Niemiecka firma ComplIT Solutions Gmbh wchodzi na polski rynek z oprogramowaniem klasy Business Intelligence: „reporting plus”. Tym, co odróżnia to oprogramowanie od innych rozwiązań dostępnych na rynku jest prostota i szybkość wdrożenia oraz niskie koszty zakupu i utrzymania.

 REKLAMA 
 Wdrażasz KSeF w firmie 
 
Integracja z SAP, ORACLE, Microsoft i nie tylko.

Reporting plus jest rozwiązaniem umożliwiającym tworzenie wielowymiarowych analiz i raportów nt sytuacji w wybranych obszarach funkcjonowania firmy: np. sprzedaży, kosztów, rynkowych trendów i wielu innych. Zakres zastosowań nie ma żadnych ograniczeń i podobnie wygląda sytuacja gdy mówimy o źródłach danych, na których pracują użytkownicy reporting plus. Oprogramowanie oferowane przez ComplIT Solutions może być zintegrowane z dowolnym systemem klasy ERP, CRM, BPM czy dowolnymi bazami danych. Nie ma znaczenia czy przedsiębiorstwo używa oprogramowania takich firm jak: SAP AG, Oracle, Microsoft, IFS, SAGE czy jakiegokolwiek innego producenta systemów ERP.

Kolejnym wyróżnikiem działającym dla reporting plus na plus jest brak konieczności inwestowania w dodatkowy sprzęt i oprogramowanie (hurtownie danych, serwery oprogramowanie bazodanowe, itp.), w którym przechowywane będą dane pochodzące ze źródłowych systemów transakcyjnych (np. ERP, CRM, billing, systemy bankowe, itp.). Reporting plus może pracować w trybie on-line i korzysta z technologii In-Memory. Wszystkie dane są pobierane bezpośrednio z systemów źródłowych i przetwarzane w pamięci operacyjnej komputera na którym zainstalowano reporting plus. Jeśli chodzi o sposób pracy z reporting plus to użytkownicy mogą używać go jako „wtyczkę” rozszerzającą funkcjonalność już używanych systemów, bądź jako odrębną aplikację.

Prezentacja danych może przybrać formę raportów i zestawień tabelarycznych bądź wykresów. Dodatkowo, użytkownicy mogą posługiwać się tzw. kostkami wielowymiarowymi, w których w prosty sposób można dowolnie modyfikować rodzaje i zakresy danych źródłowych. Reporting plus wyposażono w funkcję „Drill Down” dzięki czemu możliwe jest sprawdzenie każdej informacji składowej wpływającej na ostateczny wynik danej pozycji w raporcie.

W warstwie prezentacyjnej reporting plus, można oczywiście dostosować do specyfiki systemu źródłowego lub systemu identyfikacji wizualnej firmy użytkownika. Reporting plus to także możliwość generowania raportów i zestawień w popularnych formatach: PDF oraz XLS. Dzięki temu zakres odbiorców takich dokumentów może być znacznie szerszy, co ma znaczenie dla kosztów zakupu licencji.

Dla kogo?

Reporting plus może być stosowany zarówno przez duże przedsiębiorstwa jak i małe firmy, które z różnych powodów nie korzystają z zaawansowanych systemów Business Intelligence. Głównymi użytkownikami są analitycy i menedżerowie zainteresowani szybkim dostępem do bieżących informacji o sytuacji w ich pionie odpowiedzialności. Raporty i analizy przygotowane za pośrednictwem reporting plus mogą dotyczyć dowolnych wskaźników ekonomicznych czy efektywnościowych. W praktyce, reporting plus trafia więc do zarządów firm i kadry menedżerskiej odpowiedzialnej za finanse, sprzedaż czy zakupy.

Za ile?

W pełni funkcjonalna wersja systemu przez 30 dni dostępna jest za darmo. Po tym okresie użytkownik który zdecyduje się na dalsze użytkowanie rozwiązania musi się liczyć z opłatą w wysokości 980 Euro +VAT za jednostanowiskową licencję. Roczna licencja utrzymania (tzw. Maintenance) wynosi 184 Euro+Vat.

W niedalekiej przyszłości pojawią się też gotowe szablony raportów i zestawień, które będzie można wykorzystać w pracy z reporting plus. Ponadto, nabywcy systemu reporting plus będą mogli tworzyć własne szablony i sprzedawać je innym użytkownikom tego rozwiązania. W Polsce, całość prac związanych z obsługą klientów i wsparciem technicznym będzie realizować partner ComplIT Solutions GmbH: firma DomData AG Sp. z o.o. z Poznania.

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top