loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
18 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 46 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

sbiznes logoTrans NG Sanok Spółka z o.o. to firma prężnie działająca od 2001 roku w dziedzinie transportu. Głównym zadaniem firmy jest szeroko rozumiana obsługa firm bezpośrednio lub pośrednio związanych z przemysłem naftowym i gazowniczym przy budowie gazociągów, transporcie ropy i paliw, transporcie ciężarowym oraz usługach dźwigowych. By usprawnić zarządzanie tak szeroko i prężnie działającego przedsiębiorstwa, firma Trans NG Sanok zdecydowała się na wdrożenie systemu ERP. Po wnikliwej analizie rynkowej firma zdecydowała się na wybór aplikacji sBiznes®.
 

 REKLAMA 
 snt ile kosztuje wdrozenie erp 
 
Nasza firma dla dalszego rozwoju potrzebowała profesjonalnego systemu do zarządzania przedsiębiorstwem. Po analizie rynkowej wybraliśmy program sBiznes®, który dzięki poprawie zarządzania poszczególnymi obszarami, pozwolił nam realizować procesy sprawniej i efektywniej. Korzyści z implementacji programu są ogromne i jesteśmy zadowoleni z Naszego wyboru – mówi Główna Księgowa Pani Anna Lewińska, która w dużej mierze nadzorowała proces wdrożenia programu ze strony Trans NG.


Wdrożenie systemu przebiegło sprawnie i bezproblemowo podkreśla rozmówczyni. Implementacja programu pozwoliła na zoptymalizowanie i zautomatyzowanie procesów przebiegających w przedsiębiorstwie Trans NG Sanok w obszarze księgowości, logistyki czy zasobów ludzkich. Korzyści z automatyzacji procesów przy pomocy programu sBiznes® są istotne bowiem program znacząco usprawnił zarządzanie przedsiębiorstwem, co spowodowało poprawę zarządzania finansami oraz zasobami ludzkimi w firmie. Wzrosła również, co jest ważne dla tego typu działalności, efektywność w obszarze zarządzania taborem firmy. Wdrożenie programu, przełożyło się także na poprawę komunikacji wewnątrz firmy.

sBiznes® to innowacyjny, przejrzysty oraz prosty w obsłudze program, zawierający praktycznie wszystkie elementy niezbędne do wspomagania pracy, obsługi, zarządzania firm. Aplikacja wspomaga zarządzanie praktycznie wszystkimi aspektami prowadzonej działalności. Bardzo dużą wagę przywiązujemy do sygnałów, które kierują do nas nasi klienci oraz partnerzy, którzy w dużej mierze kształtują kierunki rozwoju aplikacji sBiznes®. Każde zgłoszenie i każdą uwagę bardzo starannie analizujemy pod kątem udoskonalenia i rozwoju funkcjonalności aplikacji. Nasi klienci cenią sobie szybki czas reakcji na swoje zgłoszenia. Bardzo dużą uwagę przywiązujemy do współpracy partnerskiej, którą cały czas doskonalimy podkreśla Dyrektor Krzysztof Orzechowicz.


Źródło: www.sbiznes.eu

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top