało się sztandarowym produktem firmy ObjectConnect.

Big Data to ogromne zbiory różnorodnych i zmiennych danych, których analiza może przynieść przedsiębiorstwu wartość dodaną w postaci nowej wiedzy. Większość definicji zawiera koncepcję, tzw. trzech V, według której Big Data spełnia trzy warunki. Pierwszy to „Volume”, czyli ilość, która często określona jest w zakresie od terabajtów po petabajty. Drugi warunek to „Variety”, czyli różnorodność informacji, które pochodzącą z wielu źródeł i formatów.

Zintegrowane cyfrowe środowisko bankowe musi radzić sobie z coraz większą ilością danych - jest to niezaprzeczalnym faktem. Jednak w praktyce rzadko zastanawiamy się nad tym, jak dużo informacji rzeczywiście generuje bankowość. Jak wynika z danych raportu Polska bankowość 2018 I kwartał , w Polsce banki obsługiwały 46 milionów klientów, w tym aż 44 miliony w segmencie detalicznym. Aż 33 miliony ma dostęp do bankowości internetowej, a w praktyce korzysta z niej 16 milionów.

loading...