Firmy mogą sprzedawać więcej i wygodniej dzięki Analitykowi Sprzedaży

SAGEPrace zespołów sprzedażowych mogą być znacznie usprawnione dzięki narzędziom udostępnionym w systemach ERP. Według danych opublikowanych w serwisie CPIO.co.uk, dobrze dobrany system IT zwiększa wydajność sprzedawcy o 41%.

 REKLAMA 
 Wdrażasz KSeF w firmie 
 
Efektywność zespołów sprzedażowych zwiększa się dzięki temu, że zarówno managerowie, jak i specjaliści ds. sprzedaży mają dostęp do potrzebnych informacji w czasie rzeczywistym. Badanie IDG Research Service na zlecenie Sage wykazało, że poprawia jakości informacji dzięki wdrożeniu systemu ERP, zwiększa produktywność całego przedsiębiorstwa o 10%. Firmy efektywnie używające systemu ERP, lepiej zarządzają swoimi danymi. To przekłada się na szybszy wzrost – podmioty, które efektywnie wykorzystują informacje, rozwijają się aż o 35% szybciej od tych, które robią to mniej skutecznie.

Co jest ważne przy wyborze oprogramowania do obsługi procesów handlowo-sprzedażowych?
 
  • analiza sprzedaży w czasie rzeczywistym
  • ewidencja i analiza obszernych danych sprzedaży, zakupu, ruchów magazynowych, naliczanych kosztów i przychodów w odpowiedzi na bieżące potrzeby informacyjne np. cechy towaru, kontrakty, zamówienia, realizowane projekty itp. 
  • analizy dokumentów wzbogacone o fakty gospodarcze (informacje analityczne powiązane z pozycjami dokumentów) 
  • gotowe, predefiniowane analizy oraz możliwość tworzenia własnych raportów 
  • możliwość rozszerzania bazy informacji zarządczych o dane na temat sprzedaży, zakupów i kontrahentów. Dodając kolejne wymiary etykiet, jest możliwa głębsza analiza sprzedaży oraz pozyskanie większej ilości szczegółowych informacji o towarze
 
Wsparcie procesów sprzedażowych jest szczególnie istotne dzisiaj. Współcześni klienci podejmują decyzje zakupowe po przeanalizowaniu wielu opcji i informacji. Firmy muszą więc wkładać więcej wysiłku w pozyskiwanie i utrzymywanie klientów. Z pomocą przychodzą nowoczesne, dobrze dobrane i optymalnie wdrożone rozwiązania sprzedażowe klasy ERP – mówi Tomasz Kozłowski, kierownik ds. rozwoju produktu w Sage.
Jak dodać skrzydeł zespołom sprzedażowym?

Aby ułatwić pracę managerów w firmie, warto przetestować nowy moduł w systemie Sage Symfonia ERP – Analityk Sprzedaży, który pozwoli na bieżąco kontrolować procesy biznesowe i czuwać nad realizacją planów sprzedaży. Do najważniejszych jego zalet należą:
 
  • Przejrzyste dane dla sprzedawców, zespołów sprzedażowych i ich managerów 
  • Tematycznie ułożone raporty w zbiór kokpitów pokazujących syntetyczne informacje z możliwością analizy szczegółów od szczegółów aż do głównych danych samego dokumentu 
  • Automatycznie generowane raporty w oparciu o dużą ilość istniejących wymiarów.
Dzięki temu kierownik działu sprzedaży zyskuje:
  • Stałą kontrolę swojego biznesu 
  • Łatwy dostęp do danych, dzięki czemu oszczędzisz czas nie tylko swój, ale także całego zespołu sprzedażowego 
  • Czytelne i łatwe w interpretacji dane, które pomogą Ci na bieżąco kontrolować postępy w realizacji określonych celów sprzedażowych.
Analityk Sprzedaży to nowy moduł w systemie Sage Symfonia ERP Handel w wersji 2018. System jako całość zapewnia:
  • Dostarczanie spójnych informacji ze wszystkich obszarów funkcjonowania firmy.
  • Szybki i łatwy dostęp do raportów i analiz. 
  • Definiowanie oraz kontrolowanie budżetu. 
  • Uporządkowanie procesów handlowych 
  • Automatyzacje pracy sprzedawców i zespołów sprzedażowych.

Źródło: www.sage.com.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top