Nowa wersja rozwiązania IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie oferuje wbudowany komponent IFS IoT Business Connector™ i zapewnia jeszcze większy komfort pracy — to najbardziej kompletne rozwiązanie do obsługi klienta w terenie.
 

 
 REKLAMA 
 Wdrażasz KSeF w firmie 


Firma IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, informuje o głównych aktualizacjach rozwiązania IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie.

Dostępna jest już najnowsza wersja rozwiązania IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie (5.7), która oferuje wiele ulepszeń, w tym:
  • Połączenie z internetem rzeczy (IoT) — Nowa wersja rozwiązania posiada wbudowany komponent IFS IoT Business Connector, który daje firmom możliwość wykorzystania Internetu rzeczy (Internet of Things, IoT) do analizy danych gromadzonych przez połączone z nim urządzenia i maszyny. Dane te umożliwiają automatyczne podejmowanie działań naprawczych lub zapobiegawczych, co przekłada się na podniesienie poziomu jakości świadczonych usług i oszczędności finansowe.
  • Jeszcze większy komfort pracy — Szata graficzna rozwiązania została całkowicie odświeżona. W efekcie użytkownik otrzymuje nowoczesne i intuicyjne środowisko pracy oraz interfejsy IFS Lobby umożliwiające wizualizację gromadzonych w czasie rzeczywistym danych operacyjnych. Nowy interfejs użytkownika stawia na jeszcze większą ergonomię, poszerzenie konfiguracyjności i usprawnienie realizacji zadań. Oferuje również standardową integrację z oprogramowaniem Microsoft Skype for Business.
  • Jeszcze większa funkcjonalność — Po raz kolejny zadbano o wsparcie pracowników mobilnych, usprawniając wysyłki, zarządzanie zapasami magazynowymi, procesy zakupowe, fakturowanie materiałów i utrzymanie struktur produktowych w terenie. Dodano również szereg schematów pracy, w tym schematy obsługujące zadania łączone i zespołowe oraz kwotowanie cen części, towarów i usług z poziomu urządzeń mobilnych.
  • Inteligentny serwis w terenie — Wydatnie zwiększono inteligencję oferowanego rozwiązania — od automatyzacji statusów roboczych przez geokodowanie oraz inteligentną, zautomatyzowaną identyfikację zadań i rozwiązań przekładającą się na szybki przepływ rzetelnych danych na całej długości łańcucha usługowego.
  • Zarządzanie automatycznym odnawianiem usług serwisowych w terenie — Nowością w rozwiązaniu IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie w wersji 5.7 jest obsługa modelu opartego na kwartalnych aktualizacjach oprogramowania. Konieczność wdrażania pakietów serwisowych zastąpiono regularnymi aktualizacjami, dzięki czemu klienci mają szybszy i tańszy dostęp do najnowszych usprawnień produktów. Dodatkowo rozwiązanie posiada szereg ulepszeń redukujących całkowity koszt posiadania.
 
Zmiana technologiczna wpływa praktycznie na każdy proces biznesowy, w tym na zarządzanie usługami serwisowymi w terenie, a firma IFS wprowadza je wzorowo” — powiedział Ralph Rio, wiceprezes ds. oprogramowania korporacyjnego w firmie ARC Advisory Group. „Rozwiązanie IFS FSM to wszechstronny zestaw funkcji do optymalizacji wykorzystania zasobów w pełnym cyklu ich życia. Rozwiązanie IFS FSM 5.7 obsługujące IoT umożliwia firmom, których działalność opiera się na świadczeniu usług serwisowych w terenie, prowadzenie proaktywnych i predykcyjnych działań opartych na identyfikacji usterek wyposażenia i rozwiązywaniu problemów, zanim spowodują one poważne awarie wpływające na bezpieczeństwo i wydajność biznesową — kontynuuje Rio. Mark Brewer, IFS Industry Director ds. usług serwisowych, powiedział:
Jesteśmy bardzo podekscytowani wprowadzeniem nowej wersji, która jeszcze bardziej ugruntuje naszą pozycję rynkową jako dostawcy najbardziej kompletnego rozwiązania z zakresu obsługi cyklu życia usług serwisowych w terenie. Usługi serwisowe to obszar, w którym firmy mogą osiągnąć wymierne, rzeczywiste korzyści płynące z wykorzystania Internetu rzeczy, a wbudowanie komponentu IFS IoT Business Connector otwiera przed klientem nowe możliwości w dziedzinie predyktywnego i zoptymalizowanego zarządzania serwisem. Zarządzanie serwisem w terenie to nasz obszar inwestycji strategicznych. Cieszymy się na myśl o rozwoju naszej innowacyjności i wspomaganiu klientów w czerpaniu korzyści z najnowszych technologii.
Źródło: IFS

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top