Oprogramowanie klasy ERP INSIGNUM zyskało nowe funkcjonalności. System został wzbogacony o aplikację „Handel Mobilny”, wspomagającą pracę „Presellerów” i „Vansellerów”.


 
Program dedykowany jest w szczególności dla firm, które oprócz tradycyjnego handlu, prowadzą już presseling lub vanselling albo rozważają poszerzenie swojej oferty o taki kanał sprzedaży.

Insignum Handel Mobilny, przede wszystkim ma ułatwiać pracę przedstawicieli handlowych prowadzących sprzedaż poza siedzibą firmy, bezpośrednio u klientów. Jest czytelny i bardzo prosty w obsłudze, co minimalizuje koszty związane zarówno z wdrażaniem jak i późniejszym zarządzaniem systemem.
Aplikacja pozwala na przyjęcie zamówienia, wystawienie i wydrukowanie faktury sprzedaży lub dokumentu dostawy oraz przyjęcie zapłaty za bieżące i zaległe faktury bezpośrednio u kontrahenta – wyjaśnia Marian Szymański, dyrektor Działu Insignum firmy Infover.
Insignum Handel Mobilny składa się z aplikacji pracującej na urządzeniach mobilnych (laptop, tablet, smartfon) pod systemem operacyjnym Android lub Windows oraz z modułu Insignum Sprzedaż Hurtowa (pełniącego rolę systemu zarządzającego), który pracuje w siedzibie firmy.

Insignum to przyjazne i niezawodne oprogramowanie klasy ERP autorstwa firmy INFOVER. System efektywnie wspomaga zarządzanie dowolnej wielkości firmą handlową, handlowo-usługową, handlowo-produkcyjną lub prowadzącą inny rodzaj działalności. Najlepszą rekomendację stanowi kilka tysięcy zadowolonych użytkowników na terenie całego kraju. Oprogramowanie jest systemem modułowym ( Centrala, Sprzedaż Detaliczna, Sprzedaż Hurtowa, Finanse i Księgowość, Środki Trwałe, Kadry i Płace, eDokumenty, eSklep, Handel Mobilny). Każdy z modułów może pracować samodzielnie lub jako rozwiązanie w pełni zintegrowane.

Źródło: INFOVER

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top