Problemem wielu organizacji są trudności z uporządkowaniem danych. Dotyczą one zarówno przepływu informacji pomiędzy użytkownikami, jak i wszystkimi oddziałami. Jak się okazuje, główną przyczyną są niezależne bazy danych w każdym z oddziałów.
 

REKLAMA:
parnerzy raport erp 2018
 
 
W odpowiedzi na potrzeby klientów, poznańska firma IT.integro – partner Microsoft, stworzyła moduł Master Data Management System. Jest to add-on dla systemu Microsoft Dynamics NAV, którego celem jest zapewnienie synchronizacji oraz dystrybuowanie i zarządzanie danymi w firmach posiadających wiele oddziałów. Niedawno, MDMS został rozbudowany o nowe funkcjonalności.

System Zarządzania Danymi Centralnymi

Pierwotna wersja Master Data Management System powstała w 2012 roku, dla wszystkich firm, niezależnie od branży czy ich wielkości. Dało to użytkownikom pełną dowolność w wyborze funkcji odpowiadających ich potrzebom.

MDMS został rozbudowany o nowe funkcje w drugiej połowie 2018 roku. Głównym powodem aktualizacji, były coraz wyższe wymagania i zmieniające się potrzeby użytkowników w okresie trwającej cyfrowej transformacji.

Problemy rozwiązywane przez Master Data Management System:
  • Brak spójnej bazy danych, zintegrowanej pomiędzy wszystkimi oddziałami, umożliwiającej sprawne wprowadzanie danych w całym przedsiębiorstwie;
  • Brak możliwości podglądu i zmiany cenników;
  • Brak opcji projektowania BOM-ów dla wszystkich użytkowników jednocześnie;
  • Różne systemy numerowania zapasów – utrudniające porównywanie stanów magazynowych pomiędzy oddziałami;
  • Trudności we wprowadzaniu grupowych kontraktów z dostawcami;
  • Konieczność monitorowania danych w każdej firmie osobno;
  • Trudności z Elektroniczną Wymianą Danych (EDI).
Główne zalety aktualizacji

Funkcjonalności, jakie pojawiły się w nowej wersji Master Data Management System dla Microsoft Dynamics NAV zapewniają między innymi:
  • Więcej możliwości zarządzania danymi, z opcją podglądu aktualnych działań w firmie;
  • Przyspieszony proces replikacji;
  • Sprawniejsze zarządzanie danymi oraz ich dystrybucją;
  • Bezpieczniejszy sposób na modyfikację rekordów;
  • Funkcja grupowania odbiorców;
  • Zautomatyzowanie procesów, wcześniej wykonywanych ręcznie;
  • Jasne komunikaty, potwierdzające wprowadzenie zmian;
  • Zachowanie spójności danych pomiędzy oddziałami;
  • Sprawniejsza modyfikacja modułów.
Źródło: www.it.integro.pl

PODOBNE


loading...
MAGAZYNIT.PL
KRAJ
ERP
BUSINESS INTELLIGENCE

MAGAZYNIT.PL to serwis prezentujący najnowsze wydarzenia z rynku systemów  ERP i MRP, CRM, Business Intelligence, wspomagających zarządzanie zasobami ludzkimi oraz rozwiązań mobilnych (platformy iOS i Android) mających na celu usprawnienie procesu zarządzania. Przedstawiamy najnowsze artykuły, studia przypadków oraz materiały video.