erp view 16 12 2016 1

Zaawansowane rozwiązanie mobilne wspierające sprzedaż jest dostępne od lutego na platformie Microsoft Universal Windows Platform (UWP). Tym samym aplikacja dołącza do portfolio usług wspierających mobilnych pracowników, wykorzystujących smartfony i tablety jako podstawowe narzędzia pracy.

Liczba użytkowników telefonów komórkowych stale rośnie, jednak dotychczas trend ten zdawał się nie przynosić wybuchu popularności zakupów z poziomu smartfonów i tabletów. Najnowszy raport Deloitte „TMT Report 2016” wskazuje jednak na coś zupełnie innego. Według badaczy liczba osób, które stale płacą za produkty i usługi z poziomu urządzeń mobilnych, w 2016 roku sięgnie 50 mln. To wzrost o 150 proc. w perspektywie rok do roku . Dane te są o tyle zaskakujące, że dotychczas strony mobilne największych sprzedawców notowały niewielką liczbę transakcji. Według ekspertów użytkownicy urządzeń mobilnych przekraczają jedną z ostatnich barier, które spowalniają nieuchronną dominację smartfonów i tabletów nad światem technologii dla konsumentów.

Z badania zleconego przez firmę Libentis wynika, że prawie połowa Polaków ma wyłącznie dla siebie tylko dwie godziny dziennie. Dlatego poszukiwane i doceniane są wszelkie narzędzia, które pozwalają zaoszczędzić kilka dodatkowych minut. Temu służyć mają mobilne aplikacje 3.0, które wykorzystując lokalizację i zachowania użytkownika, analizują dane i dostarczają mu spersonalizowane informacje. Dzięki temu oszczędza ona czas, a czasem także pieniądze.

Comarch zakończył sukcesem projekt wdrożenia w grupie UNIQA Polska nowej odsłony platformy internetowej wspierającej sprzedaż ubezpieczeń oraz obsługę posprzedażową.

Według najnowszego raportu Gartnera „Hype cycle for consumer goods” jednym z najważniejszych trendów przez najbliższe lata będzie Supply Chain Big Data Analytics. Według Noha Tohamy, eksperta z firmy Gartner analiza Big Data usprawnia procesy w łańcuchu dostaw od zwykłej widoczności stanów magazynowych do zarządzania aktywami i ryzykiem. Badania pokazują, że w 2013r. aż 72% przedsiębiorstw nadal pracowało nad zdefiniowaniem własnego business case dla inwestycji w technologie wykorzystujące Big Data w łańcuchu dostaw.

Mobilne systemy SFA/CRM są obecnie jednymi z kluczowych narzędzi wspierających codzienną pracę rozproszonych zespołów sprzedażowych. Mają one za zadanie wspomagać przedstawicieli handlowych w umiejętnym zarządzaniu własnym czasem pracy oraz realizacji powierzanych im zadań. Często pozwalają na dostęp do kompletnych informacji o rynku oraz historii relacji z działającymi na nim punktami sprzedaży, tym samym kompleksowo zastępując szereg popularnych atrybutów handlowca takich jak: fax, terminarz, notatnik czy foldery ofertowe, itd.

Comarch wdrożył kolejną aplikacje mobilną dla inwestorów giełdowych – inwestorzy posiadający rachunek maklerski w DM ING Securities mają możliwość składania zleceń oraz podglądu stanu portfela i notowań giełdowych na urządzeniach przenośnych z systemem operacyjnym Android i iOS dzięki aplikacji Makler Mobile.

„2014 Mobile Behavior Report” firmy Salesforce mówi o skali wykorzystania przez społeczeństwo urządzeń mobilnych. W raporcie ukazano m.in. konsumenckie trendy zachowań, które dla biznesu mogą być podpowiedzą, jak dostosowywać się do preferencji i oczekiwań klientów.

Wykorzystanie nowoczesnych technologii w obsłudze klienta może obniżyć koszty, zwiększyć jakość dialogu oraz pomóc w budowaniu baz lojalnych konsumentów. W czasach, gdy sklepy stacjonarne coraz częściej traktowane są jako showroomy, a oferta i ceny nie różnią się znacząco od konkurencji, może to być jedyna słuszna droga w skutecznym pozyskaniu i utrzymaniu klienta.

W nowym badaniu Oracle prawie 55% przedstawicieli „pokolenia Millenium” (zwane także Generacją Y – ludzie urodzeni w latach 80. i 90. XX wieku) stwierdziło, że złe doświadczenia z aplikacjami mobilnymi danej firmy skutecznie zniechęciłyby ich do skorzystania z jej produktów lub usług.

Producenci dóbr konsumpcyjnych coraz większy nacisk kładą na nowoczesne technologie, ułatwiające przedstawicielom handlowym bardziej efektywną i wydajną sprzedaż, a które wykraczają daleko poza funkcjonalności związane z dokonywaniem transakcji. Tak wynika z raportu Gartner Market Guide for Retail Execution and Monitoring Solutions for the Consumer Goods Industry, opublikowanego w kwietniu 2015 r.

mobilna strategia bankowJak prognozuje Gartner, do 2016 roku 25 proc. spośród 50. największych światowych banków otworzy swoje własne sklepy z aplikacjami bankowymi. Jednak jak wskazują eksperci, duże zainteresowanie rozwiązaniami mobilnymi wśród klientów nadal stanowi dla banków spore wyzwanie i pociąga za sobą konieczność wdrożenia tzw. strategii mobilnej.

Oprogramowanie klasy ERP INSIGNUM zyskało nowe funkcjonalności. System został wzbogacony o aplikację „Handel Mobilny”, wspomagającą pracę „Presellerów” i „Vansellerów”.

Sprawdzanie e-maili, praca w grupie, zarządzanie kosztami czy nawet kierowanie firmą – to wszystko umożliwiają pracownikom mobilne aplikacje. Technologie wkraczają szturmem do biur? Tak, ale wciąż robią to kuchennymi drzwiami. Ze smartfonów korzysta blisko 40% populacji Europy Wschodniej , a w Polsce używanych jest 27 mln tego typu urządzeń . Zyskują także tablety. Firmy wciąż jednak mają problemy z wdrażaniem korporacyjnych aplikacji - 60% pracowników rezygnuje z nich ze względu na ich zbyt niską funkcjonalność .

EPICOREpicor przedstawił podczas dorocznej konferencji dla klientów dwie najnowsze aplikacje mobilne dla Windows Phone® 8. Aplikacje – Expenses oraz Time Entry – zostały zaprojektowane w celu usprawnienia zapisów, poprawy dokładności prowadzonych działań, efektywniejszego wykorzystania czasu, a także możliwości śledzenia wydatków przez pracowników terenowych.

loading...